דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט 

מאת    [ 19/06/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 3082 פעמים ]

 

אחת הדרכים העיקריות והחשובות לקידום אתרים ברשת, היא כתיבת מאמרים לאתר עצמו או להפצה באתרים אחרים. אם אתם בעלי אתר אינטרנט כלשהו, ככול שתפיצו יותר ויותר מאמרים ברשת, הכוללים קישור לאתר שלכם, כך גם תקדמו את האתר שלכם. אם החלטתם לבנות אתר משלכם על מנת לקדם את העסק , להציג שירותים מסוימים או לכל מטרה אחרת, לא משנה עד כמה אטרקטיבי הוא האתר ועד כמה רמת עיצובו גבוהה, מבלי לקדם אותו ולהגיע לקהל הגולשים הפוטנציאלי, הוא יהיה חסר ערך.

כיצד מתבצעת כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט ?

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט היא איננה כתיבה עיתונאית, כתיבה ספרותית  או כתיבה המשמשת בלוגרים לבלוג שלהם. כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט חייבת להיות תמציתית, ברורה ופשוטה, אין כאן מקום להתפלספות והבעת דעה פרטית והכתיבה גם חייבת להיות תכליתית , כאשר התכלית היא ערך מוסף לגולש ודרך כך קידום האתר שלכם. עולם האינטרנט הוא עולם תזזיתי ותכליתי, גולש אשר ימצא עצמו משועמם יעבור בהבזק של הקלקה לאתר אחר ואתר זה יכול גם להיות אתר מתחרה לכם.  מבנה התוכן של המאמר אמור להיות מתאים לקהל היעד .

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט וקהל היעד

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט חייבת להיות יעילה ומנוסחת באופן המתאים ביותר לגולשים שלכם. מנועי החיפוש השונים כאשר העיקרי שבהם הוא מנוע חיפוש גוגל מנסים לתת ערך גבוה יותר למאמרים איכותיים ולמאמרים הנותנים ערך מוסף לגולשים. מאמר משוכפל / משוכתב / או חסר ביסוס וסימוכין - לא יעזור לכם.  על מנת שתוכלו להגיע לכמה שיותר גולשים המהווים את קהל היעד שלכם, ובכדי שתוכלו להגדיל רווחים, יהיה עליכם לשכור את שירותיהם של כותבי מאמרים מנוסים אשר יודעים כיצד לכתוב מאמרים מונחי תוכן.

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט אל מול מנועי החיפוש

למנועי החיפוש השונים ישנה יכולת מופלאה לזהות מאמרים בעלי תוכן זהה ומאמרים בעלי איכות ירודה המביאים את הגולש לעזוב אותם תוך כמה שניות בשל חוסר עניין. מנוע החיפוש ידע לזהות כמה זמן צפה הגולש באתר כאחת מהאינדיקציות לאיכותו. מנוע החיפוש יודע גם לזהות כל כמה זמן האתר מעודכן ובשל כך יש צורך בגיבויו על ידי תכנים חדשים ותוך כדי לשמר את מעמדו במנועי החיפוש. כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט לא תמיד מספקת ועל מנת להגדיל את סיכוייו של קהל הגולשים הפוטנציאלי לפגוש במאמר וכתוצאה גם להגיע לאתר שלכם, ניתן לשלוח את המאמרים לאתרים אחרים וליצור ביניהם קישור.

ככל שהאתר שלכם יהיה עשיר בתכנים, כך מעמדו בפני מנועי החיפוש ובמיוחד מנוע החיפוש הגדול מכולם, גוגל, יהיה גבוה יותר. מנועי החיפוש בראש בראשונה מבצעים חיפוש של תכנים  וללא תוכן אין להם גם שום קיום , כי מהו בעצם התוכן - התוכן הוא אינפורמציה ומידע.  כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט תקדם אתכם במנועי החיפוש, תשפר את התדמית שלכם (מיתוג באינטרנט) ובנושא ספציפי זה ניתן בהחלט לומר כי כל המרבה הרי הוא משובח

 

כתיבת מאמרים ותכנים מיסודה של אומדיה שיווק באינטרנט המפעילה ומנהלת אתרי תוכן בנושאים מגוונים: מים, מיחזור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב