דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנת חופשה בארץ 

מאת    [ 07/06/2011 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2513 פעמים ]

כולנו זקוקים להתאווררות ולחופשה מדיי פעם כדי לטעון מחדש את המצברים, להתרחק מהשגרה השוחקת, להתחבר עם ב/בת הזוג והמשפחה, לנקות את הראש ופשוט ליהנות.
 המילה חופשה או חופש מתקשרת אסוציאטיבית עבור אנשים רבים לנסיעה לחול. ישראלים רבים נוסעים לחו"ל, מטיילים וחוקרים ארצות רחוקות אך לא מכירים את נופי הארץ ושכיות החמדה הטמונות בה.  חו"ל נשמע נוצץ יותר ומעניין יותר שכן הרבה פעמים אנו רוצים לחוות תרבויות זרות ולראות נופים שלא מוכרים לנו. יחד עם זאת, יש בזה משהו קצת עצוב שיצאנו לטיולים ולחופשות בכל העולם ורק נופיה של הארץ נשארים מוכמנים. אם אתם נמנים על אוכלוסייה זו, דעו לכם שהזמנת חופשה בארץ עשויה לשנות את קבלת ההחלטות שלכם לגבי חופשות עתידיות. מלבד התמיכה בעסקים ישראלים התיירות המקומית, בהחלט  עומדות בפניכם אפשרויות רבות על אף גודלה המזערי של ארצנו. היות שהישראלים הם עם של אנשים עסקים שיודעים למקסם כל פוטנציאל עסק, הם לא פסחו על עולם התיירות והנופש, לכן אפשרויות רבות עומדות לבחירתכם הן בבחירת אפשרות הלינה והן בבחירת האטרקציות שתבחרו לכם.
חופשה בישראל יכולה לחוסך לכם לא מעט כסף. אמנם לעיתים נסיעה לטורקיה או קפריסין עשויה להיות זולה יותר מחופשה באילת אך לרוב חופשה בגבולות הארץ תחסוך לכם סכומים לא מבוטלים של טיסות, ביטוחים וכולי.

 על מנת לתכנן את החופשה באופן כזה שתפיקו ממנה את המיטב רצוי לקבוע מספר דברים:
קבעו תקציב מראש: כשיוצאים לחופשה היד קלה על ההדק. אין כוח להתחשבן והפיתויים רבים כך קביעת מסגרת תקציבית מראש כמו גם תכנון מוקפד של איך החופשה תראה עלולה למנוע חריגה משמעותית מהיכולת שלכם. נכון שקביעת מסגרת תקציב יוצרת תחושה של חוסר ספונטאניות ופגיע בתחושת החופש, אך זה לא חייב להיות כך. אתם יכולים לתכנן חופשה חלומית רק להיות מודעים למגבלות התקציב שלכם. זכרו כי בזבזו יתר אף הוא עלול לפגום בתחושת החופש. אם אתם רואים שאתם חורגים מהתקציב שקבעתם לעצמכם, באם  כללתם ופירטתם את כל העלויות כולל לינה, דלק, נסיעות אטרקציות, מסעדות וכולי, קל יותר לשחק עם התקציב ועם האפשרויות השונות. לדוגמא: חשוב לכם לצאת ולא לוותר על טיול סוסים שאתם רוצים, כאשר אתם יודעים ממה מורכבת החופשה עד לפרטיה האחרונים אתם יכולים לדוגמא להוריד באחד הימים אכילה במסעדה ובמקום זאת להכין אוכל בעצמכם או לארגן פיקניק משפחתי. כך מתאפשר לכם ליהנות מכל העולמות.






 

כפר החופש - חופשה לכל המשפחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב