דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עישון סיגריה במסעדה , האם זה הגיוני ? 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1879 פעמים ]

עישון סיגריה במסעדה , האם זה הגיוני -

לפני יומיים הייתי במסעדה , במקרה , זו המסעדה האהובה עליי ביותר והזמנתי את המנה הקבועה שלי. בפינה של המסעדה ישב זוג צעיר שאכל ושתה להנאתו .                                                                  הסתכלתי על הזוג שהיה נראה מאוד נחמד ואדיב ולפתע ראיתי משהו שהפתיע אותי מאוד.                                                                                    ראיתי סיגריה דלוקה בידו של הבחור והוא העיף עשן לכל עבר.

בלי לחשוב יותר מדי קראתי למלצר שלי והפניתי אותו לדבר עם הזוג הצעיר שחושב שהעולם בכיס שלו כדי שיבקש מהבחור שיפסיק לעשן.                                                                                                   אני חייב לומר שנדהמתי ברגע ששמעתי את התגובה של המלצר.                                                               המלצר אמר לי שזה בסדר , זאת לא סיגריה רגילה , זו בעצם סיגריה אלקטרונית והיא מותרת לעישון במקומות ציבוריים מפני שהיא לא מזיקה לסביבה.                                                                              כדי להרגיע אותי עוד יותר הוא גם הרחיב וסיפר לי שלסיגריה האלקטרונית אין ריח.                                              היות והוא אמר שזה מותר, לא כל כך היה לי מה לעשות ואם להודות על האמת , באמת שלא הרחתי ריח של סיגריה ואיך לומר, אני מאוד רגיש לנושא משום שאני בעצמי מעשן לשעבר.

כשהגעתי הביתה מיד נכנסתי לגוגל מתוך סקרנות לבדוק את הסוגיה וזה מה שמצאתי:

 אכן קיים מוצר שנקרא סיגריה אלקטרונית.                                                                                                                            מדובר בתחליף לעישון סיגריות אשר אותו מותר לעשן במקומות ציבוריים ולפי התגובות באינטרנט, זה ממש דומה לסיגריה אמיתית בצורתו.                                                                                                 מכיוון שבן שלי מעשן כבר כמה שנים טובות, מיד חשבתי עליו וסיפרתי לו על המקרה ולהפתעתי הוא כבר הכיר את המוצר ואף טען שיש את זה לחבר מאוד טוב שלו ושהוא מעשן רק אותה.

לפי מה שהבן שלי סיפר לי , לסיגריה האלקטרונית יש טעם כמעט כמו של סיגריה רגילה ועם זאת אין בה רעלים כמו שיש בסיגריה הרגילה והיא לא מזיקה לסביבה.                                                               בדקתי שוב באינטרנט לגבי הסיגריה האלקטרונית  ובאמת מצאתי שיש לה אישור של משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה.

לפי איך שזה  נשמע לי, חבל שזה לא היה זמין לי בתקופה שאני עישנתי, אולי מראש הייתי מעשן אותה ולא את הסיגריות הרגילות הרעילות האלה והייתי חוסך מעצמי הרבה נזק גופני .

 

מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם

לפרטים והזמנות – 035257435

http://www.safe-smoke.co.il

 


מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם


לפרטים והזמנות – 035257435


http://www.safe-smoke.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב