דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון תריסים חשמליים: טווח מחירים 

מאת    [ 07/06/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 3346 פעמים ]

אין ספק כי השימוש בתריסים החשמליים כאמצעי הצללה הוא  אחד הסימנים להתפתחות ולקדמה הטכנולוגית בעידן הנוכחי. אם פעם היינו צריכים להפעיל מאמץ פיזי לא מבוטל בכל פעם שהיינו רוצים לתת קצת הצללה לחדרים בבית, כיום התריסים החשמליים הופכים עבורנו את העבודה לפשוטה מאין כמוה. כל שאנו צריכים לעשות הוא להפעיל מנגנון חשמלי והתריס עולה ויורד כמה שנרצה.

 

היתרונות הרבים של תריסים חשמליים הופכים אותם למוצר מבוקש וכדאי, המהווה אמצעי הצללה אולטימטיבי, ועל כך אין עוררין. הם מהווים עם זאת, חשוב להית מודעים לעובדה שעשויות להתגלות תקלות לפעמים, ויש להיות ערוכים לאפשרות של תיקון תריסים חשמליים ולדעת למה בדיוק אנו צריכים לצפות, גם כדי למנוע הפתעות לא נעימות וגם כדי לדעת איזה סוג של תיקון תריסים חשמליים אתם צריכים וכמובן, כמה זה עתיד לעלות.

 

אז לאילו תקלות אנו יכולים לצפות, וכמה אנו צפויים להוציא מכיסנו על תיקונן? נלך מן הכבד אל הקל. התקלה המשמעותית והיקרה ביותר שיכולה לצוץ, כפי שניתן לצפות, היא כאשר המנוע מתקלקל ויש צורך להחליפו. ראשית נציין כי כאשר יש תקלה במנוע, ברוב המוחלט של המקרים יהיה עדיף להחליף אותו ולא לתקן אותו. כמובן שזה תלוי בסוג התקלה הספציפית, אבל רוב תקלות המנוע הן כאלה שאינן מאפשרות תיקון שיחזיק מעמד. ההמלצה להתקין מנוע חדש תבוא מכל בעל מקצוע העוסק בתחום של תיקון תריסים חשמליים.

 

נרחיב עוד קצת על תקלות מנוע. השאלה הגדולה שאנשים שואלים את עצמם כאשר מתגלה תקלת מנוע היא, כמובן, כמה יעלה לתקן אותה. אז כאן התשובה תלויה בגורמים כגון סוג המנוע, גודלו ודגם התריס. נניח שהתריס שברשותכם הוא תריס גדול ושהמנוע שלו שוקל מעל 100 ק"ג. במקרה כזה, ואם תרצו שהמנוע החדש יהיה מנוע איכותי המיוצר על ידי חברה בעלת שם ומוניטין, תצטרכו להתכונן לשלם בערך 1000 ש"ח על מנוע שכזה. אין הרבה סיכוי שתמצאו בעל מקצוע שידרוש מכם פחות מכך; צריך פשוט להשלים עם העובדה כי תיקון תריסים חשמליים עשוי להיות עסק יקר. עם זאת, אפשר להתנחם בעובדה כי תקלות מנוע מופיעות בדרך כלל בשלבים מאוחרים יותר ואחרי שימוש רב בתריסים.

 

אז עכשיו, כאשר נגענו בתקלה הכבדה ביותר, נמשיך ונציין תקלות פשוטות יותר, נפוצות יותר ולפיכך, זולות יותר לתיקון. לעיתים התריס עלול להיתקע למעלה ולא להגיב להפעלת המנגנון החשמלי. תקלה שכזו תפגום, כמובן, בהענקת הצללה לחדר, והיא דורשת תיקון מיידי שכן התריס אינו מבצע את תפקידו. בעל מקצוע המתמחה בתחום של תיקון תריסים חשמליים יצטרך לטפס למעלה ולהוריד את התריס התקוע, ולשם כך נדרשת עבודה מאומצת יחסית. על תיקון שכזה תצטרכו לשלם כ- 350-500 ש"ח.

 

דוגמא לתקלה נפוצה נוספת היא קריעת הרצועות הצדדיות. הרצועות יכולות להיקרע כאשר אנו מגלגלים את התריס על גבי חפצים בבית, ואז התריס אינו נותן הצללה איכותית. בגין נפיצות התקלה, תיקונה הוא יחסית לא יקר, ומחירו עומד על כ- 270-350 ש"ח.

 

אין צורך להיבהל מרשימת התקלות הנפוצות שהוצגו כאן. תיקון תריסים חשמליים הוא אמנם עסק לא זול, אך אותו הדבר נכון לגבי כל מכשיר ומכשיר בביתכם. הדרך הטובה ביותר להימנע מתקלות בלתי צפויות הוא להקפיד על שימוש נכון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב