דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלון אסטרל קורל אילת הכל כלול 

מאת    [ 07/06/2011 ]

מילים במאמר: 612   [ נצפה 3344 פעמים ]

 

מלון אסטרל קורל אילת הוא המלון המושלם לחופשה באילת. מיקומו הנוח, החדרים הנוחים והמפנקים, השירותים הנלווים, היחס האדיב מהצוות, האווירה הטובה – כל אלו ועוד, דואגים לכך שהאורחים ייהנו מחופשה מפנקת, נעימה ובלתי נשכחת. המלון ממוקם בדיוק במרכז העניינים, לא רחוק מקניון "מול הים" המפורסם, מהטיילת, מחוף הים, מהמועדונים, בתי הקפה והמסעדות. כאשר האורחים מגיעים למלון אסטרל קורל אילת, הם יכולים להשאיר את הדאגות של חיי היום-יום מאחור, וליהנות מחופשה שקטה, רגועה ומפנקת במלון מצד אחד, וממגוון פעילויות אשר יעבירו את הזמן בעניין, בכיף ובנעימים מצד שני. החוויה המשולבת של הפעילויות באילת יחד עם המלון המושלם לחופשה טובה באילת, תהיה בלתי-נשכחת.

חדרי המלון:

במלון כ-80 חדרי אירוח מסוגים שונים, כולם מעוצבים בריהוט נוח ומודרני, שיוצרים אווירה יוקרתית אך ביתית בו זמנים. בחדרים הסטנדרטיים האורחים יכולים ליהנות מחדר נוח ונעים, בו מיטה זוגית, כורסא נפתחת, חדר אמבטיה מפנק, מטבחון עם מקרר, כיור וארונות לאכסון נוח (אין אפשרות לבשל במטבחון), טלוויזיה עם מסך פלאזמה, מכשיר טלפון, פינת איפור. בחלק מהחדרים ישנה גם מרפסת. חדר הסטודיו דומה בהרכבו לחדר הסטנדרטי, רק שזהו חדר גדול ומרווח יותר, בו בנוסף לכורסא הנפתחת ישנה גם ספה הנפתחת לשני מקומות שינה נוספים, גם לחלק מחדרי הסטודיו ישנה מרפסת. בנוסף, קיימים במלון גם חדרי סוויטה גדולים ומפנקים. הסוויטות מאובזרות בדומה לחדרים האחרים – טלוויזיה עם פלאזמה, מכשיר טלפון, פינת איפור. אך להבדיל מהחדרים האחרים, הסוויטות בנויות משני חדרים – חדר שינה זוגי, וחדר סלון בו כורסא וספה הנפתחות לעוד מקומות שינה. בחלק מהסוויטות קיימות גם מרפסות. כל החדרים במלון ממוזגים ונעימים.

ארוחות:

במלון אסטרל קורל אילת מסעדה בה האורחים יכולים ליהנות ממבחר מטעמים עשיר ומעורר תיאבון, המוגש מדי יום, בוקר וערב, בצורה של מזנון. האורחים יכולים ליהנות מהארוחות המפנקות המוגשות במסעדה, ולהשקיף על אזור הבריכה בו זמנית. הארוחות של המלון הן הדרך הטובה ביותר להתחיל ולסיים את היום. פרט למסעדה, האורחים יכולים ליהנות ממגוון החטיפים, השתייה והגלידות המוגשים בסנק-בר, שנמצא ברחבת הבריכה. הסנק בר פעיל בעונה בלבד.

שונות:

בריכה – אורחי המלון יכולים ליהנות מבריכה גדולה, חצי אולימפית, הנמצאת בשטח המלון. סביבה פזורות מיטות שיזוף נוחות עליהן ניתן להשתזף או לנוח בצל אחת השמשיות. לצד הבריכה הגדולה קיימת גם בריכה קטנה, המתאימה לפעוטות. עוד באזור הבריכה – הסנק בר, בו ניתן ליהנות מחטיפים ומשקאות בעונה.

בידור – במלון אסטרל קורל אילת דואגים לכך שכולם יהנו, גם הילדים הקטנים. לכן, מופעל במלון מועדון ילדים בו הילדים יכולים ליהנות ממגוון משחקים, בובות, פעילויות יצירה, סרטים בטלוויזיה, בריכת כדורים ועוד. המועדון פעיל בעונה בלבד. בנוסף, במלון ישנן גם מכונות משחקים בתשלום, המתאימות לילדים הגדולים יותר ופועלות בעונה גם כן.

לובי – לובי המלון נוח ומרווח, והאורחים יכולים ליהנות מישיבה בפינות הישיבה המעוצבות. ברחבי הלובי האורחים מוזמנים להשתמש ברשת האינטרנט האלחוטית ללא כל תשלום נוסף. כמו כן, קיימות גם עמדות אינטרנט בתשלום, זמינות עבור האורחים.

שירותים נוספים – אורחי מלון אסטרל קורל אילת יכולים ליהנות גם מחניון מקורה שנמצא ממש ליד המלון, בית כנסת, חדר לשמירה על חפצים אחרי הצ'ק אאוט (באחריות האורחים בלבד), פינה לגיהוץ אותה ניתן למצוא בקומה השלישית של המלון, וגם אולם הרצאות. אולם ההרצאות מתאים לעד 100 איש (מדובר על סידור ישיבה בישיבת תיאטרון).

המיקום של המלון מאפשר לאורחים ליהנות מחופשה מלאה פעילות ללא מאמץ רב. חוף הים נמצא לא רחוק מהמלון, ניתן להגיע אליו תוך מספר דקות הליכה וליהנות מהמים הכחולים והחולות הזהובים. גם מרכזי הקניות, בתי הקפה והמועדונים נמצאים בקרבת המלון. יש עוד שלל פעילויות בהן ניתן לעסוק בעיר ובסביבתה, כולל ספורט ימי על סוגיו, טיולים רגליים או ברכב, ביקור בריף הדולפינים ובמצפה התת-ימי ועוד. בסופו של יום, מלון אסטרל קורל אילת יהיה המלון המושלם לחזור אליו, ליהנות מהפינוק, מהחדרים היוקרתיים, השירות האישי והאווירה המיוחדת שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.

הזמנת חדרים במלון חייגו עכשיו לטלפון 077-5300093

הוטלס 777 משווקת מבחר רחב של מלונות באילת ברמות שונות החל ממלונות שלושה כוכבים ועד מלונות בוטיק וחמישה כוכבים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב