דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: הבחירה בידיכם 

מאת    [ 14/06/2011 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 2059 פעמים ]

כל מי שבכוונתו לערוך אירוע כלשהו, ודאי מודע זה מכבר לתחרות שמתקיימת בענף האירועים בין גני אירועים לבין אולמות אירועים. גני אירועים הם טרנד יחסית טרי בעולם הפקות האירועים, ואנשים רבים בוחרים ללכת על גני אירועים בתור בחירה חדשנית יותר ושונה מן המיינסטרים. אז מה, בעצם, כוללת החוויה שמעניקים גני אירועים לחוגגים בהם? מה גורם להמוני אנשים לחפש גני אירועים בכל רחבי הארץ, זמן רב לפני קיום האירוע, ובלבד שיוכלו לתפוס תאריך נוח ולסגור עסקה משתלמת לפני כולם?

 

אז מדובר בהחלט בתופעה מסחררת, והיא תוצאה ישירה של היתרונות הרבים שמציעים גני אירועים על פני אולמות סטנדרטיים. היתרון הבולט ביותר של גני אירועים הוא שהם מסוגלים לספק חוויה של אירוע בטבע. האירועים מתקיימים תחת כיפת השמיים, כמובן, והעיצוב שם דגש גדול מאוד על אלמנטים של טבע כגון צמחייה, מזרקות, בריכות, שבילי אבן, מפלי מים ועוד.

 

כמובן שכאשר מחליטים לערוך אירוע, אחד השיקולים הבולטים והחשובים שיש להביא בחשבון הוא עונת השנה שבה הוא יתרחש. כאשר מדובר באירוע המתרחש באביב או בקיץ, אין כל מניעה לחפש גני אירועים באופן מיידי, שכן אלה הן העונות האידיאליות לעריכת אירועים בגנים. לעומת זאת, כאשר מדובר באירוע חורפי, הדר מעט בעייתי יותר מפני שקיום אירוע תחת כיפת השמיים כאשר יורד גשם איננו חוויה נעימה במיוחד. כפתרון לבעיה זו, גני אירועים רבים נוטים להציע אולם מקורה כתחליף לעריכת האירוע בגן החיצוני. במקרה שכזה ההחלטה היא שאלה של כסף: כמה משתלם השימוש באולם של הגן ביחס לאולם רגיל.

 

חלק מגני האירועים המציעים שירותי אולם, עורכים שינויים ושדרוגים במבנה האולם ובעיצובו על מנת להתאים את עיצוב האולם לרוח הגן עד כמה שאפשר. וכך מתאפשרת לבעלי האירוע הבחירה בין שני סוגים של אולמות, אחד סטנדרטי ואחד בעל עיצוב המבוסס על אלמנטים של טבע.

 

גני אירועים, כאמור, יוצרים תחושה של בילוי בחיק הטבע או במעין ממלכה קסומה, והאווירה הזו כמובן מדברת אל אנשים רבים ותואמת לתפיסה הרווחת של אירוע כמו חתונה או בר מצווה. אם בעבר נתפסו אירועים אלה כציון סולידי וצנוע של אבן דרך בחיים, הרי שכיום הם נתפסים כחגיגה של ממש, וככל שעובר הזמן נעשים נסיונות מאומצים וקיצוניים יותר להקנות לאירועים כאלה אופי מסיבתי, חגיגי וקסום. בהחלט ניתן לומר כי גני אירועים הם טרנד שצמח מתוך שינוי תודעתי ותפיסתי בקרב הציבור.

 

ומה לגבי הבחירה בגן אירועים ספציפי לעומת גני אירועים אחרים? כאן כבר מדובר בבחירה שעליכם לעשות תוך התייעצות עם חברים ומכרים שלכם. כל אחד מאיתנו זוכר לבטח אירוע שאליו הלכנו והתרשמנו ממנו מאוד. ישנם גני אירועים רבים ומתוכם אנו צריכים לבחור את זה שישרת את צרכינו בצורה הטובה ביותר ויסייע לנו בעריכת האירוע שאנו רוצים. כמובן שישנם שיקולים טכניים רבים נוספים. אין עוררין על כך שתמיד נעדיף לנסוע מרחק קצר אל אירוע משפחתי מאשר לחרוש את כבישי ישראל, ולכן בבואנו לבחור גן אנו צריכים להתחשב בקרבתו אל מקום המגורים של רוב אורחינו.

 

שיקולים אלה ואחרים עומדים בפני כל מי שמתלבט בין גני אירועים שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב