דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי מתנות ליולדת 

מאת    [ 14/06/2011 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2280 פעמים ]

 

חברה טובה ילדה ואת מעוניינת לפנק אותה במתנה שתעשה לה טוב. המגוון והמבחר של מתנות ליולדת עשוי לבלבל. מה קונים? אילו מתנות ליולדת מתאים להביא לבית החולים ועם אילו מתנות עדיף לחכות עד שהיא תגיע הביתה. לפניכם שלל רעיונות של מתנות שיולדת טריה תשמח לקבל.

 

פינוקים קטנים

אפשרות אחת של מתנות ליולדת, היא פינוקים קטנים שעושים הרבה. בקטגוריה זו  נכללים פינוקים טעימים. לאו דווקא שוקולדים וממתקים, יש להניח שמזה היא תקבל המון וזה גם לא יסייע לה במסע חזרה אל הגיזרה המיוחלת.

אז מה כן? פרישייק שווה ומרענן, סלט גדול ומושקע, פירות יבשים שיענו גם על הצורך במשהו מתוק וגם יעזרו לפעילות מערכת העיכול העצלה לאחר לידה. אפשרות נוספת היא כריך מלחם בריא, מלא כל טוב- החל מגבינות שונות (יש גבינות נהדרות באחוזי שומן נמוכים!), ירקות, עלים למיניהם וכלה בסלמון מעושן ושאר מטעמים.

 

להרגיש בנוח

מתנות ליולדת שיהפכו את ימי האישפוז במחלקת יולדות לנוחים יותר. מתנות ליולדת מהסוג הזה כוללות למשל: נעלי בית נוחות ומפנקות, חלוק נעים, תחליב רחצה בריח טוב ומרענן. אם היולדת היא מסוג הנשים שחשוב להן להראות טיפ טופ בכל זמן ומצב, אפשר גם לקנות ערכת איפור או ערכת טיפוח.

 

פינוקים גדולים

אם את בעניין של מתנות ליולדת גדולות יותר, את יכולה לדוגמא, להזמין אל היולדת אשת מקצוע מתחום הרפואה המשלימה. טיפול רפלקסולוגי טוב, למשל, יכול להרגיע את סערת ההורמונים אחרי הלידה, להקל על הכאבים ולזרז את ההחלמה.

את יכולה גם לתת ליולדת כמתנה ביקור חד פעמי (או לא), של עוזרת בית. מתנה כזו תתן לה את הנחת שבבית נקי והאפשרות לנוח ללא ייסורי מצפון.

על כל פנים, לפני שאת משקיעה בסוג זה של מתנות ליולדת כדאי לנסות לגשש איתה כיצד היא מרגישה לגביהן. יש נשים שלא אוהבות טיפול במגע או לא אוהבות שמישהי זרה מסדרת להן את הבית...

 

מתנות שימושיות

בקטגוריה זו של מתנות ליולדת, נכללים פריטים שונים שעשויים לשמש את היולדת כאם, לאחר שתגיע לביתה. מתנות ליולדת מסוג זה כוללות בין היתר: מנשא, סינר הנקה, משטח החתלה מעוצב ועוד כהנה וכהנה כיד הדמיון הטובה עלייך.

 


אהבתם את המאמר תנו בלייק  הצטרפו אלינו בפייסבוק "דף האוהדים של סולי " להגרלות טיפים ועידכונים וכמובן אתר מתנה ליולדת שלנו : נכנסים,בוחרים ושולחים לכל הארץ   מתנות לידה , זר ליולדת  



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב