דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות בתקופת הקיץ 

מאת    [ 12/06/2011 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 3499 פעמים ]

שוב מגיעה התקופה הזאת בשנה. חוזה השכירות שלך מסתיים עוד כמה שבועות, לא הצלחת להגיע להסכמה עם בעל הבית על חידושו וממילא חשבת לעבור לאזור טוב יותר. עכשיו עליך לקחת נשימה עמוקה, להצטייד בהמון אורך רוח ולהתחיל להתעסק עם כל הסידורים והארגונים הכרוכים במעבר דירה.

לעבור דירה זה תהליך שאף אחד מאיתנו לא ממש אוהב לעשות. נכון, המעבר עצמו אכן גורם להתרגשות, כי בכל זאת, מדובר בשינוי גדול ופתיחת פרק חדש. אבל ההליך הזה גורר איתו כל כך הרבה סידורים, ארגונים, התעסקות עם ניירת וביורוקרטיה, עד שההתלהבות יורדת מעט ומתחלפת עם תחושה של – נו מתי זה ייגמר?

מתחילים לארוז

אחרי שמצאת דירה חדשה וחתמת על החוזה, עליך להתחיל לארוז את כל הרכוש שלך ובמקביל לבחור בחברת הובלות אשר תעשה עבורך את הובלת הציוד והרהיטים. אנשים רבים אשר מחזיקים בציוד מצומצם בוחרים לעשות את ההובלה בעצמם, באמצעות רכב גדול שעומד לרשותם או בעזרת חברים.

אולם, מה קורה כאשר אין ביכולתך לבצע את ההעברה בכוחות עצמך? ומה קורה כאשר אתה עובר דירה במהלך חודשי הקיץ הלוהטים? הרי הקיץ בישראל נחשב לבין החמים בעולם, ואם קשה לך רק להעביר את היום מחוץ למזגן, אז קל וחומר שלהתחיל לסחוב ולהרים ציוד כבד זה לא הרעיון הטוב ביותר לבילוי נעים.

מדוע הרבה אנשים עוברים דירה בקיץ?

אם במהלך חודשי הקיץ יצא לך לראות הרבה רכבי הובלה שמעבירים דירות, יותר מאשר בתקופה רגילה, לא התבלבלת. נכון הדבר – יותר אנשים בוחרים לעבור דירה במהלך עונת הקיץ מאשר בשאר עונות השנה. אבל מדוע? מה יש בקיץ שגורם לאנשים לארוז את הפקלאות, להזמין חברת הובלות ולהתחיל לנדוד?

ובכן, התשובה טמונה לא במה יש בקיץ, אלא במה קורה אחרי הקיץ, או לפחות אחרי החופש הגדול של הילדים. אתה כבר מבין לאיזה כיוון אנחנו הולכים, נכון? הזמן האידיאלי למעבר דירה עבור משפחות עם ילדים שנמצאים בגיל של מסגרת חינוכית רשמית - גן או בית ספר - הוא הקיץ.

לא לנתק את הילד באמצע השנה

בדרך כלל, מעבר דירה פירושו גם מעבר של מסגרות עבור הילדים, במיוחד אם מדובר ביעד מרוחק מעט. הורים יעשו הכל כדי לא להעביר את ילדם באמצע שנת הלימודים, מכיוון שהדבר גורר עימו חוויה לא נעימה עבור הילד – יהיה עליו להסתגל מחדש למסגרת, למורה או לגננת ולחברים חדשים.

כאשר מעבר הדירה מתבצע במהלך החופש הגדול, הילד מתחיל את הדף החדש שלו בבית חדש, בשכונה חדשה, במסגרת חדשה ובשנת לימודים חדשה. בצורה כזה הוא מקבל את המעבר כמצב נתון שיש להשלים איתו, ולא מביע מרמור על כך ששלפו אותו מסביבתו הטבעית באמצע השנה.

עונה טובה להובלות – לכל המעורבים בדבר

ריבוי המשפחות אשר מבצעות את מעבר הדירה בעונת הקיץ, גורם לכך שלא חסרה עבודה למובילים. לכן, כדי לא להיתקע בלי מובילים פנויים ביום המעבר המתוכנן, מומלץ מאוד לסכם עם המובילים מראש על תאריך ההובלה.

חברות הובלות רבות נוהגות לתת הנחות במחיר ההובלה עבור עסקה שהוזמנה בהתרעה מוקדמת, כך שתוכל להרוויח גם קיצוץ בהוצאות לצד ראש שקט שאכן שריינת עבור משפחתך הובלה מראש. נצל את העובדה שהמובילים רוצים לתפוס את כל עוברי הדירה ולנצל את העונה העמוסה ותרוויח מכל הכיוונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב