דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי-אוזון, למי ולמה 

מאת    [ 17/09/2007 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 5682 פעמים ]

מי-אוזון לא קיימים באופן טבעי. האוזון סובב את היקום ואנו כולנו סובלים מהפגיעה בשכבת האוזון. בימות סערה כאשר יש ברקים בשמים ניתן בקלות להריח את האוזון המאוד ייחודי בריח. הרגשת הרעננות וקלות הנשימה מבטאת את ההשפעה של החומר עלינו. כיום אנו מייצרים מי-אוזון בעזרת מחולל האוזון ומכשיר מיוחד המחדיר את האוזון אל תוך המים. אורך חיי מי-אוזון אשר נמצאים במקרר בטמפרטורה של 4 מעלות יכול להגיע לחמישה ימים. בתנאי חום ובבקבוק שקוף, אורך החיים של הגז בתוך המים מתקצר לימים אחדים ולעיתים גם לשעות בלבד.

מהם השימושים של מי-אוזון? האוזון במתכונת נוזלית יכול לשרת אותנו כחומר מחטא של פצעים. ניתן לשטוף את הפצעים ו/או להשתמש בהם כקומפרס. גז האוזון הנמצא במגע מתמשך עם הפצע הפתוח, מחדיר את הגז פנימה ומבצע את פעולתו. הוא מחטא את המקום בצורה יעילה ביותר. הוא פועל כנגד רדיקלים חופשיים המשתחררים בכל תהליך דלקתי,הגז מחמצן יעיל ביותר ומתקשר לנשא החמצן בצורה היעילה ביותר, כושר החדירות של האוזון עולה בעשרות מונים על זה של החמצן. על כן המים האלה ישרתו אותנו לצורך חיטוי, עזרה בהחלמת פצעים, מניעת נזקים משניים של פצעים מכל סוג שהוא או מהזיהום עצמו דרך הרדיקלים החופשיים.

במה נשתמש תכליתית במי-אוזון? כטיפול במגוון רחב של פצעים. הפצעים יכולים להיות מזוהמים או כאלה שאינם מחלימים. ניתן להיעזר במים אלו כחיטוי הפנים בפצעי-בגרות מזוהמים. אזורים אשר עברו ניתוח והמקום טרם החלים לגמרי, מי-האוזון מזרזים את ההחלמה , מונעים זיהום משני ומביאים לסגירת פצע טובה ומהירה יותר מהרגיל. בחלל הפה יש זיהומים רבים אשר חלק לא מבוטל מהם מטופל באנטיביוטיקה, חלק אחר מחייב טיפולי שיננית וחלק שלא מחלים ומפתח נסיגה מהירה של החניכיים בגין כך. יש כאלה המטפלים במי-אוזון גם למקרים של כיב-קיבה או תריסריון. נשים רבות יכולות להיעזר במי-אוזון לשטיפת הנרתיק במקרים של הפרשה זיהומית. כאשר יש בעיה זיהומית בעיניים ניתן לשטוף את העיניים עם מי-אוזון ובהשפעה יוצאת מן הכלל.

מנינו על קצה המזלג את השימושים של מי-אוזון. בטוחני כי רובינו יכולים להפיק תועלת רבה ביותר למען שיפור הבריאות הכללית והייחודית. הטיפול פשוט, נוח ולא מחייב מיומנות מיוחדת מצד זה שמטפל. מחיר הטיפול שווה לכל נפש והחשוב מכל, ההחלמה הטובה והמהירה המצדיקה את הדרישה למי-אוזון.
הקליניקה נמצאת ברח' לוי אשכול 50 דירה 3א', שכונת ל ', תל אביב. טל ' 03-6996937
כתובת האתר- http://www.moshe.org.il
אי-מייל - moshes50@zahav.net.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב