דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים למשפחות בצפון 

מאת    [ 19/06/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 1914 פעמים ]

שלא תבינו לא נכון, החופש הגדול הוא דבר נהדר אשר בתור ילדה היווה את הטעם לחיי. כל השנה רק חיכיתי לרגע המיוחל הזה של סוף יום הלימודים האחרון בשנה, בו אוכל סוף סוף לצאת לחופשי ולא לשבת כלואה בכיתה, לומדת על דברים שאני יודעת שהם חשובים, אבל לא מעניינים יותר מידי.

בתור הורים, התמונה היא קצת שונה. זה אמנם נכון שזמן האיכות עם הילדים הינו יקר, עכשיו לפני שהם גדלים ומתחילים לאבד בכם עניין, אבל בכל זאת, גם הילדים החמודים, היקרים והמנומסים ביותר עשויים להפוך למפלצות שלוחות רסן אם תשאירו אותם כלואים בבית להשתעמם יותר מכמה ימים.

הקייטנות הינן פתרון מצויין אחד אבל הן נמשכות רק שלושה שבועות, ועדיין נשארו כחודש ושבוע במהלכם אתם אחראיים למצוא תעסוקה לילדים.

פתרון אחד נחמד במיוחד הוא חופשה משפחתית בצפון הארץ. חופשה משפחתית בורד הגליל היא חובה עבור כל משפחה, מי מאיתנו לא מתרפק על הזכרונות שיש לו מהחופשות שהוא יצא אליהן עם ההורים שלו בתור ילד? חופשות משפחתיות מספקות שלל זכרונות ילדות נעימים לילדים, ומהוות הזדמנות מצויינת להורים להתקרב קצת אל הילדים ולבלות איתם כמה ימים של כיף והפוגה במקום לרדות בהם לעשות שיעורים ולסדר את החדר. בקיצור, חופשה משפחתית היא משהו שכל בני המשפחה יוצאים ממנו נשכרים.

יש בארץ הרבה מקומות יפים שאפשר לצאת אליהם לנופש משפחתי של כמה ימים אבל שום מקום לא מתאים למטרה זו התאמה מושלמת כמו צפון הארץ.

מה יש לעשות בצפון ?

צפון הארץ הינו גן עדן לנופשים. הצפון מרושת במסלולי טיול, חלקם עם נחלים, בריכות ומפלים, בהם תוכלו להעביר מספר שעות של חוויה בריאה לגוף ולנפש עם הילדים. מומלץ במיוחד המסלול המעגלי והקצר של החצבאני, הכולל גם הליכה בנחל והינו מוצל ברובו.

מעבר לכך, יש בצפון אטרקציות רבות ומגוונות כגון טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, שייט קיאקים ואבובים, מוזיאונים, גלריות ועוד. בקיצור, משעמם, לא יהיה.

היכן יש צימרים למשפחות בצפון -


    • צימר ענן - בצימר ענן תוכלו להתפנק עם חוויה דרוזית אותנטית ומרגיעה אצל משפחת מרעי חמדאן שבחורפיש. החדרם מאובזרים במיטב הפינוקים כגון טלוויזיה עם כבלים, מטבחון מאובזר כולל מקרר כיריים ומיני בר למים חמים וקרים, מכשיר DVD, ג'קוזי מרווח,  ועוד והכל אל מול הנוף מרהיב העין של הר מירון, הר אדיר והגליל.

    בצימר ענן תוכלו להתרשם ולחוות את הכנסת האורחים הדרוזית המפורסמת ולהתפנק בארוחות מזרחיות עשירות ואותנטיות כגון פיתות מהטאבון, לבנה, זעתר, חומוס ושמן זית הישר מבית הבד המקומי.
    • צימר בין הר לים - בקתות העץ המפנקות והמושקעות של בין הר לים נמצאות במושב בצת שבגליל המערבי אל מול נוף גלילי מרהיב. במקום תוכלו למצוא חמש בקתות כאשר בכל בקתה ג'קוזי זוגי מפנק ומרווח, מטבחון מאובזר, רשת אלחוטית, טלוויזיה עם מסך גדול, כבלים ומכשיר DVD.

    ארוחות הבוקר
    הביתיות, ממטבחה של בעלת הצימרים, מוגשות בחדר אוכל חדש המוקף סחלבים וצמחי בית לאווירה כפרית ורגועה. באתר תוכלו למצוא פינת חי, זולה עם שולחן פינג פונג,  פינות יצירה לילדים ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב