דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפוס עבור בתי עסק 

מאת    [ 05/06/2011 ]

מילים במאמר: 565   [ נצפה 2347 פעמים ]

הבנת התהליכים המתרחשים במהלך דפוס אופסט יכולה לעזור למעצבים של החברה שלך, וכמו כן לעזור בשיפור התכנים המודפסים שהעסק שלכם משתמש בו. להלן סקירה על העקרונת של דפוס אופסט, ופירוט של הדברים אשר כדאי לכם לדעת.

 

בטרם ההדפסה: אם עיצבתם פרוייקט דפוס תוך שימוש בשיטת הצבעים אר.ג'י.בי (שיטת שלושת הצבעים), אזי אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות הנו להמיר את הקבצים שלכם לשיטת CMYK . אלו הם הצבעים המשמשים עבור דפוס אופס, בשיטה הנקראת פרוצס (תהליך). אלו הם צבעי הבסיס אשר מהם נרקחים כל שאר הצבעים הקיימים בקשת הצבעים של הדפוס. ישנם בתי דפוס מסויימים אשר יעשו זאת אוטומטית כאשר תשלחו אליהם את הקבצים שלכם דרך האינטרנט, בעוד שבמקומות אחרים יעשו זאת באופן ידני. אתם יכולים לחסוך זמן בתהליך דפוס על ידי כך שתעשו זאת בעצמכם, או על ידי כך שפשוט לא תשתמשו מראש בצבעי אר.ג'י.בי. לאחר שתהליך זה הושלם, בית הדפוס יצור שבלונות מתכת עם העיצובים שלכם. לכל צבע בשיטת הפרוצס תוכן שבלונה נפרדת. לאחר שכל אלו הושלמו- תהליך הדפסת העבודה שלכם יכול סוף סוף להתחיל.

 

תהליך ההדפסה: במהלך דפוס אופסט קיימים שני סוגים שונים של מכבשי דפוס שניתן להשתמש בהם. הסוג הראשון של מכבש דפוס הנו סוג של מכבש אשר משתמש בדפים נפרדים אשר מוזנים אל תוכו ידנית. הסוג השני של מכבשי דפוס הנם מכבשים אשר משתמשים בגלילי נייר גדולים, שלאחר ההדפסה נחתכים לגודל הנכון, בזמן תהליך הגימורים. מכבשים אלו משמשים לרוב עבור עבודות דפוס גדולות, בעוד שמכבשים מהסוג השני מתאימים יותר לעבודות קטנות אשר אינן כוללות דפים רבים. ללא קשר לסוג המכבש אשר בו משתמשים, תהליך ההדפסה נשאר אותו הדבר. דיו מושם על שבלונות המתכת שהוכנו קודם לכן, ולאחר מכן מוזן הניר אל המכבש. שבלונות המתכת יעבירו את הדיו אל הנייר במהלך תהליך ההדפסה, ולאחר מכן התהליך יחזור על עצמו עבור כל אחד מארבעת הצבעים, מה שייצור בסופו של דבר את הפרוייקט השלם.

 

גימורים אחרונים וסיימנו: תהליך הגימור כולל בתוכו את כל מה שיש לעשות לעבודה שלכם לאחר ההדפסה ולפני שהיא נשלחת אליכם. זה כולל את חיתוכה של העבודה לגוגל המתאים, כריכה או קיפול וכדומה. לדוגמה, כרטיסי ביקור מודפסים בדרך כלל במכבש דפוס המשתמש בגלילי נייר גדולים, ולאחר ההדפסה יש לחתוך אותן לגודל המתאים. ספרים או מחברות יש לכרוך, ועלונים יש לקפל ולשדך. רוב הזמן, החלק הזה של תהליך דפוס יעשה על ידי מכונות. כמעט לכל בית דפוס יש מכונה שיכולה לחתוך מאות דפים בבת אחת, כמו גם מכונה שנועדה לקפל ניירות. מכונות אלו מאפשרים לבתי הדפוס להשלים את שלב הגימורים בצורה מהירה וייעילה. כריכה עשויה לקחת זמן רב יותר, תלוי בסוג הפרוייקט.

 

כפי שאתם יכולים לראות, העיצוב של הפרוייקט שלכם הנו רק ההתחלה. דפוס אופסט (כמו כל סוגי הדפוס) מצריך מספר צעדים שהופכים את הקובץ המומחשב שלכם למוצר מודפס ומוגמר. על ידי הבנת הצעדים הללו, תוכלו להבין כיצד לעצב טוב יותר את הפרוייקטים שלכם, כך שתוכלו לקבל מוצרי דפוס מהרמה הגבוהה ביותר שניתן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב