דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הידי מונטג - ניתוחים פלסטיים מסביב לשעון 

מאת    [ 19/06/2011 ]

מילים במאמר: 534   [ נצפה 2538 פעמים ]

כאשר מלאו לה 21, כוכבת סידרת הריאליטי היידי מונטג, החליטה לשפץ קלות את גופה ועברה ניתוח אף, זריקת בוטוקס לשפתיים והגדלת חזה לא משמעותית במיוחד. בשנים שחלפו מאז, היידי הרהרה מה הדבר הבא שתעשה בתחום ההליכים הכירורגים, בין לבין היא התבוננה בתמונות של כוכבות דוגמת אנגלינה ג'ולי, מייגן פוקס, קים קארדשיאן ואחרות. לבסוף, אחרי סדרת ייעוצים אצל מנתח פלסטי ידוע, החליטה לעבור סדרת ניתוחים פלסטיים. ולא סתם סדרת ניתוחים, 10 הליכים כירורגיים בבת אחת.

יש הרבה דברים מטרידים בסיפור הזה, תחילה עם התרחיש שבעלה של מונטג,ספנסר, מצלם אותה במצלמה ביתית, תוך כדי סימון בטוש על גופה את "האזורים הבעייתיים"....
אבל, עזבו אותכם מספנסר השפל, הנה שישה דברים על סדרת הניתוחים של היידי מונטג.

1.      היא טוענת שאלוהים נמצא בצד שלה

כמה נדיב מצד אלוהים, לעזוב את עיסוקיו, לקפוץ למשרדו של המנתח הפלסטי, ולתת להיידי רשות לעבור את הפרוצדורה. לפי דבריה, היא התפללה למען זה זמן רב, ואפילו אמרה לו שאם זה לא נכון היא לא תעשה זאת. מסתבר שזה היה בסדר מבחינתו...

 

2.      "אוזניים סקסיות" זה הדבר

אתם בטח תוהים למה אוזניים צריכות להיות סקסיות.. לדברי היידי (וכנראה גם לדברי מנתח פלסטי), זה השפיל אותה לראות את עצמה בטלוויזיה עם אוזניים בולטות. לאחר סדרת ניתוחים פלסטיים שעברה, בפעם הראשונה, יכלה לנשום לרווחה, לאסוף את השיער ולקרוע את העיר.

  3.      לדבריה, זה נס שמצאה בחור עם השדיים הטבעיים שלה.

לפי דבריה, ספנסר אוהב אותה ככה, טבעית, ובמיוחד את היופי הפנימי שלה. על השינוי הזה היא החליטה לבד, כי זה מי שהיא, לדבריה כשתתעורר מהניתוח הפלסטי היא תהיה גברת פראט, אישה חדשה, עם שם משפחה חדש וציצים חדשים. כמה רומנטי.

4.      כאב?

לרבים מאיתנו יש את התהייה איך זה לעבור תחת סכין המנתחים. אבל הסיפור של היידי הוא סיפור האזהרה האולטימטיבי. היא בילתה עשר שעות בחדר הניתוח, לא עם מנתח פלסטי אחד אלא חמישה מהם, גופה מתויג עם טוש שחור לכל אורכו ורוחבו, כשיצאה מחדר הניתוח קיבלה מטשטשים ומשככי כאבים, אך זה לא הספיק לה, היא ביקשה מהרופאים שלה כל כך הרבה תרופות עד שהאטו את נשימתה, עד שהייתה זקוקה למסכת חמצן. כיף.

  5.      היא מתייחסת לעצמה לאחר הניתוחים "כאני החדשה"

"אני החדשה" בניגוד ל"אני הישנה" שלה: נערה מקולרדו אשר עברה ללוס אנג'לס כדי ללמוד אופנה בעיר הגדולה. כאשר התעמתה עם התרבות השיפוטית של לוס אנג'לס ותוכנית המציאות בה השתתפה, החליטה מוטג כי היא זקוקה ל"גוף חדש" כדי לשקף את "היופי הפנימי" שלה. ואכן הגיעה היישר למשרדו של מנתח פלסטי ידוע בהוליווד. כן, זוהי היידי החדשה, אותו דבר אבל בעזרת כמה ניתוחים פלסטיים הכל מסתדר.

6.      היא בטוחה שזה יעזור לקריירה שלה

כן, החלום של גברת מונטג הוא להיות כוכבת פופ, אבל כישרון שירה או ריקוד אין לה, וגם לא חברת תקליטים שתאמץ אותה, במקום זה, היא עברה עשרה ניתוחים פלסטיים, ונתנה לבעלה שיפיק לה שיר וקליפ (מצולם בחוף היו, הנושא: היידי בבגד ים)   היא משווה את עצמה לבריטני ספירס, לפי דבריה "זה הסקס אפיל שהנחיל לבריטני את ההצלחה שלה בזמנו..." ולכן, ניתוחים פלסטיים הם השקעה לטווח ארוך, השקעה בטוחה בקריירה שלה. בחורה חושבת..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב