מאוד קשה לברר מה הדוגמניות מרוויחות בענף הדוגמנות העולמי. בעיקר משום שאין סוכנות שפויה שחושפת במתכוון בפומבי מה הדוגמניות שלה מרוויחות ומה מרוויחה סוכנות דוגמנות.
יש מכשיר מעניין שבעזרת מספר נתונים משכלל הערכה גסה של הכנסות הדוגמנית.
המכשיר משכלל רשימת לקוחות הגבוההושיעור התשלום על פי יכולות הלקוח, שיכלול החוזים של מסעות פרסום. המכשיר משכלל גם את המוצר עצמו וכך נוצרת ההערכה. לקוחות הידועים מראש על תקציבי ענק עבור הדוגמניות הם ויקטוריה 'ס סיקרט, ראלף לורן, קוסמטיקה מותגים כמו אסתי לאודר, לנקום, לוריאל, מייבלין, רבלון ו Cover Girl, כמו גם עבור חברות תכשיטים.
שמה של הסופר מודלס ג'יזל בונדשן הינו חוצה עולם ואין ספק כי מברזיל למילאנו, לניו יורק ומעל גרמניה, ג 'יזל מסוגלת להניע המוני צרכנים לקניית מוצרים.המגוון רחב מסנדלים ושעונים, לבגדים יוקרתיים בגדי ים וכדומה, ג'יזל מקבלת קמפיין של המותגים המובילים ועושה זאת בקלות בעזרת נתוניה. ג'יזל היא אייקון בעולם האופנה ומאז שנת היא הדוגמנית בעלת השכר הגבוה ביותר והעשירה ביותר בעולם.
סמל הדוגמנות בשנים האחרונות, הדוגמנית שהמציאה את ההרואין שייק, השראתה של מעצבים רבים היא קייט מוס. קייט מוס היא התעשיה עצמה, ולכן היא גם מכונת כסף רווחית, מעצמה פיננסית. קייט הובילה את הקמפיינים של המותגים הכי מובילים בעולם דיור, טופ שופ, רוברטו קאוולי, ורסאצ'ה, בולגרי, סטלה מקארתני, דונה קארן, איב סאן לורן ועוד. הדוגמנית שכיכבה יותר מכולן על שערי המגזינים המובילים בעולם, עוררה שערוריות ושמועות שברוב המקרים "קנו" לה קמפיין נוסף. דוגמנית בלתי ניתנת לעצירה.
קייט נחשבת מוזה ויש תערוכה של תמונות שלה המציגים את הקריירה שלה ואת חשיפה עם השנים.
כפי ששמתם לב, מספרים לא יהיו כאן, התשובה הנשאלת היא כמה 0 יש בחשבון של הדוגמניות שמובילות קמפיין לחברה ברמה בינלאומית ובעלת מספר מחלקות כמו שאנל, פראדה, דיור קווין קליין וכדומה. התשלום הוא בדולרים בייבי.