דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית חדר ילדים 

מאת    [ 18/09/2007 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 4807 פעמים ]

חדר הילדים הוא הממלכה הפרטית של כל ילד. בחדר הוא יכול לארח חברים, לשחק במחשב, לצפות בטלוויזיה ולהכין שיעורים. בשנים האחרונות עברו חדרי הילדים מהפך, וכיום מכילים שפע של חידושים. מדובר בחדר דינמי המשנה את אופיו מדי מספר שנים כשהילד מתבגר. חדר ילדים עכשווי יכול להכיל מגוון מוצרי אלקטרוניקה מתקדמים או להתרפק על נוסטלגיה חמימה. הגוונים נעים מגוונים נאיביים ועד לצבעוניות מתפרצת וססגוניות מפתיעה. חדר ילדים מכיל פינת למידה נפרדת מפינת משחק ומפינת השינה וכדי לשמור על החלוקה ניתן לצייד את החלל במחיצות נעות. בחדר ילדים חשוב לשמור על פונקציונליות ולהצטייד ברהיטים מודולריים כדי שהילד יוכל לעצב את החדר על פי צרכיו ונוחיותו.
את הקירות רצוי לצבוע בצבעים עמידים לשריטות ולשמור על איזון בין הגוון של הקיר לגוון רהיטים. חדר ילדים ניתן לצבוע בגוונים זוהרים או בצבעי בסיס ולעטר אותו באיורים או במוטיבים אהובים על הילד. את התקרה אפשר לצבוע בגוון מעניין או לעטר בכוכבים שזוהרים בחושך.
פתרונות אחסון עבור חדרי ילדים ניתן למצוא בשלל עיצובים כגון רשתות נתלות וקופסאות פלסטיק מתחברות. עדיף להסתפק בארון קטן יחסיתולהוסיף פתרונות אחסון כגון כסא שמשמש גם ארגז, מדפים נתלים מודולריים או ארוניות.
חדר ילדים מכיל לרוב ספרייה. כיום היא עשוייה מדפים מודולריים בצורות מעניינות כמו קובייה ומדפים גליים. המדף צריך להיות בהישג ידו של הילד. שולחן ללימודים או למחשב יכול להימצא לבד או בשילוב עם הספרייה. כדאי שסביבת השולחן תהיה מרווחת על מנת להעניק לילד מרחב תנועה מספק. כדאי שיכלול שידת מגירות לשימוש הילד. לשולחן צריך להצמיד כסא מתכוונן ומנורה שולחנית.
ילדים אוהבים מיטות צבעוניות וספות נוער נפתחות המתאימות לאירוח. אפשר לקשט את המיטה בכריות צבעוניות. בחדר שחולקים שני ילדים כדאי להעדיף מיטות קומותיים. כיום ניתן למצוא מיטות קומותיים כשהמיטה העליונה ניצבת ישירות בזווית שמאפשרת גישה נוחה מהצד. ישנן מיטות קומותיים שמתחתן ממוקמת ספרייה קטנה. כדאי לבחור מיטה על גלגלים שקל לנייד. מומלץ שלמיטה בחדר ילדים יהיה ארגז מצעים שחוסך מקום יקר בחדר. כיום ניתן אף לרכוש מיטות מתכווננות במיוחד לילדים.
ילדים מרבים לארח וזקוקים לפינת רוגע משלהם, ולכן כדאי לצייד את החדר בפופים, שטיח נעים ואפילו מזרון נוסף מקושט בכריות דקורטיביות. רצוי להוסיף וילון לחדר הילדים כדי לאפשר לילד לחוש מקסימום פרטיות וגם כדי לסנן את האור מבחוץ.
מערכת ישרהיט
פורטל רהיטים הגדול בישראל
מידע נוסף ותמונות חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב