דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום כיף משפחתי בחיק הטבע - מקומות מומלצים 

מאת    [ 13/06/2011 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 2953 פעמים ]

יש שני דברים שתמיד ישתלבו יפה זה עם זה: משפחה וטבע. וכשאפשר לקחת את שני אלה ולמקם אותם תחת הגדרה קלילה ונעימה כמו יום כיף, ההתרגשות מייד מתחילה. אין כמו אטרקציות וטיולים כדי לסייע לגיבוש המשפחתי לצבירת חוויות ולצבירת תמונות נוספות לאלבום. ישראל, ארץ קטנה אך עם מקומות גדולים יכולה להציע לכם שפע של אפשרויות של יום כיף וטיול בטבע בחיק המשפחה.ש הנה רשימה חלקית ולא מייצגת של המקומות המומלצים:

1.    פארק הקופים – מקום נפלא בו ניתן לטייל ביער בזמן שעיניכם בוודאי ייתקלו בקופים הרבים שיש בסביבה. ניתן לטייל לבד ללא אמצעים מתווכים וניתן להיעזר בשירותי המדריכים הנמצאים במקום. הפארק מציע יום כיף בו תוכלו לצפות בפינת החי במקום, לעלות על אחד ממתקני הספורט שיש בו או לחלופין לעלות על מתקן שעשועים מרשים בגודלו המיועד בעיקר לילדים. יום כיף אמיתי המבטיח שהייה בחיק הטבע והנאה לכם ולילדים.

2.    שמורת הטבע בנחל חרמון – או בשמו היותר רווח "בניאס". מסלול מדהים ביופיו שלאורכו זורם מעיין הבניאס על פני כארבעה קילומטרים. בסופו של המסלול ניתן לצפות במחזה המרהיב של מפל הבניאס הסוער. המסלול מתאים בייחוד למשפחות היות ואינו דורש מאמץ גופני או פיסי מיוחד כך שכולם יכולים ליהנות במסגרת יום כיף מומלץ במיוחד.

3.    חווית הרוכבים בכרמל – במרכזו של הר הכרמל ישנו מקום יפהפה ועוצר נשימה ובו גם יש  מרכז נופש המציע שלל אפשרויות לבילוי משפחתי.יום כיף וחוויות מדהימות מובטחות בו תוכלו לבחור לצאת לנהיגה באחד מכלי השטח החזקים המוצעים או לצאת לטיול סוסים תוך התפעלות מהנופים המרהיבים סביב. חווית הרוכבים עומדת מאחורי שמה ואכן מקיימת את הבטחתה ומגשימה יום כיף משפחתי ומהנה מאין כמוהו.

4.    פארק הירקון - לעיתים לא צריך להרחיק לכת ואפשר ליהנות בחיק המשפחה גם במקומות מוכרים יותר כמו פארק הירקון ולעשות יום כיף של ממש. פארק הירקון הוא הסנטרל פארק של ישראל. פארק רחב ידיים המציע מדשאות, נופים פסטורליים, מתקני בילוי ופעילויות פזורים לכל אורכו, גנים מיוחדים וכמובן נהר הירקון עצמו. אפשר לטייל ולקחת חלק באטרקציות השונות, לעשות פיקניק נחמד וליהנות מהאווירה הנעימה במקום.

5.    אגמון החולה – יום כיף משפחתי ומומלץ מאוד ניתן לקים באגמון החולה. מדובר במסלול שאורכו כשמונה קילומטרים, שלאורכו גנים, נהרות ועופות רבים שבטח ייקרו בדרכיכם. מקום יפה וייחודי בו ניתן גם לשכור שירותי אופניים פרטיים או אופניים משפחתיים שיעצימו את חווית הגיבוש המשפחתי. ניתן אף לשכור במקום רכבי גולף או עגלות מסתור, עגלה הקשורה לטרקטור ומוחבאת כדי לאפשר את ההתקרבות לעבר הציפורים במקום. כל אלה בוודאי יגרמו לכם לרצות ימי כיף נוספים במתכונת הזאת.

חמישה מקומות מומלצים אלו הם כמובן רק קצה הקרחון כשחושבים על יום כיף עם המשפחה. לעיתים לא צריך להרחיק לכת מחוץ לארץ או אפילו לא לנקודות קיצוניות בצפון או דרום הארץ. יום כיף משפחתי הוא עניין של יוזמה והחלטה. ברגע שתצאו לחוויה משפחתית משותפת באחד המקומות המוזכרים, סביר להניח שהתיאבון שלכם ייפתח ותמתינו בקוצר רוח לפעם הבאה. מה שכן, יום כיף משפחתי הוא לא בגדר המלצה, הוא בגדר חובה שבוודאי תיהנו ממנה.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב