סרט תדמית מוצלח לעסק, ממה להיזהר?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

סרט תדמית מוצלח לעסק, ממה להיזהר? 

מאת    [ 06/06/2011 ]
מילים במאמר: 386   [ נצפה 1454 פעמים ]

 
 

מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי

עובדה גמורה היא כי בקידום אתרים ” התוכן הוא המלך”, אך כאשר אנו עושים סרט תדמית, אנו עובדים בשיטה אחרת, עלינו לעבוד על פי המשפט:” בדר את הצופה שלך או שהסרט שלך יעורר מעט מאוד עניין”.

 זה נראה שרק אתמול הוידאו ברשת היה חדש ומעניין ואנשים צפו בכל דבר, כך גם לגבי הסלולר, ובכן הימים האלה חלפו, היום המשפט הנפוץ הוא:”אין משהו מעניין אחר לראות?”.

אנשים פשוט אינם רואים סרטים שאינם מעניינים, אפילו לא הקונים שלך שמאוד מתעניינים במוצר שלך,עלינו להבין כי כאשר צופים בסרט שאינו מעניין מספיק, היד קלה מאוד על העכבר, ישנו שפע של סרטונים ברשת וביוטיוב, אז מדוע להישאר דווקא על הסרט שלך?  

אלו הדברים שעליך להימנע מהם כדי להימנע מסרט לא מוצלח:

תנועה בסרט:

הימנע מכניסה לפרטים הקטנים ומעובדות, זהו הטבע האנושי (כמו לחיות) שאנו מנסים לתת תשומת לב לדברים שזזים (אוכל,סכנה) ולקשרים שמעוררים עניין (האם הוא הולך לחבוט בי? האם היא רוצה סקס?) אם מה שאתה רוצים להגיד נאמר בחביבות, ייתכן שזהו אינו החומר הטוב ביותר עבור הסרט שלכם. הימנעו מבנאליות. היא האויב הגדול ביותר של הסרט שלכם.

הקהל במקום הראשון:

חשוב על הוידאו במונחים של איזו חוויה סרט תדמית הולך לספק עבור הקהל שלך, אם זה לא הולך לקחת אותם לכיוון של כיף, דהירה רגשית, הסרט שלך בבעיה. תן לקהל שלך בידור והוא יאהב אותך…

סרט תדמית מצוין יכול להכיל משפט אחד קצר:

חשבו על הכותרת של הסרט: “עובדי המפעל” אינו שם שמעניין את הגולש, ” עובדי המפעל שרים ורוקדים את כתובת האינטרנט כדי שתזכרו אותה” יכול להועיל קצת יותר.

עשו סרטים קצרים:

הטריילר לסרט שממש שנאת כי הוא הראה את כל הסרט? שתי דקות ושלושים שניות. הזמן הממוצע של צופה באתר שלכם? 15 שניות, סרט ארוך הוא מתכון לאסון, קחו את האורך המירבי של הסרט שלכם וחתכו אותו בשני שליש.

חשבו בשוטים קצרים:

הימנעו משוטים ארוכים, כוונו את המצלמה שלכם למקום מעניין וחתכו בעריכה. סרטים המורכבים משוט אחד נוטים להיות לאמלל את הצופה.

 

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית ,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית ,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב