דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור מקצועי בלי לצאת מהקו 

מאת    [ 10/06/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2117 פעמים ]

איפור מקצועי - רגע לפני שאת מחליטה לנסות על עצמך
מקורו של קו האייליינר עוד בתקופת מצרים הקדומה כשהוא מזוהה עם האייקון הנשי של אותה התקופה - קליאופטרה . בשנות ה- 50 הוא הגיח שוב והפעם עם איקון בלתי מעורער שטבע את חותמו בעולם האופנה - מרלין מונרו.
תפקידו של האיילינר הוא בראש ובראשונה ליצור תיחום מודגש לקו העין בסמיכות לקו שורש צמיחת הריסים. קו זה יכול לעיתים לסייע לבצע תיקון במבנה הטבעי של העין וליצור מראה עין חתולי ונשי. אפשרויות שונות עומדות לרשותנו המתאפרות במגוון מוצרים שונים ליצירת אותו קו מושלם להדגשת העין. עפרונות עמידים, אייליינר עם ראש טוש, אייליינר CAKE (בדומה לצללית דחוסה) ואייליינר מכחול. ההבדל העיקרי בין המוצרים ובבחירת המוצר הנכון הוא הקשר העיקרי ביכולת של המתאפרת לבצע קו אחיד ומדויק ובדרגת הכהות של הפימגנט. אייליינרים שאינם במרקם נוזלי כגון עיפרון או לחילופין אייליינר בצללית יוצרים טקסטורת קו מהומהמת ועדינה ועל כן אינה מצריכה מיומנות גבוהה של המשתמשת, בניגוד למוצרי איילינר במרקם נוזלי בעל טקסטורת קו מבריקה ומודגשת.
מניסיוני כמורה לאיפור וכמתאפרת שנים רבות קו איילינר בעיקר יוצר "תיקון" למבנה העיניים הקיים באם צריך ולא רק כקו תוחם להדגשה.
בעיניים קרובות על מנת לא ליצור עומס בזוית הפנימית של העין ולהימנע מלדגיש את קירבתם של העיניים - קו האייליננר יהיה מעובה יותר רק בזווית העין החיצונית ויהיה משוך מעט הצידה ליצירת אפקט מרוחק יותר.
בעניים רחוקות קו האייליינר יהיה מודגש גם בזוית הפנימית של העין וכל זאת בכדיי לייצר הדגשה בזויות הפנימית וליצור מראה קרוב יותר בין העיניים.
עיניים שקועות עיניים שקועות הן עיניים שעצם הגבה בולטת מעט ויוצרת אפקט מדומה כאילו העין שקועה ונמצאת בסביבה אפלולית. קו האיילינר להדגשה חייב להיות דק במיוחד ואחיד על מנת לא ליצור כהות מיותר
עיניים בולטות עינים בולטות הן בעלות עפעפיים עגולות ובולטות ועל מנת לטשטש עובדה זו יש ניתן לבצע קו אייליינר רחב מעט המשתלט על שטח העפעף ומקטין אותו.
עיניים קטנות המיתוס הרווח הוא כי תיחום עיניים חיצוני מקטין את העין. להפתעתכן נסו לתחום את העין בקו הדגשה עליון ותחתון ותגלו כי העין נראית גדולה יותר ומרשימה.
עיניים נפולות קו העין בזוית החיצונית של העין מעוגל מעט כלפי מטה ויוצר אשליה של עיניים שמוטות מעט. במקרה זה יש להדגיש את הקו הטבעי רק על 2/3 הפנימיים של העין ובשליש האחרון ליצור הגבהה של מילמטר מהקו הטבעי ולהימנע מלעגל אותו! ישא ליצור סיומת קו בדומה לזוית ישרה היוצרת אשליה אופטית של עין "מורמת"
אז רגע לפני שאתן מנסות בעצמכן, זכרו שכמו הרבה דברים בחיים לניסיון ולמיומנות יש חלק חשוב בהצלחה. אני וצוות המורים בסניפים תמיד נשמח לעזור.
שלכן
רוית אסף
רוית אסף, מנהלת רשת בתי ספר לאיפור מקצועי ומקצועות היופי "רווית אסף" פועלת מזה כ- 10 שנים ונמצאת בבעלותה הפרטית של רווית אסף. סניפי הרשת ממוקמים בתל -אביב, באר שבע, אשדוד וירושלים. מדי שנה מסיימים את לימודיהם מאות תלמידים ותלמידות במגוון הקורסים והמגמות מתחום האיפור והטיפוח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב