דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לקדם בלוג עסקי באמצעות רשתות חברתיות 

מאת    [ 12/06/2011 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1797 פעמים ]

מאת : איתי אפרימי ורועי קטרי

במאמר זה ברצוני להסביר כיצד ניתן למנף את הבלוג שלנו באמצעות רשתות חברתיות.

ייתכן שאתם כותבים בלוג כדי לקדם עסק או מותג אך הבלוג מקבל חשיפה מועטה מדי, כיצד ניתן להזרים אל הבלוג תנועת גולשים?

בניית קהל קוראים לבלוג שלך היא אינה משימה שצפויה לקרות בין לילה, אם זאת, למזלנו המדיה החברתית פותחת בפנינו אפשרויות רבות להפיץ את השמועה שפתחנו בלוג ולקדמו.

ראשית עלינו להבין כי עלינו לעשות יותר מלפתוח חשבונות בפייסבוק ולינקדאין, במיוחד אם רוצים להשתמש ברשת החברתית כדי להגדיל את הערנות כלפי העסק שלכם ולהזרים תנועת גולשים אליו.הנה מספר טיפים שיעזרו לכם:


    • צרו כותרת ופרופיל רלוונטי: אם המטרה המרכזית שלך היא להרשם לפייסבוק כדי לקדם את העסק והבלוג שלך, צור פרופיל משתמש שזהה לבלוג או לעסק שלך,עשו סדר בראש לקוראים שלכם כך שיזהו את הפרופיל שלכם יחד עם הבלוג שלכם.
    • ברגע שהצטרפת לרשת החברתית, חפש בה גולשים פעילים שקשורים לתחום הפעילות שלך, גולשים אלו עשויים להתעניין בבלוג שלך, ברגע שמצאת את האנשים האלה שלחו להם בקשת חברות והציגו בפניהם את הבלוג. בנוסף, מומלץ לחפש קבוצות הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם ולהשתתף בצורה ערנית בדיונים שלהם, אם אינכם מוצאים דיון כזה, מומלץ לפתוח פורום חדש, תוכלו לפנות לתפוז, נענע או וואלה, בקשה לפתוח פורום כזה ואף לנהלו. בצורה זו תקבעו את מעמדכם כמומחים בתחום.
    • היו ערנים והשתתפו באופן אקטיבי בדיונים השונים בפורומים. מרכיב חשוב מאוד בהצלחה לייצר טראפיק אל הבלוג שלכם היא השתתפותכם הערנית בדיונים הפנימיים. מומלץ בדיונים אלה לתת ערך מוסף לדיון, יצירת פרופיל משתמש ונטישתו בוודאי שלא יגבירו את הטראפיק לבלוג, עקבו אחר חוק ה80-20 בשיווק, נסו לשמור על כך שלא יותר מ20 אחוזים מהפעילות שלכם תכלול קידום עצמי. הרגישו חופשי לשלוח לינקים לבלוג שלכם אבל אל תשכחו את המטרה המרכזית: יצרו ערך מוסף עבור קהל היעד שלכם!
    • מספר רשתות חברתיות מאפשרות לכם להכניס באופן אוטומטי את העדכונים שלכם ישירות מהבלוג, ברגע שאתם מסיימים את כתיבת הפוסט הוא מיד מתעדכן אוטומטית ברשת החברתית.  בצורה זו תופיעו מספר רב יותר של פעמים ברשת החברתית, תייצרו חשיפה ותנועת גולשים אל הבלוג שלכם!

 

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב