דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החצר האנגלית שלי 

מאת    [ 12/06/2011 ]

מילים במאמר: 326   [ נצפה 2868 פעמים ]

חצר אנגלית, כמה מוזר, היא פיתרון ישראלי למופת. מהי בעצם חצר אנגלית? מדובר על פתח הפעור באדמת החצר ואשר דרכו נכנס אור השמש אל חדר המרתף. כיום, בעידן האקולוגי, אין ספק שבמקום למלא את החלל באור ניאון תעשייתי וחזק, עדיף להכניס אור שמש רך ונעים. בישראל, מדינת שטופת שמש, אין שום סיבה להשתמש באור מלאכותי. בדיוק לשם כך בונים חצר אנגלית.

עוד יתרון בולט של חצר אנגלית הוא הגישה שהיא מאפשרת לחצר הבית. במקום לעבור במדרגות הבית ובקומות הראשונות ניתן לצאת ישירות מהמרתף אל החצר. בנוסף, חצר אנגלית פוערת עוד חלל שימושי שאפשר לגדל בו צמחי תבלין ולתבל את החדר בריחות טבעיים ונעימים.

לשדרג את המשרד

אחד השינויים הבולטים של התקופה הטכנולוגית הוא המעבר מהמשרד החיצוני אל המשרד הביתי. כיום, אין צורך במכונת צילום, פקס והדפסה. באמצעות מחשב אחד ניתן ליצור משרד משוכלל לכל דבר. המעבר לעבודת מחשב ואינטרנט יצרה סביבת עבודה חדשה לגמרי ופתחה חלון הזדמנויות לתעסוקה חדשה. כתוצאה מכך, רבים מעדיפים להסב את המרתף למשרד שלהם וכך לחסוך בעלויות, לחסוך בדלק, בשכירות ובזמן ממושך על הכביש ובפקקים.

חצר אנגלית למרתף שהוסב למשרד משדרג את האווירה והנעימות בחלל בצורה משמעותית. מי שעובד במרתף יכול לצאת החוצה דרך החצר, לשאוף אוויר ולהיטען מחדש, זאת מבלי הצורך לעבור בסלון ולהיתקל בהפרעות מצד הילדים, למשל. למעשה, זה ממש כמו משרד בחוץ, עם גישה פרטית ונפרדת משאר הבית.

בניית חצר אנגלית

האמת היא שלבנות חצר אנגלית יפה ובטוחה אינה עניין מסובך וישנם בעלי מקצוע רבים שישמחו לעמוד לשירותכם וליצור לכם פתח אוורור ואור מושלם. כל מה שצריך לעשות הוא ליצור הגבהה מהקרקע, לחפור, ליצוק בטון ולעצב את החור כך שיהיה נוח למעבר של אור, אוויר ובני אדם.

חצר אנגלית סוגרים באמצעות שבכות מברזל אותה ניתן לרכוש בכל מחסן ברזל קרוב לאזורכם וכך לוודא כי שום ילד, מבוגר או בעל חיים מסכן את עצמו בעת משחק בחצר. שבכת הברזל לא מונעת מאור ואוויר להיכנס לחלל אך היא בטוחה מפני פורצים וגנבים.

כל כך פשוט, כל כך משתלם. חצר אנגלית.

 

 

פנחס היישריק מחסני ברזל בע"מ. מעל 43 שנות וותק בעולם הברזל. אצלנו תמצאו כלי עבודה, פרופילי ברזל ועוד מוצרי ברזל. פנחס היישריק בע"מ מיצרים חצר אנגלית לפי מידות הלקוח,  המרכז הלוגיסטי החדש בכוכב יאיר משתרע על 7,000 מ'ר עם מעל 12,000 פריטים. לפרטים צרו קשר!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב