דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיבוכים הנגרמים מהזרקת בוטוקס - אפשר להימנע מהם 

מאת    [ 16/06/2011 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 3637 פעמים ]

שופט אמריקן איידול לשעבר, סיימון קאוול, הילל לא פעם את השימוש בבוטוקס. אולם, בימים האחרונים דווח כי יתכן שלא יעשה זאת שוב בקרוב, לאור טיפול הזרקת הבוטוקס האחרון שעבר, במהלכו נגרמה צניחה לעפעף השמאלי שלו.

ראשית, אפשר להרגיע את כתבי הצהובונים החביבים. הבוטוקס בעל אורך חיים מוגבל, לטוב וגם לרע ומדובר בנזק זמני שיחלוף, וסביר להניח שקאוול ימשיך ליהנות מטיפולי הזרקת בוטוקס לפנים.

שנית, צניחה זמנית של העפעף, היא אחת מתופעות הלוואי הנדירות שעשויות להתלוות להזרקת בוטוקס באזור הגבות, אז מסתבר שקאוול נכנס לחלק המזערי של הסטטיסטיקה. כמובן שמנתח טוב טועה פחות בשל ניסיונו ומיומנותו המקצועית, אבל קורה לעיתים רחוקות שגם הוא, "נופל" על הסטטיסטיקה של הסיבוכים.

אז אלו פעולות מנע לצמצום סיבוכים בטיפול בבוטוקס על המנתח הפלסטי לנקוט ?

1) בהזרקה לשרירי המצח - חשוב כי המנתח יזריק את הבוטוקס במיומנות, כך שהחלק הצדדי של הגבות ישאר גבוה דיו, ולא יצנח בטעות למטה באופן זמני.

2) בהזרקה לשרירי צידי הפה (ריזוריוס – חיוך בלטינית) - הקמטוטים שנמצאים מסביב לשפתיים, ניכרים בעיקר אצל מעשנים, והזרקת בוטוקס, משפרת משמעותית את מצבם. חשוב לבצע את ההזרקה בכמויות זעירות, מספר פעמים ובשלבים, בכדי לא לפגוע בשרירים המסייעים להיגוי.
הדבר אמנם דורש התעסקות מרובה, אבל משתלם בסופו של דבר, שכן, כאשר כבר מכירים את המטופל, ניתן לבצע את ההזרקה בצורה מהירה יותר ובפחות שלבים, לאחר שכבר בוצעה קיטרציה – בדיקת הכמויות המתאימות לצורך מילוי פנים, לו באופן ספציפי ולכל שריר בפניו.

3) הזרקת בוטוקס בכמויות מדודות – לא רק בהזרקה לשרירי הריזוריוס, אלא בהזרקת בוטוקס בכלל, בתחילה, מומלץ שההזרקה תיעשה בכמויות קטנות ומדודות, במשך פעמיים-שלוש, במקום בהזרקה אחת, ברווחים של מספר ימים בין הזרקה להזרקה, אם רוצים להיות זהירים במיוחד.
לאחר מכן, בהזרקה הבאה, ניתן להיות פחות "שמרניים", בשל ההיכרות עם אנטומית שרירי פניו של המטופל והכמות המתאימה עבורם.

וכיצד אתם כמטופלים תוכלו לבחור את המטפל שלכם בצורה הטובה ביותר ?

1) עדיפות למנתח - עדיף כי הרופא שיבצע את הזרקת הבוטוקס יהיה רופא-מנתח. זאת מאחר ומנתחים, מכירים את האנטומיה בצורה יסודית יותר, בעיקר אנטומיה של שרירי הפנים והראש, שהיכרות מעמיקה עימה חשובה ביותר לענייננו.

2) עדיף כי הטיפול יעשה אצל אותו המנתח - באם אתם מרוצים, תמיד מומלץ לשוב למנתח שכבר טיפל בכם, שכן, הדבר מזרז את ההליך, מאחר והכמויות הנכונות להזרקה, כבר נרשמו בצורה מדויקת בטיפולים הקודמים.

3) עדיפות לטיפול מדמה - קיימת טכניקה של הזרקת בוטוקס לפנים אשר מאפשרת לראות את התוצאות במיידי, למרות שהתוצאות של הזרקת בוטוקס מתקבלות רק כעבור מספר ימים.

 

למאמרים נוספים בנושא - הצערת פנים

ד"ר אבישי וינברגר, מנתח פלסטי מהמנוסים בארץ. מומחה בניתוחי חזה (הגדלת חזה, הרמת חזה, הקטנת חזה), פנים (מתיחת פנים, הזרקות בוטוקס, עיבוי שפתיים) ובניתוחי גוף (מתיחת בטן, שאיבת שומן ועוד).מרפאתו נמצאת ברח' ויצמן 14. טל: 052-6089098, 03-6732530. http://www.avishaiweinberger.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב