דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לדים: צבעים ומוצרים 

מאת    [ 12/06/2011 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2491 פעמים ]

נורת לד היא משהו שעד לפני לא הרבה מאוד זמן הייתה משהו שניתן למצוא רק בתור נורת חיווי בתוך מכשירים אלקטרוניים שונים. אך זה מכבר גילה עולם התאורה את היכולת הגדולה הטמונה באפשרות של נורת לדים והחל לנצל אותה במגוון גדול של שימושים שונים שאינם רק נורת חיווי. נורת לד יכולה לספק כמות גדולה של אור תוך שימוש בכמות קטנה יחסית של חשמל, וכן היא תופסת מעט נפח והיא חסכונית מאוד מבחינת מקום. היעילות של נורת לד הפכה אותה במהרה למשהו שאנו מוצאים כיום במגוון גדול מאוד של מוצרים ושימושים שונים והאור הכחול-לבן שלה הוא משהו שכולנו למדנו להכיר ולהעריך. נורת לדים מספקת אור ממוקד יחסית שיכול לשמש לכל מיני גופי תאורה העושים שימוש בווקטור אור.

ישנם גם סוגים של נורת לדים המספקים אור מפוזר יותר ומשמשים לתאורה מרחבית שאינה נעה על ציר כלשהו. המאמר שלהלן ישאף להרחיב את הדיון הכללי הזה על נורת לד תוך דיון בשני נושאים הקשורים בו. חלקו הראשון של המאמר לפיכך יוקדש לנושא של צבעים שונים של נורת לדים ואילו חלקו השני של המאמר יעסוק בנושא של מוצרים שונים העושים שימוש באפשרות והיכולות של נורת לדים.

צבעים של נורת לד

נורת לד יכולה לבוא למעשה באינספור צבעים, אם כי הצבע הבסיסי והטבעי שלה הוא כאמור גוון קר יחסית של אור הניחן בתכונות כחולות-לבנות. כל נורת לד שאינה בצבע כזה היא על פי נורת לד צבועה בצבע כלשהו. כך אנו יכולים למצוא צבעים שונים של לדים המשמשים למטרות שונות ולמעשה אינם מוגבלים לגוון אחד של אור. היכולת לעשות שימוש בצבעים שונים של נורת לד מהווה יתרון גדול מאוד בתחום היישום של הטכנולוגיה של נורת לד במוצרים שונים, נושא שאליו נקדיש את תשומת הלב שלנו בחלקו הבא של המאמר.

מוצרים העושים שימוש בטכנולוגיית לדים

נורת לד קיימת כיום במגוון גדול מאוד של מוצרים שונים מתחום התאורה והאלקטרוניקה. ברמה הכי פשוטה ניתן לדבר על פנסי כיס שעושים שימוש במנורות לדים אך בכך כמובן הדברים אינם מסתכמים אלא רק מתחילים. לדים ניתן למצוא גם בפנסי מכוניות אך גם למשל במסכי מחשב שונים שעושים שימוש באפשרות של נורת לד בכדי לייצר צגים איכותיים וחסכוניים מאוד בחשמל, אלמנט חשוב ביותר אם לוקחים בחשבון את ההתפתחות של עולם המחשבים הניידים כיום. כמו כן ניתן למצוא מגוון עצום של גופי תאורה שמבוססים על נורות לדים. גופי תאורה אלה מציעים מגוון פתרונות עיצוב פנים ועיצוב תאורה עבור הלקוח הביתי והעסקי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב