דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער - הסרת שיער ב IPL - להגשים חלום 

מאת    [ 20/06/2011 ]

מילים במאמר: 631   [ נצפה 2482 פעמים ]

להיות חלקים לנצח זה בהחלט חלומם של המון אנשים. עם המודרניזציה וההתפתחות הטכנולוגית, חלום זה בהחלט יכול להתגשם. ישנם מספר רב של סוגי מכשירים שבעזרתם ניתן להסיר שיער לצמיתות ולצורך כך נבחרה שיטת הסרת שיער ב IPL כשיטה היעילה והבטוחה ביותר.

 

אם חושבים הלאה, מוצאים שאכן הסרת שיער לצמיתות היא השקעה כדאית ושווה ביותר ותוצאותיה מדהימות והן שילוו אתכם לאורך כל חייכם. בדיעבד כשמסיימים את טיפולי הסרת שיער נזכרים כמה מתסכלים היו הימים והשעות שטרחנו להסיר את שיערנו בשעווה, במכשירי הסרה חשמליים ביתיים, בחוט או בפינצטה. והכי מתסכל היה להסיר שיער על ידי סכין גילוח וכבר לאחר יום או יומיים כאילו לא עשינו כלום והאזור היה קוצני למגע, קראנו לזה "עור קקטוס". את כל זה אפשר לעכל רק שמתחילים את סדרת טיפולי הסרת שיער לצמיתות, כי רק אז החלום הופך למציאות. כשרוצים ללכת לברכה באופן ספונטני, בלי שום הכנה, פשוט הולכים. וכשיוצאים מהבית במכנסיים קצרים, לא בודקים בכלל אם יש שערות על הרגליים והדבר הופך להיות כה טבעי שזה מאפשר איכות חיים גבוהה יותר.

 

לאחר שתבצעו הסרת שיער בשרון, תראו שהתוצאות כה מפליאות. עכשיו ישנן כל כך הרבה קליניקות אז ישנה תחרות רבה המניעה את המכונים לעשות מבצעים ומחירים שנוחים לכל כיס. בררו אם קיימים במכון יחסים אישיים ומיוחדים לכל הלקוחות ואם זמני הטיפולים קצרים, זאת תוכלו לבדוק על ידי בדיקה ויזואלית של המכשיר ולראות אם למכשיר יש ראש/מתאם בעל שטח כיסוי רחב – אל תתביישו לדרוש לראות את חדר הטיפולים ואת המכשיר ובאותה הזדמנות בקשו לראות את הראש ובדקו אם הוא נקי ומחוטא. חשוב מאוד שהמכון יקפיד על מקסימום סטריליות וניקיון המכשיר והסביבה לאחר כל מטופל – תחשבו איפה היה הראש הזה קודם?. בדרך כלל תקופת הטיפולים היא בין שנה וחצי לשנתיים ותבדקו את האפשרות לתשלום בעבור טיפול בודד, מה שיקל עליכם מאוד מבחינה כספית כך שאין צורך לארגן כסף. המכונים הגדולים דורשים לשלם מראש סכום גבוה בעבור הטיפולים שמסתיימים לאחר שלוש עד חמש שנים.

 

בהסרת שיער מוצלחת רואים שינוי בצמיחה, כבר לאחר הטיפול הראשון. את הטיפול השני קובעים לאחר שבועיים מהטיפול הראשון ואחר כך קובעים את הטיפול השלישי לשלשה שבועות לאחר הטיפול השני. לאחר שעושים את הטיפול השלישי כל הטיפולים הבאים נקבעים לארבעה שבועות וזאת בכדי לזעזע את שורשי השערות ובכך להגיע לאפקטיביות מושלמת ולחיסול מהיר ביותר של השערות המיותרות בגוף.

 

רצוי תמיד להגיע לטיפול חמש דקות קודם לזמן שנקבע בכדי למנוע פגיעה בסדר יומם של הלקוחות המדייקים. כך קורה שכל מטופל ניכנס לטיפול בדיוק בזמן שנקבע.

הכנות האזורים לקראת הטיפול לא תמיד מחייבות בגילוח, נהפוך הוא, פעולת הגילוח רק מאיצה את צמיחת השערות. בסופו של דבר, השאיפה היא להגיע למצב של הפסקת הגילוח באופן תמידי. בכל אופן נושא הגילוח שונה מאדם לאדם ומאזור לאזור ונתון לשיקול דעתה המקצועי של המטפלת הבוחנת את ההתקדמות האישית של כל המטופלים.

 

רוב המכונים היום מתמחים בטיפולי הסרת שיער ב IPL המתבצעים בהסרת שיער באינפרא אדום.

רוצו להגשים את חלומכם בעודכם צעירים ותרגישו אחר כך שאתם מושלמים וחלקים לנצח. שווה וכדאי לנסות בכדי לגלות את המושלם עבורכם והלוואי שתמצאו את מבוקשכם במהרה!

 

 

 

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב