דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ אמבטיה - ממש לא מה שחשבתם 

מאת    [ 09/06/2011 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1810 פעמים ]

שיפוץ אמבטיה – ממש לא מה שחשבתם

לאלו המתכננים שיפוץ אמבטיה יש הרבה נושאים שעליהם לדון בהם עם בן או בת זוגם לחיים. דיון כזה יגיע מיד לתסכול שעתיד לבוא בכל הקשור לבלגאן ולהוצאה המכבידה. כל זה אמור לגבי מי שלא מכיר את החידושים האחרונים בתחום הרחב של שיפוץ אמבטיה. אמבטיה היא לא חדר רגיל, מאחר ואנו לא רק מבקרים בה, צופים בטלביזיה או ישנים בחדר זה מספר שעות. אמבטיה היא חלק מהבית, הדומה יותר למטבח, כשהכוונה היא לכך שאנו מבצעים שם פעולות ששוחקות את הפריטים השונים הנמצאים בחדר מיוחד זה.
משפחה מבלה זמן רב מדי יום ברחצה, גילוח ודברים נוספים שממלאים את החלל בלחות ואפילו בזיהומים שונים. בנוסף, גם חומרי הניקיון עושים את שלהם. אחרי מספר שנים, פעולת הכימיקלים והמזיקים השונים מביאה אותנו בקלות להחלטה לבצע שיפוץ אמבטיה וכאמור, הדבר לא תמיד משמח אותנו אלא להיפך. אך לא עוד..
שיפוץ אמבטיה – העולם מתקדם והטכניקות משתפרות
אנו כבר מזמן לא חיים בעולם שבו לכל בעיה או נושא יש פתרון אחד ידוע ושמרני. חברות רציניות ובעלי מקצוע רציניים חושבים לא רק על התמחותם השגרתית אלא על שיפור מתמיד של התחום שבו הם עוסקים. בכל תחום כמעט ניתן למצוא חומרים חדשים, טכניקות מפותחות ואביזרים מיוחדים שפותחו במטרה להקל על שירות מקצועי וטכני שאנו כלקוחות זקוקים לו לעתים, כך גם בקשר לאמבטיה שלנו.
שיפוצניק שעדיין עובד רק בשיטות המסורתיות שמתחילות כבר להתיישן, ישכנע אתכם מיד כי חובה להרוס את הכל ולבנות מחדש. מאחר ואנו גם ככה במצוקה לא קטנה אנו משתכנעים וסובלים מתהליך מעיק ביותר של שיפוץ אמבטיה. החידושים בתחום זה מראים כי אפשר לבצע שיפוץ אמבטיה בעזרת חומרים מיוחדים ומבלי לשבור אפילו אריח אחד! שיפוץ אמבטיה בשיטות של צביעה, חיפוי, וחידוש מושלם, יקל עליכם בצורה שתברכו על הצעד שעשיתם.

שיפוץ אמבטיה – בקושי תאמינו לתוצאה

הטכנולוגיה הגיעה גם לתחום של שיפוץ אמבטיות בבתים הנקיים והמסודרים שלכם. אחרי שתכירו את האפשרות לשפץ מבלי להשתגע (לא מבחינת הכסף שנזל לכם מבין באצבעות בדרך לבעלי מקצוע לא איכותיים, ולא מבחינת הבלגאן האדיר שחוויתם בשיפוץ רגיל) הסיכוי שתמליצו על כך לאחרים הוא רב. אל תשכחו שלעקור אמבטיה זה אולי מבצע פשוט אבל מה עושים אחר כך עם המקום שהתפנה.
אם מכניסים אמבטיה חדשה זה עדיין עסק יקר ולוגיסטיקה מסורבלת (לעתים זה בלתי אפשרי למצוא אריחי קרמיקה התואמים לחיפוי הקודם שהיה). אם הוצאת האמבטיה היא רק ההתחלה בדרך לפרק את כל החדר הרי שאז אתם באמת במצב לא הכי נוח  בעולם. צביעה או ציפוי אמבטיות בשיטה מתקדמת יגרמו לכם להשתאות ולא להאמין עד כמה התוצאה מדהימה, וכמה הדרך הייתה קלה.

ניר גרטי מנהל העסק צ'יבי אמבטיות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב