דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהיום זה אמיתי - מותר לעשן במקומות ציבוריים ! 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 1750 פעמים ]

מהיום זה אמיתי - מותר לעשן במקומות ציבוריים !

אנחנו רוצים שתכירו, הסיגריה האלקטרונית.                                                                                       הסיגריה בעלת הרישיון של משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה.

הסיגריה האלקטרונית נראית בצורה שלה כמו סיגריה רגילה והיא מוציאה עשן בדיוק כמו הסיגריה הרגילה.                                                                                                                                        העשן של הסיגריה האלקטרונית הוא בעצם אדים ולכן הוא אינו מזיק , בניגוד לסיגריה הרגילה שהעשן הוא נוצר בעקבות שריפת הטבק ובעשן זה נמצאים המון חומרים רעילים ומסרטנים  .                                                                                  זאת אומרת שבסיגריה האלקטרונית אין חומרים רעילים כמו טבק או עטרן .

המטרה לכך שהסיגריה האלקטרונית כל כך דומה לסיגריה הרגילה היא לעזור לכם המעשנים, להיגמל מעישון הסיגריות.

עכשיו, סוף סוף, אחרי כל כך הרבה שנים , אחרי כל כך הרבה נזק שעשינו לעצמינו ואחרי ששרפנו כל   כך הרבה תאים בגוף שלנו עם הסיגריות האלה – הגיעה הסיגריה האלקטרונית כדי לגרום לנו להיגמל במקרה הטוב וגם להקל עלינו את התהליך . בהרבה מקרים, הסיגריה האלקטרונית אפילו גורמת לתהליך להיות נחמד וקליל.

הסיגריה האלקטרונית בצורתה , נראית כמו הסיגריה הרגילה חוץ מהעובדה שהיא חשמלית ואנחנו יכולים להטעין אותה בעזרת הסוללה הייעודית שלה , בדיוק כמו שאנחנו רגילים להטעין את הטלפון הנייד שלנו ועוד מכשירים נטענים.                                                                                                     אחד מהמאפיינים המיוחדים והמוצלחים של הסיגריה האלקטרונית הוא הוצאת העשן שלה שממש דומה להוצאת העשן שאנחנו מקבלים כשאנחנו מעשנים את הסיגריה הרגילה.                                                                                                                                          ההבדל כאמור , הוא סוגי העשן.                                                                                                                כמו שאמרנו כבר , העשן של הסיגריה האלקטרונית אינו אלא אדים ואינו רעיל , לעומת הסיגריה הרגילה שהעשן נוצר משריפת הטבק ובעשן זה ישנם חומרים רעילים.

הסיגריה האלקטרונית נראית ממש כמו סיגריה רגילה וכשתעשנו אותה בחוץ זה יראה לאנשים ממש כאילו אתם מעשנים סיגריה אמיתית.

המרכז הארצי לגמילה מעישון מתגאה בסיגריה האלקטרונית על אחוזי הצלחתה הגבוהים העומדים על 100% הצלחה .  נתונים כאלו לא היו מעולם ועכשיו הם קיימים והכול תודות לאלקטרונית הקטנה.                                                                     

החלק הכי חשוב זה הרוגע והשקט הנפשי שבא מהידיעה שהסיגריה האלקטרונית אינה מזיקה כמו הסיגריה הרגילה , אנחנו יכולים לעשן מבלי לפגוע בבריאות שלנו ולהישאר עם מצפון נקי.

לסיכום, לשמחתנו של המעשנים ושל הסובלים מעישון פאסיבי , יש פיתרון לחיים בריאים וקלים יותר. הגיע מוצר חדש העונה לשם הסיגריה האלקטרונית. אף פעם בעבר לא היה קל כל כך להפסיק לעשן ולהיגמל לתמיד מסיגריות.

היום זה אפשרי תודות לסיגריה האלקטרונית.

מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם

לפרטים והזמנות – 035257435

http://www.safe-smoke.co.il

 

 


מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם


לפרטים והזמנות – 035257435


http://www.safe-smoke.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב