דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תורת המשיח 

מאת    [ 16/06/2011 ]

מילים במאמר: 1417   [ נצפה 4001 פעמים ]

תורת המשיח

תשע עולמות בעולם אחד שהם עשר הספירות שנקראות בשם אחד – המשיח.

ספר ההיסטוריה הראשון שיצא בעולם היצירה והעשייה הוא ספרו של אברהם אבינו שנקרא "ספר היצירה" שטוען:

ספר ראשון פרק ד:  "עשר ספירות בלימה מדתן עשר שאין להם סוף, עומק ראשית ועומק אחרית, עומק טוב ועומק רע, עומק רום ועומק תחת, עומק מזרח ועומק מערב, עומק צפון ועומק דרום. ואדון יחיד אל מלך נאמן מושל בכולן, ממעון קדשו ועד עדי עד"...

ספר ההיסטוריה השני שיצא מתוך הראשון שהוא מיוחס לאלהים שנאמר: "התורה נכתבה באצבע אלהים"...שהוא מסר אותה למשה, ומשה ליהושע, ויהושע לזקנים, והזקנים לנביאים, ונביאים לכנסת ישראל...ומכנסת ישראל לכל העולמות וכך נוצרה ההיסטוריה...  

שאלה

מדוע נוצרה ההיסטוריה שלכאורה נראה שהיא לא עוזרת לעכשיו והרגע?

תשובה

כדי לעזור לכל אדם באשר הוא אדם להוכיח לכל באי ההיסטוריה שהוא אחד – המשיח.

שנאמר בהיסטוריה: "כל מה שברא הקב"ה (משיח) בעולמו (בהיסטוריה) לא בראו אלא לכבודו (להוכיח לכבודם את כבודו)...שלאחר ההוכחה נאמר: "כל הנקרא בשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו אף עשיתיו"...ומההיסטוריה  הזאת ההיסטוריה טענה: "אין אדם שיכול לתקן אדם אלא רק האדם  עצמו".

נסתכל עכשיו והרגע להיסטוריה... נשמע ונראה הרבה מאוד משיחים קמו, הרבה מאוד שטוענים שהם בגמר תיקון, הרבה טוענים שהם עברו את המחסום וכל כולם טוענים אני אלהים, או לחילופין, בן האלהים... ואף אחד מהם לא יכול להשתמש בהיסטוריה כדי להוכיח לכל באי ההיסטוריה שהוא אחד שנאמר בהיסטוריה: "יהוה אחד ושמו אחד – המשיח".

שאלה

האם ישו הוא המשיח?....

תשובה

ישו הוא קדוש מעונה אבל לא המשיח – ישו ירד לעולמות העשייה כדי ללמד את המשיח דבר אחד. "אל תאמר שאתה משיח אלא לאחר שיש בידך הוכחות לכל באי ההיסטוריה שהם מכירים בזה שאתה המשיח שאם לא  - מות תומת". ומתוך המסר הזה שישו מסר לכל באי ההיסטוריה כולם מדברים בשם הוא אמר ואין אחד שמדבר בשם : אני יהוה הוא האלהים – המשיח.

תורת המשיח 

חיים שלמה... הוא היסטוריון ארכיאולוג שנותן את הממצאים למדע, שהמדע יבדוק במה שהוא יודע שחיים שלמה נמצא במציאותו שהיא מציאות של הוא שנאמר בהיסטוריה: "נמצא ואין עת אל מציאותו ברוך עדי עד שם תהילתו"

שאלה

מדוע המשיח הולך למדע ולא לדת?

תשובה

ההיסטוריה  מראה שאין לגשת  לעשוקים אלא לעושקים שנאמר:" ועתה לכה, ואשלחך אל-פרעה; והוצא את-עמי בני-ישראל, ממצרים. (שמות ג פסוק י).

פרעה היא מודעת חיצונית, וכל באי העולם הזה קשורים למודעות החיצונית, שהיא נקראת  התורה שבכתב...אף אחד לא רוצה להיכנס לארכיאולוגיה בגופו והם חופרים באדמה בחיצוניות, כשם שהמדענים עושים את הניסיונות על החיות (חיצוניות) ולא בגופם (בפנימיות) שנאמר בהיסטוריה: "וייצר יהוה אלהים את האדם, עפר מן-האדמה, ויפח באפיו, נשמת חיים; ויהי האדם, לנפש חיה"...ומכאן אנחנו רואים שהארכיאולוגיה באדמה והמדע בחיות.

גאון מההיסטוריה בתחום המדע טוען: "האדם לא יכול לתפוס שהוא יכול לתפוס את כל העולמות" (אלברט איינשטיין)...ומכאן מודעות החיצונית טוענת "פרעה": "אין מידע בעולם הזה שיכול לשנות את הידע שקיים בידנו"...ומכאן נגזרה גזרה בעולם הזה שאין מקום לביאת המשיח שהוא יהושע בן נון...שעל  זה אמר פרעה: "כל הבן הילוד היאורה תשליכהו"...ומפה אין מקום ליהושע כשם שלא היה מקום לנגזרת של יהושע שהוא ישוע (ישו).

המשיח חקר את ההיסטוריה בארכיאולוגיה בתוך גופו והוציא את העפר מן האדמה...כך שהוא יכול להראות לפרעה שהם אותיות העפר (פרעה) את הממצאים שנאמר בהיסטוריה: "א ויען משה, ויאמר, והן לא-יאמינו לי, ולא ישמעו בקולי:  כי יאמרו, לא-נראה לך יהוה.  ב ויאמר אליו יהוה, מזה (מה-זה) בידך; ויאמר, מטה.... יז ואת-המטה הזה, תקח בידך, אשר תעשה-בו, את-האתת. (ספר שמות פרק ד).

המטה – כל הכתובים שנמצאים במיליוני הספרים שכתובים בעולם הזה נמצאים במילת המטה... וזה חותם שנמצא בגופו של כל אדם, וכאשר הוא מגלה את מודעות המשיח בגופו -החותם מתגלה... וכל עין רואה אותו בחיצוניות, ובעזרת מכשירי הרנטגן שנמצאים ברשות המדע  שהם מאמינים בזה הם יכולים לראות את הפנימיות. החותם הזה נקרא בשפת המדע "יינון" ובשפת המקרא "משיח" שעל כן נאמר בהיסטוריה בספר תהילים: "שם המשיח יינון שמו "...

תורת המשיח הכתובה בספר "מלחמת הרוח בחומר" באה להראות לכל באי העולם את מה שנאמר כבר בהיסטוריה מטרם שניתנה התורה לבני ישראל בסיני שנאמר בספר היצירה פרק ו פסוק ה – "גם כל חפץ זה לעומת זה ברא האלהים, טוב לעומת רע. טוב מטוב, רע מרע. טוב מבחין את הרע, ורע מבחין את הטוב. טוב גנוז לצדיקים ורע לרשעים"...שכל אדם באשר הוא אדם ללא הבדל דת גזע ולאום יכול להגיע למודעות האחד שהוא נקרא המשיח שנאמר: "צדיק אתה יהוה" שנאמר: "אשרי האדם שככה לו – ואשרי האדם שיהוה אלוהיו"...

תורת המשיח מראה שאפשר לעשות את הבלתי אפשרי לאפשרי שמראה את ההיסטוריה בזמן הווה...כך שחיים שלמה לוקח מתוך ההיסטוריה את מודעות הרשע ומראה בכתוביו "מלחמת הרוח בחומר" שגם הרשע יכול להיות צדיק שנאמר בהיסטוריה ביום השחרור מעבדות לחרות וקבלת הנשמה...  

 ברוך המקום, ברוך הוא. ברוך שנתן תורה לעמו ישראל, ברוך הוא.

כנגד ארבעה בנים דברה תורה. אחד חכם, ואחד רשע, ואחד תם, ואחד שאינו יודע לשאול.

 רשע מה הוא אומר? מה העבדה הזאת לכם? לכם - ולא לו. ולפי שהוציא את עצמו מן הכלל כפר בעקר. ואף אתה הקהה את שניו ואמר לו: בעבור זה עשה יי לי בצאתי ממצרים. לי - ולא לו. אילו היה שם, לא היה נגאל.

בעבור זה עשה יי לי בצאתי ממצרים.

תורת המשיח מראה שכל אדם באשר הוא אדם ללא הבדל דת, גזע ולאום שמראה לעצמו בפרט ומראה לכולם בכלל שהוא מעל הממוצע בשלושה דרכים יכול לאמור בעבור זה...

א – ואהבת לרעך כמוך.

ב – כבד את אביך ואת אימך.

ג – אל תשחק במאזניים.

"קל מאוד לקבל תורה – וקשה מאוד לעזוב תורה". שנאמר על ידי מורי רבי אלופי ומיודעי רבי שמעון בר יוחאי: "אנחנו רצים אחרי מה שלא שלנו – ואנחנו מפסידים את שלנו ואת מה שלא שלנו".  

וזאת תורת המשיח.

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"


אתר:WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


"האמת היא קדושה כשם שהשם קדוש - אל תשקר" - המשיח.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב