דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער ב IPL = הסרת שיער ללא כאבים 

מאת    [ 14/06/2011 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 3780 פעמים ]

מסתבר שהאפשרויות לקבלת הסרת שיער ללא כאבים הן מצומצמות ביותר ואין צורך לחפש מידע על מנת לבחור את סוג השיטה. האפשרות ללכת על הסרת שיער בלייזר, כשיטה "ללא כאבים" יורדת מהפרק והיא כלל לא רלוונטית בגלל שהיא נחשבת לשיטה המכאיבה ביותר. האפשריות שנשארות בהגדרות "ללא כאבים" וגם "לצמיתות" הן אך ורק על ידי הסרת שיער בקרן אור, אלא אם לא בא לכם להסיר שיער לצמיתות ואתם מעוניינים להמשיך להסיר שיער בגילוח או במשחות גילוח שהם היחידים שלא גורמים לכאב, א..ב..ל.... הם לא מהווים הסרת שיער לצמיתות.

הסרת שיער ב IPL היא השיטה שבעבר כונתה "קרן אור" שללא ספק, המכאיבה פחות, אם בכלל.

העובדה שקרני האור פולטות מהלומות של אור חזקות ועוצמתיות יותר מהלייזר, הן שמביאות להארת האזור המטופל ובכך גורמות לזיהוי ואבחון עצמים יותר טוב ובמקרה שלנו מדובר בשיער על גבי העור.

 

ברוב מכוני הסרת שיער ובעיקר במכוני הלייזר, מבטיחים לכם הרבה מאד דברים, אולם חוץ מההיבט של המחיר המוצע, חשוב לבדוק את האפשרויות לנזקים העלולים להיגרם לגוף כמו: כאב, כוויות וצלקות בלתי הפיכות.

מומלץ לבדוק בשבע עיניים את המכון בו אתם מעוניינים לעשות הסרת שיער ולחשב את המחיר הכללי והסופי שסוג הטכנולוגיה שתבחרו בטיפולי הסרת שיער לצמיתות ללא כאבים, עד לקבלת התוצאה הרצויה.

"התוצאה הרצויה" נקבעת על פי המכון והתוצאה כביכול מותנית בין השורות הקטנות שבהסכם שנחתם במכון. למושג 80% הסרת שיער יש משקל חזק, בהתחשב שכמות השיער לא נספרה מלכתחילה, לכן היזהרו והשתדלו לא להיות לחוצים כשיושבים מולכם אנשי המכירות שמיומנותם בתחום אינה מוטלת בספק.

 

לידיעה כללית, רובם של ה מכשירים להסרת שיער מיוצרים בישראל שמובילה בתחום הסרת שיער בעולם, לכן המכשיר הטוב ביותר, לא רק בארץ, אלא בעולם כולו, הוא מכשיר דרמו פלאש -  Dermo Flash ומסיבה זו, מעטים הם המכונים המחזיקים במכשיר זה בגלל מחירו הגבוה.

מכשיר דרמו פלאש פועל בשיטת הסרת שיער ב IPL  ומהלומת האור שהמכשיר פולט, ואין בעולם משהו שדומה לעוצמת האור שהוא מפיק ולכן הוא נבדל ממכשירים אחרים במזעור הכאב, עד לכדי אפס.

ככלל, מכוני הלייזר אוסרים על המטופלים להיחשף לשמש - רשום בחוזה נושא השיזוף -  ולכן בתקופת הקיץ לא מבצעים בלייזר כמעט טיפולים, למעט למטופלים הנמנעים מחשיפה לשמש, או באזורים מוצנעים שלא מקבלים בכלל חשיפה לשמש, כגון מפשעה, בית שחי וישבן.

הטיפולים בלייזר מתבצעים אחת לשלושה חודשים וכך הם מדלגים על הקיץ. אגב, לקוחות שהתקבלו במכונים, מספרים שקשה להם לקבוע תורים ושהדבר מזכיר את השירות שאנו מקבלים בחברות הסלולר. הפרסומים הנשמעים בגלי הרדיו בתקופת הקיץ מיועדים לטיפולי הסרת שיער ב IPL שמכוני הלייזר רכשו לאחרונה. וכמובן, המכונים לא שוכחים להחתים את המטופלים על חוזה שיש בו סעיף שהמכון מסיר ממנו את האחריות, במקרים של כוויות כתוצאה משזוף. מכשירי הסרת שיער בקרן אור אינם גורמים לכאב וגם לא לכוויות ולכן קיימת האפשרות לטפל בשיטה זו גם לבעלי עור רגיש או כהה, בכל חלקי הגוף. בזכות העובדה ש הסרת שיער ב IPL אינה מכאיבה, הטיפולים במכשירים שפולטים הבזקי אור, אינם מצריכים גילוח (רק בטיפול הראשון) כהכנה, או שימוש במשחות אילחוש.

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב