דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העישון פוגע בבריאות - ראו הוזהרתם -פיתרון סיגריה אלקטרונית 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 1758 פעמים ]

 העישון פוגע בבריאות – ראו הוזהרתם

האם כל האזהרות הישירות הרשומות על קופסאות הסיגריות עזרו להוריד                                       את כמות האנשים המעשנים -

כנראה שלא.

אז למה בעצם , אנחנו ממשיכים לעשן ולפגוע בבריאות שלנו למרות כל האזהרות של משרד הבריאות והמודעות שלנו להשלכות הקיימות כתוצאה מהעישון.  

אז , התשובה לכך היא מאוד פשוטה וברורה .                                                                             התשובה היא בעצם השילוב של ההכחשה שלנו לנזקים ושל כוח ההרגל שלנו לעישון.
הרבה מעשנים נמנעים מגמילה ודוחים אותה על הסף , הם פשוט יודעים כמה זה קשה להיגמל.                       אנשים אלו כבר השלימו עם העובדה שהם מעשנים סיגריות וכנראה , יעשנו גם כל החיים שלהם ולכן הם מכחישים , מתעלמים ולא מתייחסים לאזהרות השונות.

מה שעצוב כל כך בכל המצב הזה הוא שההתעלמות וההכחשה שלנו לא תעזור לנו ולא תגרום לתופעות להיעלם , להיפך , מה שיקרה בעצם זה שמצב בריאותנו יחמיר בכל מקרה ולא נוכל לברוח מזה בסופו של דבר.  חבל ומאוד כואב שזהו המצב הקיים ושאין לנו פיתרון כדי לשנות את זה.                                    הרגל זה אחד הדברים שהכי קשה לשנות אותם .יתר על כך המון אנשים נוטים להתעורר רק אחרי שקורה משהו דרמטי לרעה ומשנה את נקודת ראייתם לגבי דברים שהם ממילא ידעו שלא היו טובים להם ולמרות זאת הם המשיכו לעשות אותם וחבל שככה זה הולך.

היום כבר קיים מוצר שנועד לעזור לכל האנשים שמעשנים ולסביבתם ,                                                         זאת אומרת , אפילו לאלה שלא מעשנים , או שהם כן , מעשנים פסיביים .                                                                                                                                       המצאה זו היא ללא ספק אחת ההמצאות החשובות שהומצאו .

המוצר נקרא : הסיגריה האלקטרונית

אז מהי בעצם הסיגריה האלקטרונית ?

הסיגריה האלקטרונית היא בעצם מכשיר חשמלי הפועל עם סוללה מיוחדת .                                           המכשיר המדובר נועד לדמות באופן מושלם את הפעולה שאנחנו כל כך רגילים לעשות כל יום והיא : עישון הסיגריות הרגילות .                                                                                                     הסיגריה האלקטרונית נראית בדיוק כמו סיגריה רגילה ויש לה טעם שמאוד מזכיר סיגריה רגילה וזה בעצם מה שהופך אותה לכל כך מוצלחת.

אם חשבתם להפסיק לעשן או שאתם כן רוצים לעשן ומבלי להזיק לבריאות שלכם, הסיגריה האלקטרונית היא בדיוק בשבילכם.                                                                                                           בנוסף, ישנו יתרון ענק בסיגריה האלקטרונית על פני הסיגריה הרגילה : את הסיגריה הרגילה אסור לפי חוק לעשן במקומות מסוימים . למשל : אוטובוסים , קניונים , בתי חולים .                                             לעומת זאת את הסיגריה האלקטרונית אפשר לעשן בכל מקום מבלי להזיק לסובבים אתכם עם ריח ועם עישון פסיבי, הסיגריה האלקטרונית היא פיתרון מושלם לגמילה מעישון.

 

מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם

לפרטים והזמנות – 035257435

http://www.safe-smoke.co.il

לפרטים והזמנות - 035257435


מאמר זה מוגש לכם באדיבות חברת בום פארייס  יבואנית סיגריה אלקטרונית  הפסקת עישון וגמילה מעישון ע"י סיגריה חשמלית, סיגריה אלקטרונית הטובה בעולם


לפרטים והזמנות – 035257435


http://www.safe-smoke.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב