כאשר הגולש או הלקוח הפוטנציאלי שלך מחפש אותך באינטרנט,האם הוא מוצא אותך מייד ?
האם הוא רואה את מתחריך ולא אותך? עכשיו תורך לדעת כיצד אחרים עושים זאת ומדוע אינך מופיע במקומות שמתחריך כן מופיעים.
מאחר ואינך מופיע בעמוד הראשון אז גם לא מוצאים את האתר שלך.
אנחנו יכולים לנווט את הגולשים המחפשים אותך הישר לאתרך כאשר אתרך יופיע בעמוד הראשון לפחות ובמיקומים הראשונים בכדי
שיגעו אליך לפני שיגיעו למתחריך.
קידום במנועי חיפוש דורשת מיומנות ומיקצועיות גבוהה.לא כל חברה יכולה להבטיח ולתת החזר השקעה עבור הקפיין,ועל כן חשוב לדעת אם איזהו חברה כדאי לך עוד בהתחלה,להתחיל לעבוד.
להגיע לתוצאות הרצויות ולמיקומים טובים הוא תהליך מתמשך אשר דורש מעקב חודשי עד אשר מגיעים לתוצאות הרצויות.
ישנם כמה אפשרויות לקידום ופרסום במנועי חיפוש.מנוע החיפוש גוגל הוא המוביל ומדורג כמנוע חיפוש מספר אחד.
שיטת הפרסום בגוגל הינה PPC-משלמים לפי הקלקות.אינך לוקח סיכונים אם יקליקו עליך או לא.שיטת הפרסום בגוגל- תשלום לפי הקלקה והיותו מנוע חיפוש מספר אחד,יוצר פרסום מנצח לכל מפרסם.אף מנוע החיפוש וואלה עבר לשיטת הפרסום הדומה לגוגל,לשיטת תשלום לפי הקלקות PPC.
היתרון הגדול של קידום לפי קליק PPC,הוא שהמפרסם יודע את הסכום המדוייק מראש לקידום האתר ובכל יוכל המפרסם לחשב את הוצואותיו מראש ולהחזיר את השקעתו.
שיטה נוספת לקידום אתרים בישראל והיא- תשלום שנתי עבור מיקומים מוגדרים מראש.ניתן לקדם בשיטה זו במנועי החיפוש MSN ישראל,נענע,נטקס ותפוז.מנועי חיפוש אלו מאפשרים לך לפרסם את אתרך במיקום קבוע או ברוטציה והתשלום הינו קבוע. חשוב לדעת,לא כל מנוע חיפוש מתאים לכם.ישנם אתרים שהם לקהל גולשים צעיר יותר וגם הפוך,ישנם מנועי חיפוש שקהל הגולשים שם בוגר יותר.חשוב לדעת גם מה דירוגו של מנוע החיפוש בהשוואה למנועי חיפוש אחרים. בכדי שתוכלו לדעת,חשוב שתדברו עם אנשים שמבינים ומנוסים בנושא ואינם אינטרסנטים לפרסום אתרכם במנוע חיפוש כזה או אחר.
נקודות חשובות שיעזור לך לקדם את אתרך ולהביאו לתוצאות -
1.מחקר מילות מפתח - בדיקה מעמיקה ומקצועית אחר מילות מפתח המתאימות והרלוונטיות ביותר בו עוסק האתר,
בכדי שנביא לאתר כניסות איכותיות ואשר יביאו את הלקוח הפוטנציאלי ביותר לאתרך ולא סתם גולש מזדמן.ניסיוננו מראה כי אתרי אינטרנט רבים שיפרו בצורה מאד משמעותית ורצינית את תנועת המבקרים אליהם,וזאת ע"י
סינון ובחירת מילות חיפוש מדוייקות יותר.מילות מפתח מדוייקות וחזקות יביאו הבחלט את הגולש הפוטנציאלי ולא לקוח שבמקרה ראה והגיע אליך דרך מילת חיפוש
כללית ואף לא חשובה כלל.
2.הטמעת מילות החיפוש ותיקון הקודים באתר - לאחר מציאת ובחירת מילות המפתח שעשינותעכשיו עלינו
להטמיע אותו באתר ובמקומות הדרושים כדי שמנועי החיפושיוכלו למצוא אותו במילות המפתח הנבחרות והממוקדות.
שיפור קודי האתר,יעזור רבות למנועי החיפוש למצוא את אתרך ואת הדפים שבו לפי הנושאים הרלוונטים.
3.יצירת והחלפת קישורים - יצירת קישןרים והחלפת קישורים עם אתרים אחרים מאותו תחום,
יביאו להעלאת דירוג אתרך ובכך גם ימצאו יותר.ניתן לעשות החלפת קישורים באמצעות אתרים שונים אשר עושים זאת בחינם.חשוב לשים לב
מאיזה אתרים הקישורים.לפעמים קישורים מאתרים מפוקפקים יכולים לגרום לנזק רב לאתר.לכן,מומלץ גם לעשות החלפת קישורים בתשלום.
החלפת קישורים בתשלום ביא בהחלט הדרך האיכותית ביותר אך גם יקרה יותר.רכישת קישורים מאתרים בעלי דירוג גבוהה מאותו תתחום שלך
יכולים לעלות את דירוג אתרך מהר ובכך גם יוכלו למתוא אותך יותר הרבה.
4.מעקב ובקרה - לאחר ביצוע כל פעולות אלו,יש לבצע מעקב שוטף אחר נתוני הקמפיין לקידום האתר.
כחלק מהמעקב לקידום האתר,ניתן לעקוב ולדעת כמה הקלקות ביצעו,באילו מילים הקליקו,כמה זמן שהו בכל דף באתר וביזה איזור גיאגרפי בעולם-באיזה עיר הקליקו ונכנסו לאתר.
ניתוח ומעקב נכון אחר הקמפיין,תוכל לשפר את מילות החיפוש החות חזקות במילות יותר חזקות ורלוונטיות.שיפור ומעקב שוטף
יבטיח לך שיפור באחוזי ההקלקות והחשיפות