דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול למקומות הקדושים, טיול יום? טיול פרטי? 

מאת    [ 11/06/2011 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 9253 פעמים ]

 

 

טיולים למקומות הקדושים הינם הבסיס למרבית הטיולים לתיירים המגיעים ארצה, לאורחים  מחו"ל ואף לישראלים המבקשים לערוך יום טיול באתרים הקדושים ליהודים, למוסלמים ולנוצרים.

 

כבעל חברת תיירות נכנסת העוסקת בתיירות עסקית ובטיולי צליינות אתמקד במאמר זה בטיולים למקומות הקדושים לנצרות המצויים ברחבי מדינת ישראל ואף בשטחי הרשות הפלשתינאית.

 

מרבית האורחים העסקיים מחו"ל מוזמנים ע"י החברה המארחת אותם בארץ לפחות ליום טיול אחד הלא הוא יום טיול לירושלים ובית לחם, טיול יום לירושלים עונה באופן מוחלט על ההגדרה טיול למקומות הקדושים ואף יותר מכך, העיר ירושלים קדושה לכל שלושת הדתות המשמעותיות (נצרות, יהדות ואסלאם) ויום טיול בעיר ירושלים ייתן סקירה לגבי חשיבותה לכל אחת מדתות אלו ולו בקצרה. טיול יום לירושלים כולל בכל המקרים את רחבת הכותל המערבי, את כנסיית הקבר ותצפית על הר הבית (מסגד אל אקצא). טיולים המשלבים את ירושלים ובית לחם כוללים תמיד גם סיור בכנסיית המולד ואם מתאפשר אתרים נוספים בעיר הפלשתינאית בית לחם. טיולי יום לירושלים יוצאים במתכונת של טיולי יום בעלי יציאה מובטחת GUARANTEED DEPARTURE DAY TOUR TO JERUSALEM או במסגרת של טיול פרטי PRIVATE DAY TOUR TO JERUSALEM, לרוב אורחים חשובים ייצאו במסגרת של טיול פרטי ברכב אשכול חדיש ומהודר, אלו שתקציבם מוגבל יצטרפו לטיולי יום במחיר שווה לכל נפש הכוללים איסוף ופיזור ממלונות ת"א, הרצליה  או ירושלים.

 

טיולי יום נפוצים נוספים למקומות הקדושים (לנצרות ע"פ רוב) הינם סיורי יום פרטיים או במסגרת של טיולי יום עם יציאה מובטחת לאתרים הנוצריים סביב הכינרת (טבחה, כפר נחום, הר האושר, ירדנית) ולאלו הסובבים את העיר נצרת (כנסיית הבשורה בנצרת, כפר קנא ועוד). גם טיולים אלו מוצעים כטיולים פרטיים משודרגים לטובת אנשי עסקים ואורחים חשובים מחו"ל או במסגרת של REGULAR DAY TOUR TO NAZARETH & SEA OF GALILEE ממלונות ת"א, הרצליה או ירושלים.

 

מאחר ושם נרדף למדינת ישראל בענף התיירות הינה HOLY LAND – הרי שמגוון האפשרויות של טיולים למקומות ואתרים קדושים הנזכרים בתנ"ך ו /או בברית החדשה כמעט ואינן  מוגבלות. הייתי מונה את סיור ביפו ובכנסיית סנט פיטר, סיור בכנסיית סנט ג'ורג' שבעיר לוד, סיור ביריחו ובשכם לאלו שאינם נרתעים מסיור בשטחי הרשות הפלשתינאית, בכלל... כמעט וכל איזור ברחבי ישראל נזכר בשם זה או אחר בתנ"ך או בברית החדשה, שילוב האתרים הנכונים לאורחים שלך מחו"ל הינו ללא ספק משימה לבעל מקצוע שייקח בחשבון את אורך הטיול המבוקש – טיול יום, טיול ארוך יותר, את אופי הטיול – טיול פרטי PRIVATE TOUR או טיול קבוצתי - את השתייכותו הדתית של האורח שלך מחו"ל – נוצרי קתולי? פרוטסטנטי? GREEK ORTHODOX - יהודי - מוסלמי -

 

בחירת המסלול הנכון חייבת להתחשב גם בניסיון האורח שלך מביקורים קודמים אם היו. ירושלים לבדה מציעה אינספור אתרים כך שגם טיול לירושלים יכול להיות מגוון, מרתק ומפתיע כל פעם מחדש.

 

כפיר שורץ - מנכ"ל חברת אהלן אולימפוס 08-6347022 שרות מצויין לאורחים מחו"ל בארץ, בירדן ובמצרים, שרות מיוחד לדוברי ספרדית, תיירות פרימיום וניהול אתרי תיירות, חבר בלשכת מארגני תיירות נכנסת בישראל IITAO ובעל ניסיון עשיר בתכנון וביצוע טיולי איכות בישראל, מצרים וירדן לקבוצות ואף לבודדים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב