עשרה טיפים לעיצוב לוגו
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

עשרה טיפים לעיצוב לוגו 

מילים במאמר: 415   [ נצפה 1641 פעמים ]

 
 

עשרה טיפים לעיצוב לוגו


למדתי כתוצאה מלא מעט טעויות שעשיתי בתקופתי כמעצב לוגו, וכדי למנוע ממך לחזור עליהן, להלן 10 טיפים לעיצוב לוגו שבחרתי:

1. הלוגו לא חייב לומר מה החברה עושה - עיצוב לוגו של מסעדה לא חייב להראות אוכל, לוגו של רופא שיניים לא חייב להראות שיניים, לוגו של חנות רהיטים לא חייב להראות רהיטים. רק בגלל שזה רלוונטי, זה לא אומר שאתה לא יכול ליצור משהו יותר טוב.
הלוגו של מרצדס הוא לא מכונית. הלוגו של " Virgin Atlantic" הוא לא מטוס. הלוגו של "אפל" הוא לא מחשב וכו'

2. לא כל לוגו צריך סמל - לפעמים לקוח צריך רק סמל מקצועי להזדהות עם העסק שלו. אל תפחדו לשאול את דעתם.

3. עיצוב לוגו תהליך דו-צדדי - זכור, לא תמיד דברים יוצאים כמו שקיווית. הלקוח יכול לעיתים לבקש משהו שאינך מסכים עימו. אם זה קורה, נסה לתת להם מה שהם מבקשים, ואז הראה להם מה אתה מאמין שיהיה שיפור ומדוע. קרוב לודאי שהם יסרבו פחות לאחר שראו שמחשבותיהם יצאו לפועל.

4. פיקאסו התחיל היכן שהוא - לא צריך להיות אומן להבין את היתרונות בשרטוטי לוגו. רעיונות יכולים לזרום הרבה יותר מהר בין עט ודף מאשר בין עכבר ומסך.

5. להבטיח פחות, לספק יותר - אם אינך בטוח בכמה זמן תסתיים משימה, הערך יותר. עבודות עיצוב הן כמו עבודת שיפוצים – אתה מרכיב הרבה פרטים קטנים יחד כדי ליצור שלם, עיכובים יכולים להופיע בכל רגע נתון.

6. השאר טרנדים לתעשיית האופנה - טרנדים באים והולכים, וכשאתה מדבר על שינוי בזוג מכנסי ג'ינס, או ברכישת שמלה חדשה, זה בסדר, אבל בכל הנוגע לזהות עיצוב לוגו שלך, אריכות ימים היא המפתח. אל תלך אחרי העדר. תבלוט.

7. ראשית, עבוד בשחור - על ידי השארת הצבע לסוף התהליך, אתה מתמקד ברעיון. אף כמות של גוונים או צבע יצילו עיצוב לוגו גרוע.

8. שמור עליו הולם מעצב עבור עו"ד? הזנח את הגישה הכיפית. נעצב עבור תכנית טלוויזיה לילדים? שום דבר רציני. אני יכול להמשיך, אבל הבנת את הרעיון.

9. לוגו פשוט תורם להכרה - שמירה על לוגו פשוט מאפשרת גמישות בגודל. באופן אידיאלי, העיצוב אמור להיות מינימום בסביבות 2.5 ס"מ מבלי לאבד פרטים. הבט בלוגו של חברות גדולות כגון מיצובישי, סמסונג, פדקס, BBC וכו'. הלוגו שלהם נראים פשוטים וניתנים לזיהוי ביתר קלות אודות לכך.

10. דבר אחד לזכור - זהו זה. השאר את הלקוח שלך עם רק דבר אחד לזכור מהעיצוב. לכל עיצובי הלוגו החזקים יש רק מאפיין אחד בודד הגורם להם לבלוט. לא שתיים, שלוש או ארבע.  אחד!!

הילה שבתאי fresh studio http://www.pirsum4u.com hilas@pirsum4u.com 03-6315536 054-2363230

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב