דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פילאטיס לגוף חזק ובריא 

מאת    [ 13/06/2011 ]

מילים במאמר: 343   [ נצפה 3892 פעמים ]

בעשורים האחרונים נראה כי אנשים בעולם המערבי המפותח לא שומרים על הבריאות הגופנית שלהם. כאשר לא שומרים על הגוף ההזנחה באה לידי ביטוי בהשמנת יתר ותוחלת חיים קצרה יותר. על מנת ליהנות מאורח חיים בריא ולחיות חיים ארוכים צריך לעשות ספורט. פילאטיס הוא אחד האימונים שאפשר לעשות כדי לחזק את הגוף.

אפשר למצוא חוגי פילאטיס בתל אביב ובשאר ערים מרכזיות, בהן החוג מתבצע בקבוצות גדולות במכוני כושר. בערים הקטנות יותר החוגים מתבצעים בדרך כלל בקבוצות קטנות יותר. פילאטיס היא שיטת אימון לא קשה ולא מוציאים בה אנרגיה רבה, אך אם עושים אותה באופן קבוע ונכון אפשר להשיג גוף חזק וגמיש יותר. במהלך שיעור פילאטיס מבצעים מתיחות מסובכות ומגיעים לתנוחות שהגוף לא נמצא בהן במהלך יום רגיל. המטרה בביצוע המתיחות היא להרגיל את הגוף להיות בתנוחות שמבצעים באימון, וכך המתיחות עוזרות להאריך ולחזק את שרירי הגוף ולשפר את היציבה. במהלך האימון יש לשמור על ריכוז והקשבה לגוף, כדי לא ליצור נזק לשרירים.

רוב האנשים שמשקיעים מזמנם ועושים כושר הם כאלו שצריכים להיראות במיטבם, כמו שחקנים שנמצאים תמיד מול אור הזרקורים. היות ורוב השחקנים גרים בתל אביב, פילאטיס בתל אביב מצליח יותר מאשר בכל מקום אחר.

אפשר לעשות פילאטיס בלי מכשירים ואפשר לעשות עם מכשירים. היתרון של פילאטיס מכשירים הוא שכל המכשירים המיוחדים עוזרים לבצע את המתיחות המסובכות, שקשה לאנשים לבצע ובפרט אם הם מעולם לא לקחו חלק באימון הזה. אחרי שמתרגלים לביצוע המתיחות עם המכשירים אפשר להפסיק לעשות פילאטיס מכשירים ולעשות את האימון באופן רגיל.

ישנם הרבה חוגים של פילאטיס בתל אביב ומדריכים מקצועיים לפילאטיס בתל אביב מה שהופך את העיר הגדולה למעין מוקד עלייה לרגל בעבור אלו שרוצים לחזק ולחטב את הגוף. למרות שהפילאטיס מביא תוצאות נהדרות, כל המדריכים ומאמני הכושר יאמרו כי יש לעשות גם אימונים אחרים, כמו ריצה או הליכה. השילוב של אימון שעובד על שרירי הגוף, כמו פילאטיס מכשירים, יחד עם אימון שעוזר לשרוף שומנים, כמו ריצה, מביא לשינוי מהיר יותר ותוצאות טובות יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב