דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק ומכירות באינטרנט - העידן החדש 

מאת    [ 15/06/2011 ]

מילים במאמר: 618   [ נצפה 3233 פעמים ]

 

איך לתת שירות טוב יותר באינטרנט ולהגדיל את המכירות באמצעות צ'ט סנטר

מאת אסף ניאגו, מנכ"ל  חברת וובלידס www.webleads.co.iL

מה הייתם מוכנים לעשות בכדי שיתאפשר לכם לפנות לכל הלקוחות הפוטציאליים שנמצאים, עכשיו, ממש עכשיו, בזמן שאתם קוראים את הכתבה הזאת, באתר האינטרנט שלכם ולהציע להם לרכוש את השירותים או המוצרים שלכם? כמה הייתם משלמים בכדי להניע את הגולשים שלכם לבצע פעולות כלשהן באתר כגון להשאיר את הפרטים שלהם או לרכוש את המוצר שהם רוצים מהחנות המקוונת שלכם?

כולם יודעים היום, כי האינטרנט הוא מדיום חשוב לבעלי עסקים ומי שלא נמצא ברשת, פשוט לא קיים. כתוצאה מכך, בעלי עסקים רבים משקיעים אלפי ועשרות אלפי שקלים בבניית אתר אינטרנט לחברה ורובם אף משקיעים הון בכדי לקדם אותו במנועי החיפוש ו/או בקמפיינים פרסומיים באינטרנט ולגרום לכך שכמה שיותר גולשים ייכנסו לאתר מתוך המחשבה, הנכונה דרך אגב, שהדבר יוביל לסגירת עסקאות.

אם נשווה זאת לעולם הפיסי האמיתי, בניית אתר אינטרנט זה למעשה חנות או משרד בעולם הפיסי והקידום או הפרסום באינטרנט שווה לשיווק ופרסום שאנו עושים כגון פלאיירים, פרסומות בעיתון ובטלוויזיה, שלטי חוצות וכו' כאשר המטרה היא אחת, לגרום לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים להגיע אלינו לחנות או למשרד ולסגור כמה שיותר עסקאות.

 

ההבדל המשמעותי והחשוב בין העולם הווירטואלי לעולם הפיסי הוא, שלעולם, אבל לעולם, לא תרשו לעצמכם להשאיר את המשרד או החנות שלכם ללא אדם שייתן עזרה ללקוחות וינסה למכור להם את מרכולתכם ואילו באתר האינטרנט שלכם, הגולשים, המהווים לקוחות פוטנציאליים, נמצאים לבד: אף אחד לא עוזר להם, לא עונה על השאלות שלהם ובשנייה אחת הם עוברים לאתר המתחרה. ז"א אומרת, אתרי אינטרנט היום הם אתרים פאסיביים ואילו החנויות בעולם הפיזי הם אקטיביים.

כתוצאה מכך, בדרך כלל יחס ההמרה בין כמות הגולשים באתר לאלו שמשאירים פרטים ומהווים פוטנציאל לעסקה עומד על אחוז נמוך, באתרי מכירה יש אחוזי נטישה גבוהים ובאתרים של שירותי לקוחות אנשים בסופו של דבר מוצאים עצמם מתקשרים לטלפון ומסתבכים בנתבי שיחות וכל זאת מסיבה אחת פשוטה – אין באתרים מישהו אנושי שנותן תשובות לשאלות ועוזר לגולשים בזמן הכי קריטי – כאשר הם חמים ופוטנציאליים לעסקה.

וובלידס www.webleads.co.il זיהתה בעיה זאת והקימה את הצ'אט סנטר הראשון בישראל. וובלידס מטמיעה באתרים של הלקוחות שלה טכנולוגיות צ'אט, מבצעת אופטימיזציה של המערכות האלה ומכשירה מוקדנים (צ'אטרים) הנותנים מענה בזמן אמת לגולשים באתרי אינטרנט ומניעה אותם לפעולה בהתאם למטרות האתר.

היכולות של  www.webleads.co.il אינן נמדדות רק בצ'אטים שהלקוח רוצה ליזום אלא משתמשת בטכנולוגיות ואלגוריתמים משתנים לזהות גולשים המהווים פוטנציאל לעסקה ופונה אליהם, באופן ייזום, באמצעות צ'אט אנושי, נותנת לגולש מענה עסקי ושיווקי ומניעה אותו לבצע פעולה.

יתרון נוסף בהטמעת שירות אנושי באתר האינטרנט הוא שעות הזמינות באתר והידיעה של הלקוחות והגולשים שתמיד יש נציג אנושי בתוך האתר לכל דבר ועניין – דבר המוביל להגברת האמון במותג ולשביעות הרצון של הגולש והלקוח.

לסיכום, אם אתם רוצים לגרום לחברה שלכם להצטייר בפני הגולשים כחברה מובילה ומתקדמת בתחומה, עם שרות לקוחות יוצא דופן באיכותו ולא פחות חשוב מזה, להפיק פניות ולידים איכותיים ומסוננים מהאתר, תשלבו מערכות צ'אט מתקדמות והפכו את האתר שלכם מאתר פסיבי לאתר אקטיבי. 

אודות www.webleads.co.il

וובלידס מתמחה בשילוב צ'אטים בתוך אתרי אינטרנט ובאספקת מוקדנים במיקור חוץ למתן מענה מקצועי בשם לקוחותיה באתרים שלהם. לחברת וובלידס שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות טכנולוגיה מובילות בעולם והיא בעלת מומחיות למיקסום יכולות הצ'אט בתוך אתרים.

וובלידס www.webleads.co.il הוקמה לפני כשנתיים מתוך הצורך להפוך אתרי אינטרנט מאתרים פאסיביים, בהם הגולש צריך להסתדר לבד, לאתרים אקטיביים הנותנים מענה מהיר ומיידי לגולש בתוך האתר תוך הבנת מטרות האתר והובלה להגשמתן. 

החברה מעניקה שירות לחברות מובילות בתחומן בישראל והיא מומחית להגדלת כמות הלידים האיכותיים המגיעים מאתר האינטרנט ולסינון וזיהוי גולשים פוטנציאליים לעסקה.  webleads.co.il פועלת להעצמת שירות הלקוחות בתוך האתר וביצירת אמון במותג ובאתר.  החברה אחראית כיום עלה הצלחה בשיווק ומכירות של חברות רבות בישראל ביניהן אתרי מכירה באינטרנט.

לאתר האינטרנט של וובלידס  www.webleads.co.il

לשיחה אישית עם אסף ניאגו מנכ"ל החברה: טלפון: 050-5448005

 

 

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב