אפשרויות הפרסום בפייסבוק
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

אפשרויות הפרסום בפייסבוק 

מאת    [ 06/06/2011 ]
מילים במאמר: 436   [ נצפה 2150 פעמים ]

 
 

 

אפשרויות הפרסום בפייסבוק/ קורל שחר

אם בעבר שימשו הפורומים באתרים השונים כפלטפורמת השיווק המרכזית לתוכן שיווקי, הרי שבשנים האחרונות הרשתות החברתיות, כמו גם החזקה שבניהן פייסבוק, מהוות תחליף איכותי וחזק הרבה יותר. שני היתרונות הבולטים בפרסום בפייסבוק טמונים בחינמיות הפרסום וביכולת ההגעה לאחוז גבוה מקהל היעד במהירות גבוהה לא פחות.

ארבעת הכלים המרכזיים בפייסבוק הינם: עמוד אישי, קבוצת פייסבוק, דף מעריצים ומודעות פרסומיות. שלושת הכלים הראשונים הינם בעקרון חינמיים, כאשר מודעות הפרסומת הינן בעלות אותה אתם קובעים על פי תקציב הפרסום שלכם. בואו נפרוס כל אחד מהכלים ונבין למי ולמה הוא משמש וכיצד נוכל למקסם אותו.

עמוד אישי- עמוד אישי אינו כלי פרסומי בבסיסו. עמוד זה הינו הפרופיל שלכם בו מצגות התמונות האישיות שלכם, התכתבויות עם חבריכם, תיעוד משחקי פייסבוק בהם שיחקתם ועוד. עמוד זה אינו מומלץ לפרסום דרכו, אלא אם כן אתם אשיות מוכרת וידועה בקהל היעד שלכם, אשר מבחינת אסטרטגיה שיווקית, יהיה נכון יותר לקדם את שירותכם דרך הפרופיל האישי שלכם. שימו לב כי ישנם מספר חסרונות לפרסום דרך דף זה בניהם אי אפשרות לקדם עמוד זה דרך הודעות פרסומיות ואי קידום תוכן קיר הדף בגוגל. חסרונות אלו הינם משמעותיים כאשר אנו רוצים להגיע לקהל יעד חיצוני שחורג מחוג מכרינו.

קבוצת פייסבוק- קבוצה זו מטרתה ליצור דיון בין חבריה, בדרך כלל לטווח ארוך ומתמשך, לשם פעילות כלשהי, קידום נושא חברתי, תחביבים משותפים ועוד. בעזרת שימוש בקבוצה תוכלו להזמין חברים לאירועים שתיצרו, לשלוח הודעה לכל חברי הקבוצה, להעלות תמונות, דיונים ועוד. במידה ומטרתכם אינה רווח כספי, פעמים רבות יהיה נכון יותר להשתמש בקבוצת פייסבוק במקום בדף פייסבוק, בשל העובדה כי בדף פייסבוק אין אפשרות לשלוח מסר לכלל חברי הדף.

דף פייסבוק- דף זה הוא הכלי המרכזי שמשמש חברות ובעלי עסקים, כאשר יתרונו המרכזי הינו בכך שגוגל מקדם אורגנית את התכנים המופיעים על קיר דף הפייסבוק. קידום בגוגל הינו אלמנט חשוב מאוד בשיווק אתר או שיווק עסק, מה גם שמשערים כי גוגל קורא כניסות לאתר דרך פייסבוק ככניסות משמעותיות יותר מכניסות רגליות, ובכך הדף אף תורם לקידום האורגני של האתר.  

הודעות פרסומיות בפייסבוק- מודעות אלו הינן מודעות טקסט- תמונה, אשר מופיעות בפייסבוק למשתמשים אשר הפרופיל שלהם מתאים להגדרות אותן הזין המפרסם. בשונה מגוגל שם המודעות מופיעות לגולשים על פי רלוונטיות לחיפוש שלהם, בפייסבוק ניתן להגדיר את קהל היעד על פי מין, גיל, אזור או עיר מגורים, תחומי עניין, רקע השכלתי, קריירה ועוד. לדוגמא, פרסומת לחזיות בפייסבוק שהוגדרה להופעה עבור משתמשות בגילאי 16-35 בעיר תל אביב וסביבתה, לא תופיע למשתמש ממין זכר בטווח הגילאים הנ"ל או לאישה בת 30 מחיפה.

כל אחד מהכלים המוזכרים מעלה יכול לעזור מאוד בשיווק אתר או בשיווק עסק וחשוב להשתמש בהם בצורה יצירתית, חכמה, מקיפה ואיכותית, אשר תניב הצלחה מהירה ויציבה ושתשמור על מיצוב העסק ולא תפגע בו.

 

קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב