דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות לכל אחד 

מאת    [ 19/06/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2102 פעמים ]

ביטוח נסיעות לכל אחד

העובדות מדברות בעד עצמן. כל שנה, ללא שום קשר למצב הכלכלי השורה במדינה, יותר ויותר ישראלים יוצאים לחו"ל למגוון יעדים ומטרות. נסיעות עסקים, חופשה קצרה, טיול ארוך או ביקור משפחות, אלפי ישראלים עולים על מטוסים המובילים אותם ליעדים בכל העולם. רבים ניסו לאתר את מקורה של תופעה ייחודית זאת ונכשלו. אולי זו המורשת, אולי זה הלחץ הבלתי אפשרי השורר בישראל, אולי זה הצבא, מי יודע. התוצאה בכל מקרה זהה – ישראלים וחו"ל זה סיפור אהבה.

כל מי שעוזב את גבולות ישראל צריך לדאוג לפוליסת ביטוח נסיעות. במקרה הצורך, הביטוח הזה שווה אלפי שקלים, שכן כל אשפוז או בדיקה במדינה זרה עולה הרבה מאוד כסף. לכן, לא משנה אם אתם טסים לחודשיים או ליומיים, אל תעזבו את ישראל ללא ביטוח נסיעות.

ביטוח נסיעות בהתאמה אישית

בגלל שישראלים אוהבים לטייל בכל העולם ובסגנונות שונים. קשה מאוד לנסח ביטוח נסיעות אחד שיהיה נכון לכל נסיעה. אין ספק כי פוליסת ביטוח לאיש עסקים מבוגר הטס ללונדון לפגישת עסקים תהיה שונה באופן מהותי מפוליסת ביטוח למטייל צעיר הנוסע לדרום אמריקה.

על כן, אסור להקל ראש בבחירת פוליסת ביטוח נסיעות ויש לפנות לחברת ביטוח אשר יכולה להרחיב ולהוסיף סעיפים מיוחדים, בהתאם למקום אליו אתם נוסעים ובהתאם לצרכים הייחודיים אליכם. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם זקוקים לעזרה ולא מקבלים אותה, פשוט מפני שאין לכם פוליסת ביטוח מתאימה.

ביטוחים מיוחדים

ביטוח נסיעות לתרמילאים למשל, נותן כיסוי מיוחד למקרה של איתור וחילוץ. צעירים רבים עושים טרקים ארוכים בהרים ובג'ונגלים של דרום אמריקה והמזרח. הביטוח נותן שקט נפשי הן לתרמילאי והן להורים המודאגים.

פוליסת ביטוח לתרמילאים יכול לכסות את המטייל גם במקרה של ספורט אתגרי. כיסויים אלה דורשים הוצאה כלכלית נוספת, אך במקרה הצורך, הכיסויים הללו הוכיחו את עצמם שוב ושוב והצילו חיים של תרמילאים רבים.

ביטוח נסיעות נפוץ גם כן הוא ביטוח לנשים בהיריון. נשים מתחת לגיל 40 ומתחת לשבוע 32 של ההיריון יכולות להרחיב ולהתאים את ביטוח הנסיעות שלהן כך שיכסה אותן בכל מקרה של אירוע רפואי הנובע מההיריון. בצורה כזו, יכולה כל אישה לטוס לחופשה או לנסיעת עסקים גם בזמן ההיריון.

לבסוף, ביטוח נסיעות פופולארי במיוחד הוא ביטוח משפחתי. חברות ביטוח מציעות ביטוח נסיעות משפחתי אשר מוזיל את הפוליסה באופן משמעותי ומכסה את כל בני המשפחה הנוסעים לחופשה יחדיו.

אין ספק כי ביטוח נסיעות הוא אלמנט משמעותי בכל תכנון נסיעה. סוכן הביטוח שלכם יכול להציע לכם ביטוח נסיעות בהתאמה אישית ולדאוג כי תוכלו ליהנות מהשהייה בחו"ל ולא לדאוג לשום דבר.

הכשרה חברה לביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב