שיפור וייעול קליניקת הטיפולים הפרטית
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיפור וייעול קליניקת הטיפולים הפרטית 

מאת    [ 20/06/2011 ]
מילים במאמר: 470   [ נצפה 2293 פעמים ]

 
 

 

האמרה זמן זה כסף בהתייחס לניהול קליניקה לטיפול, מדוייקת ונכונה.

אפליקציה טובה מסייעת לשפר את השירות למטופלים, ובהגדלת כמות המטופלים בקליניקה.

מערכת ניהול קליניקה מסייעת להשתלט על עומס העבודה היומיומי, ולפנות את הזמן שלכם כך שתוכלו להתמקד במטופלים.

 

תיעוד פגישות טיפוליות

מטפלים לעיתים מטפלים בעשרים מטופלים בשבוע, ויותר.

ניהול פרטי המטופלים והסטוריית הטיפולים בפנקס או קבצי וורד ואקסל  מקשים על המעקב השוטף של הסטוריית המטופל, וכל הפרטים הרלוונטים לגביו.

כמו כן, מערכת ניהול המותאמת למטפלים מאפשרת תבניות תיעוד מובנות מראש.

כך הנכם חוסכים זמן בהקלדת או כתיבת המידע, וכל הפרטים לגבי הפגישה הטיפולית מתועדים בצורה מקצועית ומסודרת, ללא הזנחת מידע חשוב.

מערכת ניהול ממוחשבת מאפשרת בלחיצה אחת לצפות בכל הפרטים החשובים, ולהדפיס דוחות במקום הקלדתם.

מערכת מסוג זה לא רק חוסכת זמן יקר של המטפל, אלא גם משקפת למטופלים חזות של מטפל עדכני ומקצועי.

 

נגישות המידע

כמנהלי עסק פרטי, זמינות ונגישות הינם חשובים ביותר להצלחת הקליניקה.

מערכת ניהול אינטרנטית מאפשרת לכם בכל זמן נתון, ומכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט,  לגשת לכל המידע על המטופלים, ולהמשיך את עבודתכם המשרדית גם מהבית, ביקור משפחתי, בית קפה או במהלך חופשה בארץ או בחו"ל.

 

דוחות וגרפים

ניהול קליניקה פרטית זהה לניהול כל עסק קטן. מעקב, בקרה וניתוח נתונים הינו קריטי להצלחת העסק.

מערכת ניהול מאפשרת להנפיק דוחות מכל הסוגים המאפשרים לכם לבצע מעקב על כמות הטיפולים הכללית, ברמת מטופל, התשלומים שהתקבלו, סוגי הטיפולים שביצעתם ועוד.

כל הנתונים הללו מספקים לכם מידע על התנהלות הקליניקה, ומשקפים לכם היכן ניתן להשתפר, ועל מה רצוי להתמקד במשיכת מטופלים נוספים לעסק.

 

ניהול ממוחשב של תשלומי המטופלים

מטפלים רבים מנהלים את תשלומי המטופלים בפנקס חשבוניות ורשומות אקסליות.

דרך ניהול זו מקשה על מעקב התשלומים, במיוחד למטפלים המאפשרים למטופלים לדחות תשלומים, לשלם בתשלומים או אחת לחודש.

בניהול קליניקה אפקטיבי חשוב כי כל התשלומים ינוהלו בצורה ממוחשבת על מנת למנוע מקרים בהם התשלום נופל בין הכסאות, או הגביה מתבצעת באיחור.

בנוסף הנפקת דוחות תשלומים שוטפים למעקב אחר קבלת הכספים מקצרת זמני גביה, ומבטיחה כי כל התשלומים יתקבלו. 


שירות מענה טלפוני

מענה במהלך כל היום, כולל לאחר שעות העבודה הינו חובה על מנת לשמר את המטופלים הקיימים, ולסייע למשוך מטופלים חדשים.

כאשר לקוח פוטנציאלי מבצע את שיחת הטלפון הראשונה, זו ההזדמנות שלכם ליצור קשר אכפתי כמטפל למטופל.

אם אתם לא זמינים לקבל את השיחה הראשונה, המטופל עלול לעבור למטפל הבא.

כיום יש חברות רבות המעניקות שירותי מענה טלפוני, גם 24 שעות ביום.

אתם יכולים לקבוע את שעות המענה, משפט הפתיחה והשירותים שהמענה יתן. כמו כן, ניתן להחליט כי המענה רק ייקח הודעות עבורכם ויבצע תיאום ציפיות, או יבצע גם את זימון הפגישה.

 

בין אם זה חיסכון בזמן או נוחות המטופלים שלכם, מעבר למערכת ניהול תייעל את העבודה, תחסוך זמן, ותסייע להגדלת הקליניקה הפרטית שלכם.  

 

לקריאה על מערכת ניהול לעוסקים בטיפול

אודות מערכת לניהול קליניקה, טיפולוג

מאמרים נוספים בנושא מטפלים וטיפולים

 

 


http://www.tipulog.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב