דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלי שביט קורס סטארט אפ לפתיחת עסק עצמאי 

מאת    [ 13/06/2011 ]

מילים במאמר: 751   [ נצפה 3431 פעמים ]

לבועז שרעבי יש שיר שנקרא "היה חזק", אני מאד אוהב את השיר הזה, והוא נכון במיוחד גם במובן של יזמות והקמה של עסק חדש.

את השיר "היה חזק" כתבו בועז שרעבי וחמוטל בן זאב ואפשר ללמוד ממנו הרבה מאד על זווית הראייה על החיים ועל ההתנהלות האישית של כל אחד ואחת מאיתנו. כדי להצליח בעסקים, כמו בחיים, צריכים להיות חזקים, לאגור אומץ ולתכנן את מסלול ההצלחה לסטארט אפ של חייכם.

בשירו מסביר בועז שרעבי:

 

דברים קטנים, דברים פשוטים

וקצת הפתעות באמצע הדרך

זמנים חולפים ומשתנים

אתמול אתה היית מלך

 

לאן פרחו הציפיות

ואיך נשארת בלי תשובה

עוד לא הספקת לעשות

ומה נשאר מכל האהבה

 

הכל תלוי בך חבר

היה חזק אל תישבר

אל תיתן לעצבות בך לפגוע

היה חזק ותתגבר

 

קשה לראות אך לפעמים

גלגל נסגר באמצע הסיפור

ואין כבר כח לגופך יותר למשוך

יכול גם לוותר אבל לך אסור

הכל תלוי בך חבר...

המסקנה חבר, אסוף את כל הכח

קל יותר לדבר כשהפחד משתחרר

למרות הכל אתה מבין שזו הדרך

היה חזק חבר, היה חזק

הכל תלוי בך חבר...

בקורס סטארט אפ של אלי שביט נוכל ללמוד לקום כל בוקר ולהיות חזקים בדרך למטרה שלכם – פתיחת עסק חדש ומצליח גם בלי שנולדתם עם כפית זהב בפה.

בקורס סטארט אפ של אלי שביט נוכל לתת לכם הזדמנות לקחת אחריות על החיים שלכם, לא ליפול למצבי רוח ולקבל את כל העידוד, התמיכה והידע המקצועי שיסייעו לכם לפתוח עסק פרטי שההצלחה שלו תלויה בעשייה שלכם.

להיות עצמאי זה חלום שבהחלט ניתן להגשים ואפשר לראות אופק חדש שנפתח בפניכם. אז בקורס של אלי שביט תלמדו לא לוותר על החלום שלכם לעתיד טוב יותר כי כל אחד מאיתנו יכול להצליח ולהיות בעלים של עסק משגשג.  וכפי שבועז שרעבי אומר... "הכל תלוי בך חבר"

להלן מספר דוגמאות וסיפורי הצלחה של בוגרי קורס סטארט אפ של אלי שביט.

דיאנה ציצואשווילי לא רצתה להיות שכירה וחלמה להיות אחראית על אנשים אחרים. היא בחרה לעשות שינוי, להתפטר ממקום העבודה הקודם שלה ולהקים עסק עצמאי. דיאנה בחרה בדבר שהיא הכי אוהבת- ריקודים ולמרות הפחדים החששות והאזהרות של חברים שאמרו לה שהיא מפסידה עבודה טובה ועושה טעות, החליטה להירשם לקורס סטארט אפ של אלי שביט ולהקים עסק חדש מאפס.

"לאט לאט הפחדים הפכו לקטנים ולמדתי פשוט לדרוך עליהם ולעשות את הדברים שמהם אני הכי מפחדת. ככל שהתקדמתי בקורס, הדברים הפכו לפחות קשים. עכשיו, אחרי פחות משנה יש לי עסק מצליח וזו רק התחלה שלי. תודה אלי שביט.
הקורס לא רק מלמד איך להקים עסק, אלא עושה שינוי במודעות, בחשיבה ובדרך שאנו רואים את הדברים. הקורס נתן לי להתפתח אישית ועסקית ועזר לי להפוך ליזמית, אחת שמעיזה לעשות דברים ולהתגבר על פחדים".

גםבני ריבר, בן 51, עבר קורס סטארט אפ של אלי שביט. הוא הגיע אחר שעבר 4 קורסים דומים שהבטיחו ולא קיימו. התוצאה שהשיג בקורס סטארט אפ של אלי שביט היא שאכן ניתן להקים עסק ללא השקעה כלכלית גם בלי הון עצמי.

"למדתי 3 דברים חשובים ובסיסיים ביותר: לא להמציא את הגלגל ולא להמציא עסק שקשה מאד לבצעו, לנצל את המשאבים הלא מנוצלים בעולם לטובת משאבים נצרכים וגם לעבוד ביעילות עבור 20% הלקוחות והעיסוקים שיביאו 80% מהרווחים להתרכז בעיקר הרווחי ובגדול. אני ממליץ מאד על קורס סטארט אפ של אלי שביט, ובמיוחד כאדם בן 51 שנחל בעבר הפסדים רבים בכמה עסקים שהתנהלו שלא על פי מטלות הקורס. היום אני המרוויח הגדול"

עוד דוגמה להצלחה בעסקים: רוני גרמן, עבד כשכיר ועזב את מקום העבודה כדי  להקים עסק פרטי. רוני בחר להירשם לקורס סטארט אפ של אלי שביט להתחלה חדשה. היום, רוני הוא בעלים של עסק מצליח בתחום הריהוט. הוא הצליח להגדיל את ההכנסה שלו פי 7 מתחילת הקורס ומסביר: "אני מבזבז על העסק שלי פחות משעתיים ביום. לא היה קל להגיע לזה, אבל לפי התוצאות זה אפשרי. מה שבטוח – כל התהליך היה מהנה ומרתק!"

והדוגמה הבאה שייכת לגדעון שמואלי שהיה בעלים של עסק קטן כ-8 שנים. גדעון הצטרף לקורס סטארט אפ של אלי שביט והיום הוא בעלים של מפעל מצליח עם 43 עובדים. "ברור שיש לי גם הוצאות, אך אני חייב לציין שלפני הרישום לקורס לא חלמתי על מספרים כאלה. חבל שבזבזתי 8 שנים בעסק הישן שלי. הייתי יכול להגיע להרבה יותר, אם הקורס הזה היה קיים אז. תודה לך אלי שביט על הכל"

אם גם אתם רוצים להצטרף להצלחה וללמוד איך לפתוח עסק עצמאי ריווחי ומצליח בלי הון התחלתי, אתם מוזמנים להצטרף לקורס סטארט אפ.

לאתר סטארט אפ  .

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב