דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טכניקה חזקה של אומנות הפיתוי לבניית ביטחון עצמי 

מאת    [ 15/06/2011 ]

מילים במאמר: 626   [ נצפה 5764 פעמים ]

אחת משיטות אומנות הפיתוי היא טכניקת הדיבור איטי היא טכניקה שאתה מדבר קצת יותר לאט. אתה צריך לדבר קצת יותר לאט כדי לשים לב לשינוי בקצב הדיבור. השינוי הוא קטן ואפילו אנשים אחרים לא יבחינו בכך שאתה מדבר יותר לאט 

חשוב שתהיה רגוע ככל האפשר בזמן שאתה לומד דרכים חדשים של התנהגות. תזכור שלוקח תקופה של 45-55 יום של אימונים לפני שהמוח שלך מתחיל להשתמש בטכניקות האלה באופן אוטומטי. שים לב, המוח שלך יתחיל להשתמש בטכניקות האלה רק אם אתה עקבי ומשקיע באימונים פעם אחר פעם.

כשאתה מדבר יותר לאט אתה מרגיש יותר רגוע ושליו. אם תדבר יותר לאט, זה ימנע ממך מלהרגיש חרדה וחוסר ביטחון. בנוסף, בגלל הדיבור האיטי השרירים שלך נהיים רפויים יותר ואתה מתחיל להרגיש יותר רוגע באזור הכתפיים והגב העליון (זה אזור שנוטה לאגור חלק גדול מהמתח ומהחרדות שלנו).

ככל שתלמד לדבר יותר לאט, כך יהיה לך יותר שליטה על מצבים חברתיים. דיבור איטי הוא לא משהו שאתה צריך להשתמש בו כל הזמן, אבל זה כלי מצוין שיעזור לך להתמודד עם בעיות החרדה והביטחון העצמי הנמוך שלך.

במצבים חברתיים - שימוש בדיבור איטי עוזר לך להשמע מלא ביטחון (באמצעות שימוש בדיבור איטי אנשים לא ידעו שלמעשה אתה סובל מבעית ביטחון עצמי נמוך). בנוסף, דיבור איטי גורם לך להגיד את המילים בצורה יותר ברורה, כך שאנשים אחרים יוכלו להבין אותך. 

בשבוע הראשון שאתה מתרגל את טכניקת הדיבור האיטי, אתה יכול לעשות את זה 10 דקות ביום עם אנשים שאתה מכיר. אם אתה עדיין לא מרגיש בנוח להשתמש בטכניקת הדיבור איטי עם בני אדם , אנחנו ממליצים לך לקרוא ספר או עיתון בקול רם בצורה איטית. זה לא כל כך משנה מה תבחר לקרוא, כי אתה מתאמן על הדיבור האיטי ולא על סוג החומרים שאתה קורא.

ברגע שתלמד לדבר יותר לאט, אתה לא תרגיש פחד וחוסר נוחות, אתה יכול להתחיל לתקשר עם אנשים בצורה ברורה כך שתישאר רגוע וממוקד. במצבים חברתיים, דיבור איטי הוא כלי מצוין שעוזר להפחית חרדה ולהגביר את הדרך שבה אנשים אחרים מקשיבים לך.

כמעט כל בן אדם שעבדנו איתו הצליח להשתפר המון בזכות השיפור בטכניקה הזאת. אבל קח בחשבון שהטכניקה הזאת דורשת המון אימון. כשאתה מתאמן במקומות ציבוריים, תתחיל בקטן - דבר עם בן אדם אחד ואולי אפילו מלצרית או ברמן. אתה לא צריך לדבר לאט עם הבחורה הכי חמודה במועדון בשבוע הראשון שתתאמן על הטכניקה הזאת עד שלא תרגיש מוכן.

(זה טכניקה מעולה גם למי שרוצה ללמוד איך להתחיל עם בחורה).

זה חשוב שתעשה דברים בצורה איטית, להנות מכל הצלחה קטנה ואז תתקדם לאט ותבנה את הביטחון העצמי שלך. תזכור שזאת רק טכניקה אחת. בהמשך הספר אתה תקבל טכניקות נוספות שיעזרו לך להעלות את הביטחון העצמי שלך. בנוסף, כל טכניקה חדשה שתלמד תעזור לך לחזק את הטכניקות האחרות של סודות הפיתוי

אבל תמיד תזכור - ככל שתתאמן יותר, כך תראה יותר תוצאות. ככה זה תמיד שלומדים את אומנות הפיתוי.

 

מה להגיד לעצמך אם אתה מרגיש חוסר ביטחון או פחד?

1. אני עומד להיות בסדר. הרגשות שלי לא תמיד הגיוניים. אני הולך להירגע, והכל עומד להסתדר.

2. פחד זה לא משהו מסוכן - זו פשוט תחושה לא נוחה. אני בסדר, אני אמשיך לעשות את מה שהתכוונתי לעשות או שאמצא משהו אחר לעשות במקום להיות משותק בגלל הפחד.

3. כרגע יש לי תחושות שאני לא כל כך אוהב (חוסר ביטחון, פחד). התחושות האלה נוצרו בגלל האדרנלין בדם שלי, אני הולך להרגיע את התחושות האלה ולהריע אצ עצמי. אני אהיה בסדר.

4. אני מרגיש קצת חוסר ביטחון/פחד עכשיו, אז מה? זה לא פעם ראשונה שזה קורה. אני הולך לקחת כמה נשימות עמוקות ולהמשיך כרגיל. הפעולות האלה יעזרו לי להרגיש טוב יותר.

 

 

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב