דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אם אתם מעשנים אתם חייבים להכיר את הסיגריה האלקטרונית - סיגריה שלא תזיק לכם כמו הסיגריה הרגילה. 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 1507 פעמים ]

אם אתם מעשנים אתם חייבים להכיר את הסיגריה  האלקטרונית -  סיגריה שלא תזיק לכם כמו הסיגריה הרגילה.

הסיגריה האלקטרונית היא אמנם רק סיגריה חשמלית שעובדת על סוללה אבל תהיו בטוחים שהיא תיתן לנו חווית עישון בדיוק כמו שהסיגריה הרגילה נותנת לנו ולא תהרוס את הבריאות שלנו כמוה .                                 בשנים האחרונות הסיגריה האלקטרונית תפסה תאוצה וכיום היא נחשבת לתחליף הכי איכותי בשוק לגמילה מעישון.                                                                                                                              הסיבה שהסיגריה האלקטרונית כל כך יעילה היא שהיא נותנת לנו בדיוק את מה שסיגריה רגילה נותנת והיא הרבה יותר בריאה.

תחשבו על זה, אתם יכולים עכשיו לעשן בלי מצפון.                                                                                 אתם יכולים לעשן ואתם לא צריכים לחשוב על כל הרעלים שאתם מכניסים לעצמכם לגוף בכל שאכטה. הסיגריה האלקטרונית אפילו מוציאה עשן סמיך כמו סיגריה אמיתית אך זהו לא עשן רעיל ,                                עשן זה הוא בעצם אדים.                                                                                                                       את הסיגריה האלקטרונית, הידועה גם כסיגריה חשמלית מותר לעשן , על פי חוק , בכל מקום.                        זה כולל : מסעדות, מטוסים ובכל מקום ציבורי.

 האצבעות שלנו לא יסריחו יותר מהסיגריות  ולא נצטרך יותר לצאת החוצה אל הכפור לעשן כי אנחנו מסריחים את הבית , מפריעים לאנשים שלא מעשנים ופוגעים בהם.                                                     הסיגריה האלקטרונית היא נטולת ריח והיא גם לא גורמת לעישון פאסיבי.                                                    בנוסף , אתם לא צריכים  יותר לקנות מצית ומצית ועוד מצית כי הסיגריה האלקטרונית נדלקת מעצמה ברגע ששואפים ממנה ויש לה נורה אדומה בקצה הסיגריה כדיי לדמות סיגריה אמיתית ושנדלקת בעת השאיפה.

בנוסף לכל היתרונות של הסיגריה האלקטרונית , ישנו עוד יתרון משמעותי . היא יותר זולה באופן יחסי ולאורך זמן מסיגריות רגילות , זאת אומרת שהסיגריה עצמה נראית לכם יקרה בתור השקעה ראשונית , אבל אם תעשו חישוב , תגלו שלאורך זמן היא הרבה יותר משתלמת.

הסיגריה האלקטרונית מגיעה במארז מהודר עם סוללה, פילטרים ומטען ייעודי (רגיל, לחשב או לרכב)  כמו כן , אתם יכולים לבחור סיגריה עם או בלי ניקוטין וניתן לבחור את דרגת החוזק של הניקוטין , זאת כמובן בהתאם לחוזק הסיגריה הרגילה שאתם מעשנים.

הסיגריה האלקטרונית מתאימה לכל אדם שרוצה להפסיק לעשן או לכל מי שרוצה להמשיך לעשן ולהישאר בריא , או אפילו , למי שרוצה לעשן בכל מקום ללא הגבלה ותלות וללא חוקים , קנסות והפרעות לאחרים. (מחנק ועישון פאסיבי)

 

מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם

לפרטים והזמנות – 035257435

http://www.safe-smoke.co.il

 


מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם


לפרטים והזמנות – 035257435


http://www.safe-smoke.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב