דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיקום חולים לאחר אוטם שריר בלב 

מאת    [ 17/09/2007 ]

מילים במאמר: 1302   [ נצפה 4110 פעמים ]

תכונת ה"אש" של הלב משפיעה על התפקוד הכללי של הלב. בהיבט הפיזיולוגי, יחול שיפור ביעילות פעולת ה"משאבה" של הלב. יהיו פחות סיבוכים של איס"ק (אי ספיקת) לב והפרעות קצב של הלב. בנקודת המבט הסינית של הלב כאחראי על הנפש, השינה תשתפר, החרדות יפחתו, הרבה יותר רגיעה. תפקודית, האנשים יבצעו הרבה יותר וביעילות רבה. צריכת התרופות השונות תפחת משמעותית. והלב, ישוב לתפוס את מקומו כקיסר של כל המסלולים.
מצב הבריאות הכללי יוטב עד למצב הנורמאלי הקודם של האדם המסוים.


אופן הטיפול:


הטיפול צריך להיות אינטנסיבי בתחילה ולאחר תקופה ניתן להפחית את מספר הטיפולים.
1. טיפול בדיקור וצמחי מרפא מדי יום. אחרי 10 טיפולים הפסקה בת 3 ימים ושוב המשך טיפול וחוזר חלילה. לאחר 3 קורסים ניתן לעבור לטיפול של יום כן ויום לא לסירוגין. 10 טיפולים מהווים קורס. בין קורס לקורס מנוחה של שבוע. לאחר 3 קורסים טיפול של פעמיים בשבוע. 3 קורסים בני 10 טיפולים כל אחד ואז להגיע להערכה. ובל נשכח את התרופות הצמחיות לאורך כל התקופה.
2. טיפול בלייזר במקביל לטיפול בדיקור. בין טיפול מסוג אחד לשני יחלפו לפחות שעתיים.
3. טיפול באוזון. הטיפול יכול להינתן תוך ורידי או בחוקנים. קצר הטיפול במקביל לזה של הדיקור.
4. חימום במנורה TDP להחדרת אנרגיה. הקצב במקביל לזה של יתר הטיפולים.
5. טיפול הומאוטוקסיקולוגי בזריקות של תרופות הומאופטיות. הטיפול ניתן במשולב יחד עם כל יתר הטיפולים.
6. טיפול בביו-תהודה, בתדרי תרופות בתפקוד הלב וכושר התחדשותו. התרופה נלקחת יחד עם כל יתר הטיפולים.
7. טיפול במודעות פנימית לצורך החלמת הנפש מהאירוע והגברת יכולת ההתמרה של בעיות ריגשיות עתידיות בכדי למנוע אירועים נוספים אחרים. להשיב לאדם את מודעות ה"בריא" מול החולה והנכה.



תיאורים:

האני המאמין שלי כולל- חימצון יעיל, החדרת אנרגיה בצורת קרני אור ובצורת חום ואיזון האנרגיה על ידי הדיקור וצמחי המרפא.

חימצון: אחת מהבעיות היותר קשות של חולים תעוקתיים וחולים במחלות כלי דם בכלל, חימצון רקמות. ידוע כי רקמות רבות נמצאות על סך ההיפוקסמיה בו יש נזק אי סכמי קל ומצטבר. חיות התאים נפגמת, יותר תאים מבצעים אפופלקסיה (התאבדות תאים שלא בזמן המתאים ועל רקע זה נזק רקמתי). הפונקציה של הרקמה פוחתת בהדרגה ועד לכדי התפתחות פגיעה תפקודית משמעותית הבאה לידי ביטוי ביכולות הגופניות של החולה. היכולת של הרקמה לפנות רדיקלים חופשיים גם היא קטנה משמעותית. על כן, מתפתח נזק רקמתי שעל רקע רמה גבוהה של רדיקלים חופשיים. הנזק השכיח הוא, מיוקרד פגוע המגיע עד כדי קרדיומיומפטיה.
החימצון היעיל מונע את כל האמור לעייל, הדרך הטיפולית בה אני נופט, טיפולים באוזון. ניתן לעשות בעזרת עירוי או חוקן. נדרשים טיפולים חוזרים ונשנים ולאורך תקופה. במהלך הזמן, החיות שבה לרקמות, יכולת ההתחדשות (Regenerayion) של הרקמות שבה ליכולות הבסיסיות שהיו לנו בצעירותינו. להערכתי, תאי הגזע המקומיים גם הם מתחילים בהדרגה לתפקד והם מביאים לכך שהרקמה מכילה תאים בעלי אורך חיים שלם ותיפקוד מלא כמו שהיה בעבר. הרדיקלים החופשיים מתפנים מהגוף בעזרת המנגנונים הרגילים ( SOD+GSLL? ). חלוקת התאים מתפקדת כיאות והאפופלקסיה נפסקת.

טיפול בלייזר: הלייזר מכיל פוטונים החודרים פנימה אל תוך התא ומשרתים אותו לתפקודיו השונים. כידוע, הפוטונים משמשים אותנו בהעברת מידע מהיר בין תא לתא. בחוסר של פוטונים, התקשורת הבינתאית נפגעת עד כדי כך שאין בנכרון טוב בין התאים והרקמה לוקה בכאוס. מובן שכאוס ברקמה מוביל לירידה תיפקודית גוברת ולאפופלקסיה משמעותית. הפוטונים דרושים גם ל-DNA בעיקר בשל הצורך בחלוקת התא. בחוסר פוטונים יש יותר סיכוי למוטציות אשר בחלקן יכולות להיות גם סרטניות, או שהן מביאות ליצירת תאים פגומים. כמו כן הפוטונים הם אנטי דלקתיים במידה וישנה דלקת באיזה איזור בגוף. ההשפעה האנטי דלקתית פועלת דרך שיפעול המערכת החיסונית כולה. כן ידוע הלייזר בסגולותיו מרפות שרירים, ובמידה ויש עיוות שרירים בכל מקום בגוף, כולל בכלי-דם, הפוטונים הללו בעלי פוטנציאל להרפייה. זה חשוב בכך, שהדרישה לחימצון גוברת בעיוות שרירים ומאידך, האספקה הקטנה. מובן שהתוצאה הינה נזק רקמתי, והנזק הזה יכול להימנע או לקטון עם הטיפול בפוטונים.

טיפול בחימום: תכונת ה"אש" של הלב נפגעת כתוצאה מאירוע לבבי. הדרך להשיב תכונה זו לקדמותה כוללת כמובן, דיקור, צמחי מרפא וחימום. הדרך הקלאסית לחמם בגישה הסינית הינה בעזרת מוקסה (בדיד) המורכב מלענת הבר וחומרים נוספים ובעיבוד מיוחד שהוא הסוד המקצועי של הסינים. השילוב הטיפולי בהחלט מחזיר את תכונת ה"אש" ללב, אם כי התהליך ארוך ומייגע. בד בבד מחדירים יותר צ'י ללב, ישנה יותר זרימת דם לשריר עצמו וכמובן שבחימצון משתפר, ופינוי הרעלים משתפר גם הוא.

דיקור וצמחי מרפא סיניים: הדיקור וצמחי המרפא מסייעים בהחדרת אנרגיה ללב. משפרים את התפקוד, מניעים את הדם ומפנים רעלים ביעילות. התפקוד של הלב משתפר, סיבוכים של איס"ק לב קטנים. היכולת הגופנית מתגברת. הנפש המתאכסנת בלב זוכה למקום אכסון יעיל יותר. כך שהנפש של החולים זוכה גם היא לטיפול בו זמנית, לכך חשיבות רבה ביותר כי החולים פוחדים פחות, ישנים יותר טוב. נזקקים לפחות תרופות, נהנים מאיכות חיים טובה יותא ורבים מהם מצליחים לשוב לאורך חיים בדומה למצב הקודם. סיבוכים של הפרעות קצב גם הן קטנות ואף נעלמות. אין די מקום להכביר בכדי לדבר על איכויות הרפואה הסינית, אך מהאמור לעייל מצטיירת תמונה התומכת בטיפול הזה בחום רב.


טיפול הומאופטי: הטיפול ההומאופטי מתחלק ל- 2 אופנים:

א. טיפול הומאוטוקסיקולוגי, בו מוזרקים שילובי תרופות הומאופטיות, על בסיס הומאוטוקסיקולוגיה. הרעיון המרכזי הוא, לחזק את שריר הלב עצמו, לשחרר רעלים אשר הצטברו בגוף מסיבות שונות ולהביא להתחדשות רקמות ובכך לאפשר לשריר הלב הפגוע להתאושש ככל שניתן. להגביר את אספקת הדם ללב עצמו ובכך להפחית את תדירות הבעיות התעוקתיות ועוצמתן ובה בעת גם לשפר/למנוע מצבי איס"ק לב. באם ישנן הפרעות קצב לב על רקע אי סכמי או משנית לנזק בשריר עצמו, הצפי שתופעה זו תשתפר ואף תיעלם.

ב. שילוב מרכיבים הומאופטים על בסיס הטיפול בביו-תהודה. הרעיון שמעבר לתוספת זו על פני הטיפול דלעיל, שניתנים פה תדרים אחרים מאלו הקודמים, וכל תוספת חיובית ותומכת מתקבלת בברכה.


טיפול במודעות: המודעות הפנימית היא אבן הבסיס לבריאות ומחלה. אירוע הלב נגרם מלכתחילה על רקע חוסר יכולת התמרה של רגשות פנימיים עזים ושחרורם בצורה מבוקרת. היכולת להחלים ולחיות בריא בגוף ובנפש, תלויה במודעות הפנימית בריאה. חייבים לטפל בבעיות רגשיות לא פתורות בכדי למנוע סיבוכים בהווה ובעתיד, ולאפשר לנזק מהעבר לחלים. להיות חולה ונכה, זה בנפש פנימה. להרגיש בריא למרות מוגבלות גופנית זו הדרך הבריאה והנכונה. הטיפול במודעות יכול להיעשות לבד, אך הקושי לכך הוא רב. לא סתם נאמר לנו- "לך עשה לך רב". ולא לשווא אמר ארכימדס כי בכדי להרים את כדור הארץ הוא זקוק לנקודת משען חיצונית. לבד ובלא עזרה או תמיכה, ללא הנחייה או הדרכה מתאימה, קשה לנו לראות את הדרך הנכונה, להגיע אליה ולהתמיד וללכת לאורכה. ובכדי שכל הטיפולים שהוזכרו לעיל יעזרו, אנו חייבים נפש בריאה על כן הטיפול במודעות הוא חיוני ומהווה את בסיס הטיפול.


צפי

אני מאמין כי בעזרת טיפול מורכב בגוף ובנפש, ניתן להשיג תוצאות מעבר למצופה. כיום, הטיפול הרגיל מתבסס על מתן תרופות ופעילות גופנית. אין כלל התייחסות אף מהות התכונה של הלב אשר נפגעת ולכן נראה לי כי הטיפול הזה חלקי בלבד. לא מן הנמנע שזקוקים לו ובעיקר בתקופה הקרובה לאירוע, אך עם חלוף הזמן, אין מנוס מפני טיפול אמיתי באיבר עצמו ובתכונותיו הגופניות והנפשיות. בראיית העולם שלי, הטיפול שהוצע מורכב, משלב מרכיבים רבים, גוזל לא מעט משאבים, עלותו הראשונית יקרה במידה שתקשה על האיש הממוצע לעמוד בכך, בכוחות עצמו. אולם, בהם תהייה הכרה של הממסד בדרך ובתוצאות, מן הסתם יותר ויותר אנשים יוכלו לשקם את עצמם. תוצאת השיקום היא ברכה לחברה וחסכון ניכר לכל המערכת ואף ההוצאות הכלליות יקטנו בהרבה מול סך ההוצאות. הסיכוי להצלחה טיפולית בטווח הארוך נראה לי גדול יותר בטיפול זה מול הטיפול בגוף בלבד. אינני מבטל את הצורך בפעילות גופנית. נהפוך הוא, פעילות זו נחוצה ביותר ובמיוחד ככך שחל שיפור קליני באדם. אך אל לנו להתבסס על הפעילות הגופנית בלבד. נשלב גישות שונות, דרכי טיפול מורכבות, נחבור ראיית עולם מזרחית ומערבית, וכל זאת בכדי להשיג תוצאות. החולה נמצא במרכז, המטרה היא לעזור לאדם ולא לתמוך בגישה זו או אחרת. איני מתבסס על גישה אחת כי המורכבות של הבעיה מחייבת גישות שונות.

תקוותי שירבו האנשים אשר יפנו אל הטיפול המומלץ. ניתן סיכוי לשנות את המצב הכללי של האדם הפגוע בליבו, אין סתירה עם הצורך בנטילת תרופות רגילות, הרופא הקרדיולוג הוא זה אשר יקבע את הצורך בתרופות ולחילופין הפסקתן. התרופות הרגילות אינן מרפאות אלא מונעות או מטפלות בסיבוכים. בדרך השונה ניתן סיכוי לשינוי במצב הכללי של הלב ובכך גם על הנפש והגוף כולו.
הקליניקה נמצאת ברח' לוי אשכול 50 דירה 3א', שכונת ל ', תל אביב. טל ' 03-6996937
כתובת האתר- http://www.moshe.org.il
אי-מייל - moshes50@zahav.net.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב