דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפור וייעול קליניקת הטיפולים הפרטית 

מאת    [ 20/06/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2511 פעמים ]

 

האמרה זמן זה כסף בהתייחס לניהול קליניקה לטיפול, מדוייקת ונכונה.

אפליקציה טובה מסייעת לשפר את השירות למטופלים, ובהגדלת כמות המטופלים בקליניקה.

מערכת ניהול קליניקה מסייעת להשתלט על עומס העבודה היומיומי, ולפנות את הזמן שלכם כך שתוכלו להתמקד במטופלים.

 

תיעוד פגישות טיפוליות

מטפלים לעיתים מטפלים בעשרים מטופלים בשבוע, ויותר.

ניהול פרטי המטופלים והסטוריית הטיפולים בפנקס או קבצי וורד ואקסל  מקשים על המעקב השוטף של הסטוריית המטופל, וכל הפרטים הרלוונטים לגביו.

כמו כן, מערכת ניהול המותאמת למטפלים מאפשרת תבניות תיעוד מובנות מראש.

כך הנכם חוסכים זמן בהקלדת או כתיבת המידע, וכל הפרטים לגבי הפגישה הטיפולית מתועדים בצורה מקצועית ומסודרת, ללא הזנחת מידע חשוב.

מערכת ניהול ממוחשבת מאפשרת בלחיצה אחת לצפות בכל הפרטים החשובים, ולהדפיס דוחות במקום הקלדתם.

מערכת מסוג זה לא רק חוסכת זמן יקר של המטפל, אלא גם משקפת למטופלים חזות של מטפל עדכני ומקצועי.

 

נגישות המידע

כמנהלי עסק פרטי, זמינות ונגישות הינם חשובים ביותר להצלחת הקליניקה.

מערכת ניהול אינטרנטית מאפשרת לכם בכל זמן נתון, ומכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט,  לגשת לכל המידע על המטופלים, ולהמשיך את עבודתכם המשרדית גם מהבית, ביקור משפחתי, בית קפה או במהלך חופשה בארץ או בחו"ל.

 

דוחות וגרפים

ניהול קליניקה פרטית זהה לניהול כל עסק קטן. מעקב, בקרה וניתוח נתונים הינו קריטי להצלחת העסק.

מערכת ניהול מאפשרת להנפיק דוחות מכל הסוגים המאפשרים לכם לבצע מעקב על כמות הטיפולים הכללית, ברמת מטופל, התשלומים שהתקבלו, סוגי הטיפולים שביצעתם ועוד.

כל הנתונים הללו מספקים לכם מידע על התנהלות הקליניקה, ומשקפים לכם היכן ניתן להשתפר, ועל מה רצוי להתמקד במשיכת מטופלים נוספים לעסק.

 

ניהול ממוחשב של תשלומי המטופלים

מטפלים רבים מנהלים את תשלומי המטופלים בפנקס חשבוניות ורשומות אקסליות.

דרך ניהול זו מקשה על מעקב התשלומים, במיוחד למטפלים המאפשרים למטופלים לדחות תשלומים, לשלם בתשלומים או אחת לחודש.

בניהול קליניקה אפקטיבי חשוב כי כל התשלומים ינוהלו בצורה ממוחשבת על מנת למנוע מקרים בהם התשלום נופל בין הכסאות, או הגביה מתבצעת באיחור.

בנוסף הנפקת דוחות תשלומים שוטפים למעקב אחר קבלת הכספים מקצרת זמני גביה, ומבטיחה כי כל התשלומים יתקבלו. 


שירות מענה טלפוני

מענה במהלך כל היום, כולל לאחר שעות העבודה הינו חובה על מנת לשמר את המטופלים הקיימים, ולסייע למשוך מטופלים חדשים.

כאשר לקוח פוטנציאלי מבצע את שיחת הטלפון הראשונה, זו ההזדמנות שלכם ליצור קשר אכפתי כמטפל למטופל.

אם אתם לא זמינים לקבל את השיחה הראשונה, המטופל עלול לעבור למטפל הבא.

כיום יש חברות רבות המעניקות שירותי מענה טלפוני, גם 24 שעות ביום.

אתם יכולים לקבוע את שעות המענה, משפט הפתיחה והשירותים שהמענה יתן. כמו כן, ניתן להחליט כי המענה רק ייקח הודעות עבורכם ויבצע תיאום ציפיות, או יבצע גם את זימון הפגישה.

 

בין אם זה חיסכון בזמן או נוחות המטופלים שלכם, מעבר למערכת ניהול תייעל את העבודה, תחסוך זמן, ותסייע להגדלת הקליניקה הפרטית שלכם.  

 

לקריאה על מערכת ניהול לעוסקים בטיפול

אודות מערכת לניהול קליניקה, טיפולוג

מאמרים נוספים בנושא מטפלים וטיפולים

 

 


http://www.tipulog.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב