דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג עסק 

מאת    [ 04/06/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 3402 פעמים ]

מיתוג עסק- לא כמו כולם/ קורל שחר

מיתוג עסק מתחיל בראש ובראשונה בהבנה הבסיסית ביותר: יש לעסק שלכם מתחרים רבים ומול כולכם עומדים לקוחות רבים אף יותר שנעים באופן תמידי בין קניה בעסק מועדף לחיפוש עסק שרלוונטי להם לפי העדפותיהם וניסיונם האישי. מתוך כך, העסק שלכם חייב להיות אחר, שונה, ייחודי וכזה שזוכרים אותו בזמנים רלוונטיים ולאו דווקא רלוונטיים.

נכון שמיתוג עסק, הינו רק חלק מהמרכיבים לעסק מצליח, אך החשיבות שיש למיתוג נכון, הינה גבוהה לא פחות משאר המרכיבים כדוגמת שירות לקוחות, מועדון לקוחות, מחירים מותאמים לתחרות בשוק ועוד.

מיתוג חברה, מיתוג מוצר ומיתוג עסק, חייבים להיעשות עם המון חשיבה קדימה, מכיוון שמיתוג נכון או ייחודי יכול לפתח ולהעצים את העסק, החברה או המוצר, להפוך לנושא שיחה בקרב הלקוחות ואף לצמצם בתקציב השיווק. כאשר לעומתו, מיתוג פשוט ולא מדויק, יכול להפוך את העסק לאחד מיני רבים, להקשות על הצלחתו ולהגדיל משמעותית את תקציב הפרסום שיש להוציא על מנת להצליח בשיווקו. מיתוג נכון, יכול לעשות עבורכם חצי מעבודת השיווק. לדוגמא, לוגו בעל צבעים מסוימים שמצד אחד בולטים וייחודיים בשילובם ומצד שני נפוצים יחסית, יכולים לגרום לקהל הלקוחות של העסק, לזהות את פרסומי העסק תוך זמן קצר, ואף להיזכר בכם כשהם פוגשים את שילוב הצבעים בחיי היום יום שלהם, כדוגמת חברות הסלולאר שמיתגו עצמן באמצעות צבעים (סגול, כתום שחור וכחול לבן).

תהליך מיתוג עסק, כולל גם שמירה על קו עיצובי זהה לאורך כל הפרסומים. עיצוב הפנים, מוצרים פרסומיים, מיילים ועוד, אשר משתמשים בפונט, צבעים וסגנון עיצובי זהים, מקלים על הלקוחות שלכם לזהות אתכם ושומרים על קו יציב וחזק שתורם משמעותית למיתוג. בצורה כזו, צבעי הלוגו שלכם נכנסים למודעות הלקוח בצורה רחבה יותר ועוזרת לכם הן במיצוב העסק (עסק שממותג נכון יראה תמיד טוב ומצליח יותר, מאשר עסק שאינו עבר תהליך מיתוג מוצלח) והן בהטמעתו בשוק הלקוחות.

מלבד לוגו, צבעים וקו עיצובי מתמשך, ישנה חשיבות רבה לייחודיות במיתוג עסק ומיתוג חברה. עסקים שמצליחים למתג עצמם בצורה ייחודית, מעניינית וקליטה, גורמים לקהל היעד להשתמש בחלקים מהמיתוג בג'רגון היומיומי שלהם, כגון: האתר וואלה, ששמו עזר לו מאוד בהפצתו, וכן מיתג אותו כאתר קליל, המכוון לצעירים, אשר השתמשו במילת הסלנג "וואלה".
מיתוג זה הינו מוצלח מאוד אשר מביא לשיווק מהיר וחיובי מאוד, ואשר מצליח לצמצמם את תקציב הפרסום בצורה משמעותית, בעזרת יצירתיות שמביאה לשיווק מפה לאוזן.

מתוך כל אלו, רגע לפני שאתם מחליטים על שם עסק, חברה או על המיתוג לעסק, חשוב שתשבו עם יועץ שיווק או עם צוות חשיבה, ותנסו להעלות רעיונות שיכולים לגרום לשם העסק ולמיתוג לעסק, להיות ייחודי אשר גם ישקף את פעילותכם, גם יצור הד בקהל היעד וגם יעזור לכם למשוך אותו בצורה קלה ומהירה יותר.

·         חשוב לשים לב- מיתוג מחדש לעסקים מצריך כללים נוספים מעבר לאלו שנכתבו בכתבה זו.

 

קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב