דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח עסק - צעד אחר צעד 

מאת    [ 19/06/2011 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 4124 פעמים ]

ביטוח עסק – צעד אחר צעד

אחת ההחלטות החשובות ביותר שיש לעשות בזמן שמקימים עסק עצמאי הוא היכן לעשות ביטוח עסק ואיזה ביטוח עסק לעשות. חשוב להבין כי הוא גם מכסה על ההשקעה הכספית העצומה הכרוכה בכל הקמת עסק. אם יש תחום בו לא כדאי לכם לחסוך, הוא בתחום הביטוח. במקרה מצער, הכיסוי אותו תקבלו מחברת הביטוח יהווה את האפשרות לשוב ולקום על הרגליים שוב ולא לאבד את כל ההשקעה.

כיצד בוחרים את הפוליסה הנכונה בשבילכם? הנה, שלב אחר שלב:

שלב ראשון – התאמת הביטוח לסוג העסק

לא כל פוליסת ביטוח עסק מתאימה לעסק שלכם. על מנת לזכות בכיסוי הטוב ביותר יש להתחשב בפרמטרים הייחודיים לעסק שלכם. פרמטרים כמו מיקום, סוג המוצרים אותם אתם מוכרים, גודל החנות, אמצעי ביטחון וכו' יקבעו את הרכב הפוליסה שתבטח אתכם בצורה הטובה ביותר. על כן, ערכו רשימה מפורטת של פרמטרים שונים הקשורים לעסק שלכם ושטחו אותם בפני נציג הביטוח של חברת הביטוח.

שלב שני – השוואת מחירים

לאחר שעשיתם רשימה של תכולה ופרמטרים נוספים הקשורים לעסק שלכם, רצוי ומומלץ לעשות השוואת מחירים בין שלושה חברות ביטוח לפחות. את ההשוואה ניתן לעשות באמצעות אתרי האינטרנט או באמצעות סוכן ביטוח אחד או יותר. רק לאחר שתקבלו מספר הצעות מחברות שונות תוכלו לדעת איזו פוליסת ביטוח משתלמת ביותר בשבילכם.

שלב שלישי – פגישה עם נציג חברת ביטוח

לאחר שהחלטתם על חברת הביטוח, תאמו פגישה עם סוכן או עם נציג של חברת הביטוח. אנו לא ממליצים על שיחת טלפון בלבד. זכרו, מדובר באחד הביטוחים המשמעותיים ביותר שתעשו בחייכם, ואתם רוצים להיות בטוחים במאת האחוזים כי חברת ביטוח שתבחרו לא תתקפל ברגע האחרון ותמציא כל מיני תירוצים וסעיפים שלא היה לכם מושג עליהם, זאת על מנת להתחמק מתשלום, והיו מקרים רבים כאלה בעבר.
אתם הלקוחות ולכם יש את הכוח. אל תהססו לקבוע פגישה עם סוכן שיסביר לכם בפירוט על מה אתם חותמים ואיך אתם מכוסים. ברגע האמת, סוכן הביטוח הוא זה שאמור להפעיל את המערכת והתהליך שבסופו תקבלו את המגיע לכם.

ביטוח עסק – היבטים נוספים

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה חדשה ומעניינת. אנשים אשר הפכו חדר בבית למשרד ולעסק שלהם. התפתחות זאת אפשרית הודות למעבר לטכנולוגיה משופרת. כיום, כל אחד יכול להקים משרד ביתי דרך המחשב האישי. במקצועות האינטרנט, למשל, אין צורך בחומרי גלם בכלל. לכן, ניתן לעשות ביטוח דירה משולב עם ביטוח עסק. שאלו את סוכן הביטוח שלכם לגבי אפשרות זאת. אספקט נוסף בפוליסת ביטוח עסק הוא ביטוח העובדים והלקוחות העוברים בחנות. בררו לגבי הכנסת סעיפים אשר יבטחו גם את השוהים בעסק בזמן נתון.

הכשרה חברה לביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב