דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: פעם בחיים (זה מספיק) 

מאת    [ 12/06/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 1855 פעמים ]

"מדשאות ירוקות ורחבות ידיים ליד בריכות כמו טבעיות בהם משתכשכים להנאתם דגים בשלל צבעים, עצי ערבה בוכייה ועצי זית בעלי ענפים מסועפים מקשטים את השבילים מוארים באור צבעוני, ענוג ומרומז ובניהם חבויות פינות חמד קטנות עם דלפקים גבוהים ומזנון מעודן המכיל כל טוב והם מפתים ומזמינים את החוגגים לבוא לחוש, להריח, להתענג, לטעום ולהיפגש."

התיאור אינו לקוח מקטלוג של גני אירועים בשרון; זהו תיאור אמיתי ואותנטי של אחד מגני אירועים רבים בהם הסתובבתי לפני שבחרתי את המקום המיוחד לאירוע שלי.

כל זוג חולם על חתונה מרהיבה ובלתי נשכחת במקום המושלם והכי קסום שאפשר. דבר דומה למדי מרגישים חתני בר מצווה או מארגני כנסים ואירועים. גני אירועים בשרון מאפשרים בעזרת מגוון רחב של אפשרויות להגשים את החלום. השרון הוא אזור רחב ידיים המכיל מבחר רב מאד של אולמות וגני אירועים, למבחר מגוון זה יש יתרונות רבים אך גם מספר חסרונות, איך לבחור מתוך השפע את המקום המתאים ביותר?

כמו כולם גם אני מצאתי את עצמי מסתובבת בהשתאות בין שפע אולמות וגני אירועים מנסה לבחור את האחד (אפילו למצוא את בעלי לעתיד היה פשוט יותר.) לאחר שערכנו סיעור מוחות משפחתי הבנו שעם משפחה כמו שלנו הפזורה בכל רחבי הארץ אין ברירה ומוכרחים לערוך את האירוע במקום מרכזי. השרון נראה לנו מתאים במיוחד בזכות היותו נגיש אך מחוץ לעיר ולפקקים. כמו כן קסמה לנו הידיעה שישנם גני אירועים בשרון מכל הסוגים ומי שמחפש יכול למצוא את המקום המתאים בשבילו.

את ההחלטה האם לחגוג בגן פתוח, באולם או בגן המשולב עם אולם התאמנו לעונת השנה: בחורף מומלץ לבחור באולם ואילו בשאר עונות השנה (תחילת הסתיו במקרה שלנו) יתאימו גני אירועים פתוחים וגני אירועים משולבים. בגני אירועים בשרון קיימת האפשרות לשלב בין גן ואולם יחדיו וכך ליהנות מהיתרונות של שניהם. הכוונה היא לשילוב המנצח של מפגש ראשוני, בופה באוויר הפתוח, חופה פסטורלית וקסומה ולאחר מכן ריקודים אל תוך הלילה ברחבה ממוזגת או מחוממת בהתאם לעונה וארוחה חגיגית נטולת חרקים מעופפים ועוקצים למיניהם.

בגני אירועים בשרון אפשר למצוא מקומות קטנים המתאימים למספר מצומצם של אורחים ובמקביל מקומות גדולים בהרבה. כך ניתן לבחור מקום שיראה מלא אך יהיה מרווח מספיק לכולם. בגני אירועים בשרון בזכות התחרות הגדולה אפשר למצוא אירועים המתאימים לכל כיס ולבחור את המקום המושלם המתאים לתקציב שלכם רק אל תשכחו לבדוק מה כולל המחיר על מנת לוודא תיאום ציפיות ולא להיות מופתעים לרעה בהמשך.

בגני אירועים בשרון ובכל גן או אולם אחר חשוב במהלך הסיור המשותף עם בעלי המקום לא להסס ולתת תשומת לב מיוחדת לאיכות התחזוקה לרמת הניקיון ולאסטטיקה בפרטים הקטנים. אל תשכחו להקפיד על בחירת התפריט וחשוב (למרות הדיאטה) להקפיד גם לטעום. לי היה ברור שחלק ניכר בהצלחת האירוע היה מבוסס על הטעמים, המראה והמגוון של המנות. בכל זאת למרות המראה האירופאי של הגן שבחרנו ידענו שהאורחים ברובם מישראל ואצלנו על אוכל לא מתבדחים.

הבחירה לא פשוטה אך ברגע בו מצאת את המקום המתאים אפשר להתמוגג מהרגע וליהנות באושר מרגעים קסומים ובלתי נשכחים בסיפור חייך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב