דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העלמת כתמים בפנים - שיטות וטיפולים 

מאת    [ 16/06/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2789 פעמים ]

לו רק יכולנו להיראות כמו בסרטים... כולם שואפים להראות יפה. עוד לא הומצאה תחושה מרוממת מתסרוקת העשויים היטב או מפריט לבוש חדש שנראה מצויין עליך שמחמיא ומבליט את הנתונים החזקים (או אולי מעלים את האזורים שמהם אנו פחות מרוצים), אולם לרוב הזמן והגנטיקה עוקפים אותנו בסיבוב. בדיוק בנקודה הזאת נכנסת למשוואה הכירורגיה הפלסטית, שמציעה לנו פתרונות רבים ומגוונים לשיפורם של המראה החיצוני שלנו, ועימו גם את הביטחון-העצמי, וכל זאת מבלי לקרוע חור גדול בארנק.

מרגע שמחליטים לעבור ניתוח פלסטי מתחילים בתהליך ארוך ומחייב, ולכן חשוב שלא לעבור תחת סכין המנתחים אם קיימים ספקות או סיכוי שתתחרטו. בסופו של דבר, הרוב הגדול של המטופלים יוצאים מהניתוח שמחים ומרוצים, אך חשוב לשקול את העובדה שכמו בכל ניתוח, אפילו בניתוח פלסטי ישנן סכנות.

אז מה צריך לשאול כאשר מתכננים לעבור טיפול אסתטי, ומאילו דברים חשוב להיזהר? מעוניינים במידע בנושא העלמת כתמים בפנים? לפניכם כמה טיפים שימושיים אשר יאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הטוב ביותר:

- לניתוח אף:
לעולם אין לבקר את תוצאת הניתוח הפלסטי ישר לאחר שמורידים את הגבס. חשוב מאוד לשמור על סבלנות, עם הזמן הנפיחות תפחת והאף יתעצב ויקבל את צורתו הסופית.

- אחרי שעוברים את הניתוח באף חשוב מאד לנשום נשימות עמוקות. נשימה בצורה זו לרוב יכולה לעזור לשכך כאבים ואף בהורדת הסיכוי להופעה של חום אחרי הטיפול.

- לניתוחי חזה: רוב המכונים מציעים את אפשרות ההדמייה באמצעות מחשב. בקשי מהרופא שידגים לך כיצד את צפויה להראות עם החזה החדש שבחרת לעצמך. כך תוכלי להיות משוכנעת כי בחרת את המידה והצורה הראויות.

- לחודש הראשון שלאחרי ניתוח החזה מומלץ מאד לקנות חזיה שנסגרת מלפנים. לרוב הנשים סגירה זו יותר נוחה לאחר הניתוח מפני שאין היא דורשת כל מאמץ של הזרועות.

- טיפולי פנים: כמה שעוברים יותר טיפולים בבוטוקס להעלמת קמטים, כך גם תתארך השפעתם השרירים שמפעילים את הקמטוטים נחלשים בהדרגה ולכן התוצאה נשמרת יותר זמן.

- השתדלי לבוא לניתוח כשאת במשקל הממוצע שלך. המנעי מהשמנה רצינית או מהרזייה קיצונית לאחר הניתוח. עלייה במשקל עשויה לגרום להרחבה של ה צלקות ואילו ירידה במשקל גורמת פעמים רבות להצטברות עודפי עור.

תחום הניתוחים הפלסטיים הוא תחום שתמיד ניתן ללמוד עליו יותר, אם תרצו לשמוע עוד בנושא הסרת נקודות חן ללא צלקת או על כתמים לבנים בעור, משתלם לבדוק את המאמרים הבאים באתר המעולה http://www.ohn.co.il/. רק שתעברו את הטיפול באופן בטוח ושתהיו מרוצים מהתוצאות. וכמובן, רק בריאות!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב