דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלי שביט הצלחה בעסקים מתחילה בחלום שאפשר להגשים 

מאת    [ 20/06/2011 ]

מילים במאמר: 341   [ נצפה 3354 פעמים ]

מאת אלי שביט סטארט אפ

הצלחה בעסקים היא עמידה ביעדים שהצבתם לעצמכם. כדי להצליח צריך לחלום, צריך חזון אבל חובה ליישם ולממש! מי שרק חולם נשאר עם החלום. מי שלוקח את ההגה לידיים שלו, מוביל, יוזם, מקדם ועושה הכל כדי להגשים את החלום שלו יכול להיות יזם של חברת סטארט אפ או בעלים של עסק פרטי מצליח.

כ-90 אחוזים מהאוכלוסייה בישראל הם אנשים שחולמים בשביל אחרים, עובדים בשביל ההצלחה של הבוסים שלהם ומסתפקים בתלוש משכורת ובמינוס בבנק. כ-90 אחוזים מכוח העבודה בארץ מתבסס על כאלה שממשים לאחרים את החלום הפרטי למרות שבתוך תוכם הם מאמינים ויודעים שמגיע להם הרבה יותר ושהם ראויים להיות במקום אחר. אנשים כאלה חולמים בעמידה!

כדי להצליח בעסקים צריך אומץ, רצון וכלים.  לא נולדים עם זה. רוכשים את זה. החלטות בחיים הן קריטיות.  החלטה טובה יכולה לשנות את החיים שלכם מקצה לקצה. החלטה רעה לא תקדם אתכם במטר. פסיביות תשאיר אתכם במקום.

לכן, לחלום על פתיחה של עסק חדש, גם אם אין לך כסף כרגע זו בהחלט מחשבה חיובית והחלטה שעשויה להוביל ולהניע למסלול חיים טוב יותר.

להצלחה בחיים דרושה שיטה והשיטה של אלי שביט, יזם ומומחה למינוף חברות ועסקים, מבוססת על הקניית ידע להצלחה בניהול מיזמים ובהקמת עסקים חדשים.

אם עתידכם חשוב לכם, אם אתם מעוניינים להגשים את החלום שלכם ולרכוש כלים וידע להקמת עסק חדש גם בלי הון התחלתי www.start-up.co.il, אתם מוזמנים לגלוש לאתר האינטרנט של אלי שביט ושם אפשר להיחשף לסודות העסקיים שמסתירים מכם.

אם אתה חולם על רעיון עסקי, חולם לפתוח חנות או מיזם אינטרנטי לפני שאתה הולך לבנק וחותם על הלוואה, חשוב שתשקיע מעט ותלמד איך להקים עסק מצליח בשיטה של אלי שביט ללא התחייבויות לבנקים. תלמד כיצד לרכוש ידע וכלים והכי חשוב כיצד אפשר להרוויח ולבנות עסק בלי להשתעבד לבנקים ובלי הון התחלתי.

הכותב הוא אלי שביט

אלי שביט מרצה ובוגר הטכניון M.Sc ומייסד פרויקט "סטארט-אפ". מומחה להקמת עסק פרטי ללא הון התחלתי. אלי שביט בעל ניסיון של 18 שנים בעסקים.

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב