דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטת NAET ובעיות פריון ופוריות 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 2724 פעמים ]

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בשיעור הזוגות אשר חווים קשיים בכניסה להריון, וכן בשיעור המקרים של הפלות חוזרות בשליש הראשון של ההיריון. על פי ההערכות, חלק מבעיות אלה נובע מאורח החיים המודרני – לחץ מתמיד, תזונה לא מאוזנת ועתירת הורמונים סינטטיים, מחסור מתמשך בשעות שינה, קרינה אלקטרומגנטית ממכשירי חשמל וזיהום סביבתי. לכך מתווספת העובדה כי נשים כיום נוטות להרות לראשונה בגיל מאוחר יותר, ולאחר שימוש ממושך בגלולות למניעת הריון, אשר היקשו על זיהוי הבעיה בשלב מוקדם יותר. גם פוריות הגבר נמצאת בירידה מתמדת במאה האחרונה. איכות וכמות הזרע הממוצעת פחתו בכחצי ואצל כשליש מהזוגות המתקשים להרות מקור הבעיה הוא הבעל.
חלק מבעיות אלה ניתנות לאבחון, דבר המסייע במציאת הדרך לפתרון הבעיה. עדיין, כ 10%-20% מבין הזוגות שאינם מצליחים להרות אינם יודעים מה גורם לבעייתם והם מוגדרים כ ב.מ.פ – בלי ממצא פתולוגי.

הרפואה הקונבנציונאלית מציעה מגוון דרכים לטיפול בבעיות פוריות ופריון, מאובחנות והבלתי מאובחנות, החל בטיפולים הורמונאליים, דרך השבחת זרע ועד הפריות חוץ גופיות. המשותף לרב הטכניקות הללו הוא היותן ממושכות, יקרות, כרוכות באי נעימות ולעיתים אף תופעות לוואי.
הטיפול בבעיות פריון ובקשיים בכניסה להריון ובשמירה עליו באמצעות שיטת NAET מציע דרך נוספת, שונה, לעמוד על הסיבות לקשיים ולטפל בהם באמצעות סידרת טיפולים נוחים, קלים, ושאינם כרוכים באי נעימות כלשהי.
ניתן לשלב את הטיפול בשיטת NAET גם עבור זוג אשר כבר נמצא בעיצומם של הטיפולים הקונבנציונאליים, ולשפר משמעותית את סיכויי ההצלחה.

במה שונה האבחון והטיפול בשיטת NAET מן הטיפולים הקונבנציונאליים?
שיטת NAET משמשת לאבחון ולהפחתת רגישויות, ועל כן בוחנת משתנים אשר הרפואה הקונבנציונאלית אינה יודעת לא לאבחן ולא לטפל בהם. כגון:
מצב רגשי–נפשי – לחץ נפשי הנובע מחרדה הקשורה בכניסה או אי-כניסה להריון, מלחץ סביבתי וכן מהקושי הנובע מהטיפולים עצמם עשוי לתרום במידה משמעותית לקשיי הפריון של כל אחד מבני הזוג.
רגישות אלרגית בין בני הזוג – אלרגיה של בני הזוג זה לזו היא תופעה ידועה ומוכרת. הרגישות עשויה להיות פיזית, כימית או רגשית, ואחת הדוגמאות הנפוצות שלה היא אלרגיה המתפתחת בין נוזלי הגוף של הגבר לאילו של האישה, הגורמים לכך שגופה של האישה מפיק חומרים המתפקדים כקוטלי זרע.

באמצעות שיטת NAET ניתן לבדוק רגישויות אלה ונוספות, לאבחן לעומק כל בעיה ידועה, לזהות את הגורמים לה ולטפל בהם.
בעיות נפוצות נוספות הניתנות לטיפול בשיטת NAET:
בעיות הורמונאליות – חריגות הורמונאליות הן בעלות השפעה משמעותית על זמן ומשך המחזור, על זמן הביוץ, על חריגת הביצית והכנת רירית הרחם, על התאמה לקליטת העובר, על יכולת שמירת ההיריון ועוד.
בעיות מבניות ומכאניות – זיהוי בעיות הקשורות במבנה המערכת כגון הצרויות, חסימות והפרעות מקומיות (זיהומים, ציסטות, מיומות וגידולים אחרים).
בעיות אצל הגבר – ספירת זרע נמוכה ו/או תנועתיות נמוכה, אשר עשויים לנבוע משימוש בתרופות, מחלות או זיהומים שאינם מאובחנים.

בביקורכם הראשון במרפאת NAET תעברו אבחון מקיף, שתפקידו להבין את הסיבות להגעתכם. תישאלו בנוגע להיסטוריה הרפואית האישית והמשפחתית ותיבדקו בצורה יסודית באמצעות בדיקת התנגדות שרירית לקבוצות חומרים שונות. על מנת להפוך את האבחון ליעיל יותר, ניתן ורצוי לציין טרם הגעתכם למרפאה את סיבת הביקור, וייתכן כי תתבקשו להביא עמכם לצורך הבדיקה תרופות אותן אתם נוטלים, בעיקר באם הנכם נמצאים בעיצומו של הליך טיפולי מקביל, על מנת לוודא כי הגוף מגיב היטב לטיפול.

דוקטור לרפואת שיניים.ילידת ירושלים 1975, נשואה ואם לשתי בנות. תושבת הוד השרון.לאחר שהוסמכה כרופאת שיניים עסקה בתחום תקופה מסוימת, אך מצאה עצמה נמשכת יותר ויותר לתחום העיסוק החדש של אביה, ד"ר איל טורפז.עם לידת בתה הבכורה, החליטה להקדיש את זמנה לטיפול באמצעות שיטת NAET.משנת 2005 עוסקת בטיפול בשיטת NAET  בישראל, לאחר שהוסמכה לטיפול בשיטה אצל דר' נמבודריפד בלוס אנג'לס, ארה"ב.מתמחה בטיפול ברגישויות ואלרגיות בילדים ותינוקות. www.allergia.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב