כיצד לבחור יועץ שיווק
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כיצד לבחור יועץ שיווק 

מאת    [ 15/06/2011 ]
מילים במאמר: 380   [ נצפה 1762 פעמים ]

 
 

 

כיצד לבחור יועץ שיווק/ קורל שחר

יועץ שיווק טוב יהיה זה שיסתכל על העסק שלך כאילו מדובר בעסק שלו. יהיה לו חשוב מהיעדים אליהם אתה רוצה להגיע, הוא ישקיע את הזמן להכיר אותך, את יכולותיך, אמונותיך העסקיות וידע לקחת את אלו יחד עם הפרמטרים הקרים של ייעוץ עסקי וייעוץ שיווקי ולקמט אותם לכדי תוכנית שיווקית ועסקית שתאושש או תחזק את העסק שלך או במידה וזהו עסק בהקמה- ידע לפתח יחד עמך את הרעיון לכדי עסק רווחי ויבנה עבורך תוכנית עסקית ותוכנית שיווקית שיבנו את העסק בצורה נכונה ושיביאו אותו ליעדיו.

קיימים יועצי שיווק ויועצים עסקיים רבים, ולכן היכולת לבחור נכון מתוך כולם הינה לעיתים בלתי אפשרית. יחד עם זאת ישנן כמה דרכים שיוכלו לעזור לכם לבחור בצורה מושכלת יותר.

דרך אחת הינה להיעזר בהמלצות של מכרים או בהמלצות באתר היועץ (שימו לב כי תוכלו לגלות את אמיתות ההמלצות על ידי חיפוש שם הממליצים בגוגל). דרך נוספת היא על ידי הפרופיל העסקי של יועץ השיווק או היועץ העסקי, קריאת הכתובת והמאמרים שלו, בדומה לכתבה זו, ועמידה על טיבם. האם יועץ השיווק או היועץ העסקי שכתב את הכתבה עומד בקו אחד עם הדרך בה תרצו שהעסק שלכם יצעד? האם כתיבתו טובה, האם נראה כי הוא בקיא בתחומו? אם קראתם לפחות 3 כתבות שאהבתם ושתרמו לכם, הפרופיל העסקי הרשים אתכם וההמלצות אמיתיות- נראה כי תוכלו בשמחה לבחור ביועץ השיווק או ביועץ העסקי בלב שקט יחסית.

דרך נוספת הינה לבחור יועץ שיווק או יועץ עסקי על פי תשובותיו בפורומים מקצועיים. יועצי שיווק ויועצים עסקיים רבים עונים בפורומים נבחרים כדוגמת הפורומים של תפוז או וואלה בתחומי היזמות, ניהול עסק ושיווק ופרסום. נסו להיכנס לפורומים אלו- מצאתם יועץ שעונה בצורה מפורטת, איכותית ונראה כאמין ויסודי? כנסו לאתרו ובדקו את הפרמטרים שמצוינים מעלה. כל אלו יעזרו לכם להגיע לכדי בחירה טובה ומושכלת.

בכל מקרה זכרו- הכסף אותו אתם משלמים ליועץ הינו יקר ערך ובדרך יורד מתקציב הפרסום, ולכן בכל רגע בו אתם מרגישים כי יועץ השיווק אינו מדווח נכונה על שעות עבודתו ומחייב ייתר על המידה, או אתם חשים כי היועץ אינו מאפיין את העסק בצורה בה אתם מאמינים- העירו לו על כך, תנו לו את האפשרות לתקן, אך במידה ואין זה עוזר, בדקו מעבר ליועץ אחר. כל סכום השייך לתקציב העסק צריך להימדד ביחס עלות- תועלת, יועץ שגובה ייתר על המידה או אינו קורא נכונה את העסק, יפגע ביחס זה וחבל.

 

 

קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב