דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עולם ידע ה- שכנוע 

מאת    [ 11/09/2007 ]

מילים במאמר: 635   [ נצפה 4412 פעמים ]

 שכנוע במיטבו מהווה זירה מקצועית של בעלי ידע ממוטב וממורק הנושא את הצלחת הפירות השכנועיים אל פריחה רווית הצלחה ואל תענוג הגעה למבוקש תוך שניות מועטות וכהרף עין .כל זאת, תחת חסות מיומנות ניסוח ומסוגלות ביצוע קורקטי מקצועי דיו כדי לספק תחושות מוכוונות ידע הפועלות היטב , חזק מאורגן ובהיר. שכנוע דורש לימוד עומק רב , טכניקות וידע מתקדם אשר אינו מצוי בכיסי אופיו של כל אדם ומן הסתם ברור מאליו כי שכנוע מקצועי מהווה את אחד מכלי האופי הנחוצים ביותר בחיי היומיום ואת המילוי הפרקטי הרצוי של חלק מתיבת אוצרות היכולת האישית של כל אדם ואדם.

הכרת התמונה המלאה והעשירה דייה של מלוא נקודות התצפית המושכלות ביותר , הריגשיות - מורגשות על כל עולם השכנוע והמלוות במעוף פרישת הכנף הצחה ביותר של תנועת יופי הצטיירות האסטרטגיות והטקטיקות המצוינות ביותר - תקדם כל אדם ואדם לשיפור הישגי יכולת השכנוע אשר ברשותו. 

שכנוע מקצועי אינו דבר "רך". אף כי למראית עין הוא עשוי להראות כך. שכנוע הינו פעילות שיא כלפי הצטיירות ארכיטקטורה שלמה והנדסית הסובבת בעוצמות ידע את כל שטחי הביניים שבין המשכנע והמשוכנע. כאשר נדרש שכנוע מקצועי תופסות את הפיקוד מערכות משוכללות של ידע הפוקחות את עיני טכנולוגייתן ומתחילות לבצע תנועה הנדסית של כניסה מרהיבה אל מלוא זירות וחזיתות השכנוע. ידע השכנוע מתחלף בצורותיו , בהשפעתו ובכליו : הוא נוגע, הוא נכנס ויוצא , הוא סוקר , הוא מגיש תכנים (מחליף אותם) ומבצע סוגי תנועות הלוך ושוב בהתאם לדרוש , לרמת האנושיות המתחשבת הנחוצה ומוביל בדייקנות את הדברים כדי ליצור שכנוע.

אנרגיות ידע השכנוע ,ניצתות ומזינות דגמים משוכללים דיים הסובבים כמצלמות מבזיקות את מלוא תחומי הביצוע, ידע מאורגן בהולוגרמות מתביית על מסלולי קיום משוערים של ירי טיעונים , של כיוון עוצמות ידע אל תוככי כתובות מיבני פסיכולוגיית הצד השני ובו זמנית לוחות תנועה טופוגרפיים של תנועות יבשות בעולם הפנימי הפסיכולוגי יוצרים בתזוזתם געשיות הרי געש של תפוקות תכנים אשר נשפכים למרגלות עמקי הידע. השכנוע מתארגן בצורותיו ובדרכיו ואוויר צינון הדעת וחידודה מונשב בינות למיבני הידע המשוטטים בחלל שדה התפיסה המחשבתית ומכוונים ווירטואלית מיטבית אל השערות מיקומי תצורות התוכן המבניות בתוככי אזורי הבטל"ר (בטן לב וראש) של הצד השני - כמאזין, כמגיב וכמוכוון מטח ידע המוזן לפי צרכי השכנוע.

התארגנות כלי השכנוע במערך מתואם , מופלא ומסודר כצבאות טיעונים מלוטשים, שורת קשתות חיצי מקצוענות המסתדרות מראש לקראת ירי חיצי אש או ירי חיצי היגיון או רגש , בניתוב מסלולי אווויר סביב מלוא הבנת , אופי, תחושות וידע הצד השני - כל אלו מתחילים לבצע את פתיחת זירות השכנוע לביצוע פעולות ידע לאורכה ולרוחבה עד להשגת הדרוש.

שכנוע שיא ומקצועי אשר מלהטט בעוצמות ידע על מלוא הליכת התכנים על קווי ניסוח כלוליין האוחז במקל שיווי משקל , הינו תצורות ידע והבנה המצטיירות בעזרת כלי הנדסת שכנוע שטיבם ידוע ומוכר אך ורק למקצועני שכנוע  ואולי מוטב כך. מתוך  כספות ידע השכנוע , כמשתמש אף בעוצמות כלי נשק פסיכולוגי עצום בהיקפו , טמונות עמוק במצולות הפסיכולוגיה ובפתיחתן האפשרית על ידי מפתחות ידע מצרור המיקצוע . מתוכן משתחררים  דברים מרהיבים אותם עין אדם רגילה לא תוכל לחדור , לראות או להנדס הבנתית . רק צעידתך האיתנה בעולם הפנימי הפנטסטי של נופי השכנוע המרהיבים תוכל להובילך ללימוד שכנוע. בזירת השכנוע המקצועי משוטטים אנשים רבים, חלקם עוברי אורח שרק מתענינים לרגעים ספורים בשיטותיו ובמהלכיו. אחרים , מקצוענים יותר,  משוטטים בדחיסות ידע המאורגן לתוך מיבניות כוורות דבש ומעוף קווי דימיון אל נקודות מבט ממוטבות : מתוך זירת השכנוע אל חלקיה , סביב זירת השכנוע אל משתתפיה (בלהט סיבוב מצלמות הבנה , תחושות , ודגימת ביצועים) , בין הדובר ונושא כלי הידע אל הניצב בדרכו , והנוסקות וזוחלות - מתעקלות על פני כל אורכי השבילים , דרכי השכנוע עד למיפתן דלתות פתיחת אופי השומע , המשתכנע בעתיד  הנפתחות במגע נכון - אל תוך התהלכות בחדרי נפשו.בהגינות , כדי ללמדו דברים וכדי להובילו צעד אחר צעד, בהבנה , ברגש ובכדאיות - אל הצלחת השכנוע.

 

כל החפץ לדעת כיצד לשכנע טוב יותר , נעים יותר , בחסות תנועת ידע ביצועי מרהיב , עשוי לזכות בהעשרה וחידוד כאשר יינשא את עיניו ויפקח את ריסי עיני הבנתו למבט של ידע עשיר המצליב את חיכוך אופקי המחשבה בזירות ידע רבות ושונות המתארגנות לכדי הצטרפות הדדית חלקה ומתואמת ליצירת הזירה הקונביניינסולוגית   - הלא היא זירת השכנוע המקצועית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב