דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארגון הבריאות משנה עמדה : סלולארי עלול לסרטן 

מאת    [ 09/06/2011 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 2542 פעמים ]

מומחים של ארגון הבריאות העולמי הודיעו כי קיים קשר בין קרינה ממכשירים סלולאריים לבין מחלת הסרטן. מסקנות המומחים מטעם הארגון היא הגדרת השימוש במכשיר הסלולארי כגורם אפשרי למחלת הסרטן וזה לאחר בדיקת כל המחקרים המדעיים. המסקנות מעידות על שינוי בעמדת הארגון, שעד כה טען כי אין סכנה בשימוש במכשירים סלולאריים, המומחים שחיברו את הדו"ח ציינו כי דרושים מחקרים נוספים בכדי להגיע למסקנות נוספות.

כריסטופר ויילד, מנהל המרכז לחקר הסרטן, ציין כי בהתחשב בהשלכות הממצאים על בריאות הציבור חשוב לערוך מחקרים נוספים בנושא שימוש בטלפונים סלולאריים, כמו כן הוסיף כי כל עוד לא התקבל מידע נוסף, חשוב לפעול לצמצום החשיפה.

ד"ר הרברמן, ראש המכון לחקר הסרטן באוניברסיטת פיטסבורג אומר כי ייקח זמן רב עד שיוכיחו שהסלולארי מסרטן - ולאחר מכן כולם יצטערו כי יהיה מאוחר מדיי. בעבר גם הוציא אזהרה לפיה יש להגביל את השימוש בטלפון הסלולארי עקב הסיכון הגבוה ללקות במחלות. ד"ר הרברמן הסביר כי צריך להיזהר במיוחד משימוש בטלפון הסלולארי בקרב ילדים וכי יש להשתמש בו רק במקרי חירום, מאחר ומוחם עדיין בשלבי התפתחות והשימוש עלול להזיק להם. בנוסף הרברמן טוען כי על מבוגרים להרחיק את המכשיר מהראש ולהשתמש באוזניות, בדיבורית או בכל מכשיר אשר לא פולט קרינה. כמו כן, הזהיר משימוש במקומות ציבוריים כמו אוטובוס עקב חשיפה לקרינה אלקטרומגנטית.

כיום יש מודעות הולכת וגוברת לנושא, הקשר שבין קרינה סלולארית למחלות כגון: סרטן,. ככל שהמודעות גוברת כך אנו מבינים שיש צורך למצוא פתרונות כדי להגן על עצמנו וכל זאת בלי למנוע את הדברים הברורים לנו מאליהם כגון הטלפונים הסלולאריים. תוצאות מחקרים הראו כי אוזנייה רגילה אינה הפתרון לסכנה, וכי השימוש בה עלול להגביר את הקרינה, שכן היא משמשת כמוליך קרינה באמצעות החוט החשמלי שבה ומגבירה את חשיפת המוח לקרינה האלקטרומגנטית.

הפתרון המוכח ביותר למיגון בפניי זו הוא שימוש באוזניית אוויר smart&safe פתרון נפלא להגנה מהקרינה הנפלטת מטלפונים סלולאריים – אוזניות אוויר אלו המונעות את הקרינה למוח , הינן פטנט ישראלי בינלאומי חדש. אלו אוזניות סטריאופוניות בעלות צינורית אוויר חלולה המעבירה את גלי הקול ללא קרינה, כך שלמעשה הראש מוגן מהקרינה הסלולארית. השימוש באוזניות האוויר מאפשר ליהנות מכל העולמות: לדבר בטלפון, להאזין למוזיקה וגם להרחיק את הקרינה.

מומחה לבדיקות קרינה אלקטרומגנטית , מוסמך על ידי המשרד להגנת הסביבה, בעל ניסיון של 10 שנים. אני משתמש במכשיר מדידה מקצועי ע"י המשרד לאיכות הסביבה,  וכיולו פעם בשנה - בהתאם לפרטי המכשיר המופיעים ברישיון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב