דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: האם זה כדאי לי? 

מאת    [ 05/06/2011 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2488 פעמים ]

(המאמר נכתב בלשון נקבה אך פונה אל שני המינים במידה שווה)

 

זוהי שאלה הנשאלת פעמים רבות בעידן המודרני. רק את ובן זוגך יכולים להחליט האם גירושין הם התשובה הנכונה עבורכם. אך ניתן לומר את הדבר הבא- כאשר גירושין הם הדבר הנכון, את לא תחושי צורך לשאול אף אחד אחר האם זה בסדר או לא. את תדעי בליבך שזהו הזמן לקחת את החיים שלך לעבר כיוון חדש. אך אם את עדיין יושבת על הגדר ולא יודעת מה התשובה לשאלה, נוכל לספר לך קצת על הבעיות בחיי הנישואים שעלולות להסתיים בתהליך גירושין. אם את סובלת מבעיות כאלו ואינך מטפלת בהן, זה עלול להוביל לתחושות קשות מאוד ולגרום לצד אחד בזוגיות להתנתק ריגשית מהצד השני. אם אחד מארבעת הדברים הבאים מתרחש בזוגיות שלך, מומלץ שתיקחי את בעלך באוזניים ותבקשי עזרה מקצועית, או, אם את מרגישה שכבר מאוחר מדי- פיתחי בתהליך גירושין.

 

·         החיים בלי בן הזוג שלך נראים לך כרעיון מושך במיוחד. עלייך לדעת שנפוץ מאוד בקרב זוגות נשואים לחשוב על כמה החיים יהיו טובים יותר אחרי גירושין. לרוב, זה קורה בזמן תקופות קשות של בעיות בנישואים, וזה נורמלי. זה הופך להיות מסוכן אם את מוצאת את עצמך מפנטזת על גירושין לעיתים קרובות, גם כשלכאורה הכל בסדר. זהו סימן לכך שאת תקועה במצב לא טוב ואת אינך מצליחה למצוא פיתרון לבעיותיך. זהו סימן בטוח וודאי לכך שאת חייבת להשיג ייעוץ זוגי, לפני שיהיה מאוחר מדי.

·         את לא יכולה לזכור את הפעם האחרונה בנישואים שלך שבה היית שמחה. אם יש בנישואים שלך יותר דברים שליליים מאשר חיוביים, זה סימ בדוק לכך שהנישואים שלך בצרות מותק, ואת צריכה עזרה. אם יש צרות בגן עדן, שלא לומר יותר צרות מגן עדן, את חייבת שמישהו מקצועי יעזור לך להבין כיצד להתמודד עם הנושאים הבעיתיים בזוגיות. בעיות ניזונות מחוסר פעולה. אם לא תנקטי צעדים אקטיביים לפתירת בעיות זה יוביל ליצירת עוד בעיות, ולפי היגיון זה- במהרה יהיו בנישואים שלך יותר בעיות מאשר דברים טובים.

·         את לא חולקת את המחשבות והרגשות שלך עם בן זוגך. האם את מוצאת את עצמך מדברת עם בן זוגך על הבעיות בחיי הנישואים או על החיים בכלליות? תקשורת זוגית הנה דרך חשובה מאוד להקלה על מתחים ולבניית קשר בריא יותר בין בני הזוג. אם את לא מרגישה בנוח לתקשר עם בן הזוג שלך זה יכול להיות סימן לכך שאת לא בוטחת בו, או לכך שאתם פשוט לא מתאימים. נישואים לא יכולים לשרוד כאשר יש אי אמון בין בני הזוג, לכן השיגו עזרה או פנו לכיוון גירושין.

·         את רוצה לתקן את הבעיות אך בן הזוג שלך מתעלם מהניסיונות שלך. האם את מתוסכלת מכך שבכל פעם שאת מנסה לדבר על הבעיות בזוגיות בעלך מרחק ממך? האם את מנסה לבטא צורך בקבלת עזרה וההתעלמות של בעלך גורמת לך לחשוב שהפיתרון היחיד הוא גירושין? אין זה נדיר שאחד מבני הזוג ירצה לעבור גירושין אם הוא מרגיש שהצד השני מתעלם מהבעיות. הסבירי לו בצורה הכי ברורה שאת יכולה את המצב- פשוט תגידי לו "שמוליק, או שאנחנו הולכים לטיפול זוגי, או שאני הולכת מחר לעורך דין גירושין". לפי תגובתו של הבחור תדעי מהו הפיתרון הנכון עבורכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב