דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סלטי אחלה איתכם בכל ארוחה 

מאת    [ 17/06/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2896 פעמים ]

כיום בעידן המודרני תהיו כנים עם עצמכם למי יש כוח לשבת שעות בבית ולחתוך עגבניות, מלפפונים, לדמוע מהבצל ולהיחתך מהסכין, האמת לאף אחד, ובדיוק מסיבה זו חברת שטראוס דאגה לכם והכינה למענכם סלטים מעולים במגוון טעמים ללא כל מאמץ, רק לקנות וליהנות - סלטי אחלה. בין מגוון הסלטים ניתן למצוא את החומוס המפורסם, סלטי חצילים, כרוב, טורקי, מטבוחה ועוד.

סלטי אחלה עשויים תוך כדי הקפדה מרבית להליך הייצור, והכנה וייעוץ מוקדם על ידי טכנולוגי מזון, דיאטנים ומה לא, הכל כדי שתיהנו מטעם ישראלי וכמובן ממזון בריא ותזונתי, כי כיום בעידן המודרני אי אפשר למדוד איכות של מזון מבלי להתייחס לסגולותיו הבריאותיות. אם ניקח את חומוס אחלה כדוגמא מייצגת אין ספק כי מדובר במזון בריא כשכל פרט בהכנתו נלקח בחשבון. בכדי להפחית באחוזי השומן בחומוס עושים שימוש בשמן קנולה כך שאחוזי השומן מגיעים ל-16% בלבד וכך גם כמובן בכל שאר סלטי אחלה, נעשה שימוש אך ורק בשמן קנולה הנחשב לשמן בעל סגולות בריאותיות המונע מחלות לב ומפחית את כמות הכולסטרול הרע בדם, כמו כן שמן קנולה מכיל אומגה 3 ומומלץ על ידי תזונאים ברחבי העולם. וכמו שאחוזי השומן בחומוס הופחתו כל גם בשאר סלטי אחלה. בחומוס המצב יותר בולט היות ומרבית השמן לא מקורה בשמן קנולה אלא בחומוס טבעי כתוצאה מהטחינה העשויה משומשום מלא ובהשוואה למתחרים מדובר בכמות שומן אפסית מכל הבחינות. וכמובן שטחינה משומשום מלא בריאה יותר מכל שאר המתחרות ומספקת לגופיכם ערכים תזונתיים מעולים כמו סידן, מגנזיום, ברזל ועוד.  

תמיד תשמעו טענות על חומרים משמרים וכך גם על חומוס אחלה ושאר סלטי אחלה, אז בואו נסבר את אוזניכם קמעה, עשו ניסוי וקנו חומוס מחומוסייה ותראו אם למחרת היום הוא תקין לאכילה, מתערבים איתכם שלא. חומרים משמרים מאפשרים לסלטי אחלה לשמור על טריותם ולוודא כי מצאת הסלטים מהמפעל לא יתפתחו חיידקים בסלטים, כך שאתם יכולים להוציא את סלטי אחלה לפיקניקים משפחתיים ולאכול בראש שקט, מבלי לחשוש לכאבי בטן ושלשולים. כמובן שמומלץ לאכול את סלטי אחלה לפני התאריך המצוין על גבי אריזת המוצר, לכן הקפידו על כך. בנוסף הרגיעו את מצפונכם - כמות החומרים המשמרים בסלטי אחלה היא אפסית ועושים את השימוש המינימאלי הנדרש בכדי לשמור על בריאות וטריות המוצר.

בריאות מצויה בכל אחד מסלטי אחלה, הידעתם כי עגבנייה מעושרת בליקופן שמגן על עורנו מפני השמש ומאט הזדקנות וקמטים, וכך כשאתם אוכלים מטבוחה או סלט טורקי אתם שומרים גם על בריאות עורכם. ומה תגידו על סלט כרוב של סלט אחלה, שמלא בסידן ובוויטמין C ומגן מפני מחלות, וכמובן מגוון סלטי החצילים של אחלה, אין צורך ללכלך את הגז או לעשות מנגל, רק פותחים את הקופסא ונהנים מחצילים קלויים, בטחינה, במיונז ועוד, כל אחד והטעם המועדף עליו. החצילים עצמם מלאים בבריאות וכמובן גם המרכיבים האחרים, מה כבר לא נאמר על בריאות הטחינה שמעניקה לגופינו ברזל, סידן ומגנזיום, ועל השום - מחסל החיידקים הרשמי של הטבע, הפטרוזיליה שמכילה אשלגן ושומרת על ראייתנו ומסייעת בהורדת לחץ דם.

אריק אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב